دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

معرفی ۲ ترکیب رنگ موی نسکافه ای بدون دکلره به همراه تصاویر

  • ندا خوشرو
  • ۲۲ آذر ۱۳۹۶
  • ۰

در این مطلب فرمول ترکیبی رنگ موی نسکافه ای بدون دکلره به همراه مدل هایی از این رنگ مو را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم با کمک این فرمول ترکیبی بتوانید موهایتان را به زیباترین شکل ممکن رنگ بزنید.

رنگ مو نسکافه ای از انواع رنگ موهای پرطرفدار و جذاب در بین خانم ها است و شما می توانید بدون نیاز به دکلره از این رنگ برای رنگ کردن موهای خود استفاده کنید. رنگ مو نسکافه ای بدون دکلره زیبایی و جذابیت خاص خودش را دارد و باعث می شود تا شما چهره ای جذاب و متفاوت داشته باشید.

رنگ مو نسکافه ای بدون دکلره و رنگ موی کاراملی بدون دکلره و رنگ موی زیتونی بدون دکلره از انواع رنگ موهای زیبا برای خانم هایی هستند که تمایل دارند بدون نیاز به دکلره موهای خود را رنگ بزنند.

رنگ موی زیبا و شیک نسکافه ای

فرمول های ترکیبی رنگ موی نسکافه ای بدون دکلره

دکلره کردن باعث آسیب رساندن به موها می شود بنابراین بهتر است خانم ها در صورت امکان از رنگ موهایی برای رنگ کردن موهای خود استفاده کنند که نیاز به دکلره ندارند. در ادامه این مطلب فرمول های ترکیبی رنگ مو نسکافه ای بدون دکلره را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار می دهیم.

رنگ موی نسکافه ای بدون دکلره

۱. رنگ مو نسکافه ای بدون دکلره

  • رنگ موی ۰۰۰ : برای بی رنگ کردن موها
  • رنگ مو بلوند نسکافه ای شماره ۶
  • رنگ مو بلوند کاپوچینو شماره ۸
  • واریاسیون نقره ای
  • اکسیدان ۹ درصد

روش کار : 

ابتدا رنگ شماره ۰۰۰ را با اکسیدان ۹ درصد به خوبی مخلوط کنید سپس همه موهایتان را به مخلوط رنگ ۰۰۰ آغشته کنید و به مدت ۴۵ دقیقه مکث کنید توجه داشته باشید که در این مدت زمان باید چند بار موهای خود را چک کنید تا از آسیب رسیدن به موهایتان جلوگیری شود و علاوه بر این موهای شما به پایه ۷ برسد سپس موها را بشویید. رنگ مو شماره ۰۰۰ از دکلره ضعیف تر است ولی کار دکلره را انجام می دهد و موها را تا پایه ۷ روشن می کند. بعد از گذشت ۴۵ دقیقه موهایتان را بشویید و بهتر است ۲۴ تا ۴۸ ساعت صبر کنید تا موهایتان استراحت کند سپس موهایتان را رنگ بزنید.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

برای رنگ زدن موها در یک کاسه پلاستیکی ۲/۳ از رنگ مو بلوند نسکافه ای شماره شش را خالی کنید سپس ۱/۳ از تیوپ رنگ مو بلوند کاپوچینو شماره ۸ را به رنگ شماره ۶ اضافه کنید و اکسیدان را به این رنگ موها بیفزایید و به اندازه سه سانت واریاسیون به رنگ موها بیفزایید و رنگ موها را با اکسیدان مخلوط کنید و همه موهایتان را به مخلوط رنگ مو آغشته کنید و بعد از گذشت ۴۵ دقیقه موهایتان را با آب ولرم بشویید. توجه داشته باشید که در زمان گذاشتن رنگ مو روی موهایتان چند بار باید موهایتان را شانه کنید تا رنگ روی موهای شما حالت ماسیدگی پیدا نکند و هوا به لایه های زیر موهای شما راه پیدا کند.

بعد از رنگ کردن موها بهتر است تا ۴۸ ساعت از شامپو استفاده نکنید تا رنگ به ساقه موهای شما نفوذ کند.

فرمول ترکیبی رنگ مو نسکافه ای بدون دکلره

۲. رنگ مو نسکافه ای قهوه ای بدون دکلره

  • رنگ موی نسکافه ای تیره شماره ۶.۴۷
  • رنگ موی بلوند طلایی خیلی روشن G8 : به اندازه یک سوم تیوپ
  • اکسیدان ۲ : ۱.۵ برابر رنگ مو

رنگ موی قهوه ای نسکافه ای

تصاویر انواع مدل رنگ موهای نسکافه ای بدون دکلره

اگر رنگ موی نسکافه ای با رنگ پوست شما مطابقت و همخوانی داشته باشد چهره ای زیبا و جذاب پیدا خواهید کرد. برای رنگ کردن موها با رنگ مو نسکافه ای می توانید از دکلره استفاده کنید و اگر شما تمایل دارید به موهایتان آسیبی وارد نشود بهتر است بدون استفاده از دکلره موهایتان را رنگ بزنید.

رنگ موی نسکافه ای شیک

در ادامه انواع مدل رنگ مو نسکافه ای بدون دکلره را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

رنگ موی زنانه نسکافه ای رنگ موی زیبا و خاص نسکافه ای رنگ موی نسکافه ای رنگ موی زیبا نسکافه ای مدل رنگ مو نسکافه ای رنگ موی شیک و زیبا نسکافه ای رنگ موی جدید نسکافه ای فرمول ترکیبی رنگ مو نسکافه ای بدون دکلره رنگ موی شیک نسکافه ای رنگ موی شیک و متفاوت نسکافه ای رنگ مو قهوه ای نسکافه ای رنگ موی زیبا و جدید نسکافه ای

در این مطلب با فرمول ترکیبی رنگ مو نسکافه ای بدون دکلره آشنا شدید که امیدواریم با کمک این رنگ مو بتوانید موهایتان را به زیبایی رنگ بزنید و چهره ای جذاب و متفاوت پیدا کنید. در صورت تمایل می توانید برای مشاهده انواع فرمول و مدل های رنگ مو کلیک کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *