دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

با کمتر از ۵ میلیون تومان چه خودروهایی می توانیم بخریم؟

  • نرگس کوهستانیان
  • ۲۳ آذر ۱۳۹۶
  • ۰

فروش خودروهای کمتر از ۵ تومان در یکی از نمایشگاه های خودروی تهران شاید خبری است که بتواند اقشار کم درآمد جامعه که قدرت خرید کمتری دارند را خوشحال کند. پراید، پیکان و رنو از خودروهایی هستند که دراین نمایشگاه خودرو به فروش می رسد.

خبر خوش برای خریداران خودروهای با قیمت پایین  و نیز برای علاقه مندان به نمایشگاه های خودرو این است که در حال حاضر خودروهایی در یکی از نمایشگاه های خودرو تهران به فروش می رسد که قیمت آن ها به کمتر از ۵ میلیون تومان می رسد.

فروش خودروهای کمتر از ۵ میلیون تومان

این روزها در بازار نابسامان خودرو ها در ایران قدرت خرید به دلیل قیمت بالای خودروها کاهش چشمگیری داشته است. در این میان خودروسازانی بوده اند که به تولید خودروهای ارزان قیمت روی بیاورند. این خودروها مناسب افراد با درآمد پایین و اقشار ضعیف جامعه هستند. تلاش خودروسازان تولید خودروهای باکیفیت مناسب و ارزان بوده است.

فروش خودرو با قیمت کمتر از 5 میلیون تومان

گفته می شود: تولید این خودرها با قیمت کم نمی تواند کیفت مناسب را تآمین کند. طبق بررسی های انجام شده اگر خودروهای با پایین تر از قیمیت ۲۰ میلیون تولید نشود، قائدتا باید خودروی هم خداحافظی کنیم.

طبق بررسی های صورت گرفته  کسانی که خودروهای ارزان را خریداری می کنند در بازار خودروهای دست دو می توانند به اندازه قدرت خریدشان یک خودرو بخرند.

چه خودروهایی با قیمت کمتر از ۵ تومان به فروش می رسند؟

در این نمایشگاه  که خودروهای مدل پایین به فروش می رسند، قیمت یک خودروی پراید با مدل ۱۳۷۵ میتواند ۵ میلیون تومان باشد.

  •  آرون گروپس

در بازار ارزان فروشی خودرو همچنین پیکان به فروش گذاشته می شود. ممکن است یک خودروی پیکان سفید با مدل ۱۳۸۱  به قیمت ۴ میلیون تومان  به  بالا به فروش برسد.فروش خودرو با قیمت کمتر از 5 میلیون تومان

رنو یکی از خودروهایی است که در این نمایشگاه ارزان قیمت با قیمت پایین به فروش می رسد. خودروی کارکرده رنو با مدل ۱۳۸۰ با قیمت ۳ میلیون به بالا در لیست فروش خودنمایی می کند.

لیست قیمت فروش خودروها در نمایشگاه خودروهای کمتر از ۵ میلیون تومان

قیمت خودرو

 

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *