دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

آیا سامسونگ گوشی تاشوی هوشمند به بازار عرضه می کند؟ 

  • نرگس کوهستانیان
  • ۹ دی ۱۳۹۶
  • ۰

آخرین خبرهایی از گوشی های هوشمند به گوش می رسد تولید و عرضه SM-G888NO بصسورت تاشو است. این گوشی ها سرعت اینترنت را برای قطار و متروی هوشمند بالا برده اند. هم اکنون این گوشی در کره جنوبی به عرضه می رسد.

چند وقتیست که اخباری ار تولید و فروش گوشی های هوشمند تاشو شرکت سامسونگ به گوش می رسد؛ در ادامه آخرین اخبار مربوط را با شما در جریان می گذاریم.

آخرین خبرها از گوشی های تاشو هوشمند

مدت‌ها است رسانه‌ها درباره‌ی گوشی هوشمند تاشو سامسونگ (Galaxy X) با شماره‌ی مدل SM-G888NO گمانه‌زنی می‌کنند؛ اما آخرین اطلاعات به‌دست‌آمده چیز دیگری درباره‌ی این شماره‌ی مدل نشان می‌دهد.

آخرین خبرها از گوشی های تاشو هوشمند

قرار است شرکت سامسونگ در سال پیش رو گوشی های تاشو را تولید و به فرو ش برساند، اما اینظور به نظر می رسد که عرضه SM-G888NO را در بازار جهانی محدود کرده است. این گوشی ها که با دوام و مستحکم هستند قرار است خیلی زود از آن ها رو نمایی شود.

شرکت سامسونگ که چندی پیش طی نشستی اعلام کرد این گوشی های هوشمند تاشو از کیفیت بالای اینترنت برای قطار و متروی برخوردار است که این ارتباظات را در کره جنوبی سرعت می بخشد.

آخرین خبرها از گوشی های تاشو هوشمند

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

همچنین شرکت صاحب نام دنیای فناوری اعلام کرد که گوشی جدید و پیشرفته در سال جدید به نام SM-G888NO از فناوری های به روز و مدرن ارتباطی نسل آینده  LTE-R  حمایت می کند. در این نشست به جزییات پرداخته نشد همین قدر می دانیم که این مدل گوشی گلکسی ایکس که بیشتر برای کاربران حرفه ای است هم اکنون فقط در کره جنوبی قابل دسترسی است.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *