دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

دکوراسیون اتاق پذیرایی بنفش با طراحی شیک و زیبا

  • نرگس کوهستانیان
  • ۴ فروردین ۱۳۹۷
  • ۰

دکوراسیون اتاق پذیرایی بنفش می تواند برای بانوان و دیگر کسانی که علاقه مند به چیدمان منزل و اتاق پذیرایی جذاب و لذت بخش باشد. ترکیب رنگ بنفش با رنگ های مورد علاقه و متضاد باعث می شود دکوراسیون منزل دل انگیز شود.

در این مطلب قصد داریم که درباره دکوراسیون اتاق پذیرایی بنفش به شما کاربران عزیز اطلاعات و پیشنهاداتی بدهیم. امیدواریم مورد پسند و مفید واقع شود.

طراحی دکوراسیون اتاق پذیرایی بنفش

رنگ بنفش که تلفیقی از قرمز گرم و آبی سرد و آرام است در خیلی از دکوراسیون های خانه قرار دارد. رنگ بنفش که خود نشانه پویایی و تحرک است دیدن این رنگ می تواند باعث انرژی و افزایش فعالیت اشخاص شود.

رنگ بنفش در اتاق نشیمن

دکوراسیون پذیرایی بنفش

چیدمان اتاق با بنفش

رنگ بنفش در اتاق نشیمن

  •  آرون گروپس

زیبایی اتاق نشیمن با بنفش پرده های بنفش در اتاق نشیمن

زیبایی دو چندان اتاق نشیمن با رنگ بنفش

کسانی که علاقه به رنگ بنفش دارند به جنبه های مختلف زندگی علاقه مند هستند، از این رو دکوراسیون با رنگ بنفش می تواند جلوه های خاص و جذاب و هیجان انگیز و شادی به فضای خانه هدیه دهد و آرامش صمیمیت را برای اعضای خانواده به ارمغان آورد.

کاربرد بنفش در دکوراسون اتاق نشیمن

کسانی که به این علاقه مندند میتوانند از آن برای کاغذ های دیواری و نیز چیدمان وسایل دیگر داخل منزل آن را به کار ببرند. بنفش خانه را فوق العاده جذاب، لوکس نشان می دهد.
دکوراسیون پذیرایی بنفش جلوه شیک و مدرنی به آن می دهد ما به شما پیشنهاد می کنیم یکبار از این رنگ در طراحی وسایل منزل و اتاق نشیمن استفاده کنید.

طراحی اتاق پذیرایی با رنگ بنفش

اتاق پذیرایی با بنفش

دکوراسیون اتاق پذیرایی بنفش

عکس از طراحی اتاق پذیرایی با رنگ های بنفش و سفید

چیدن صندلی های بنفش در اتاق نشیمن

ترکیب رنگ بنفش با دیگر رنگها در دکوراسیون اتاق پذیرایی

اگر احساس می کنید رنگ بنفش رنگی است که استفاده از آن ریسک است باید بگوییم چنین نیست، ترکیب بنفش و سفید جلوه فوق العاده هیجان انگیزی به فضای منزل می دهد. شما می توانید قسمتی از رنگ پرده ها را بنفش سفارش دهید یا حتی نیمی از رنگ کابینت ها را.

صندلی های پذیرایی با رنگ بنفش

چیدمان شیک و مدرن اتاق نشیمن با بنفش

جذابیت اتاق نشیمن با رنگ بنفش

ترکیب بنفش با دیگر رنگ ها در اتاق پذیرایی

ترکیب رنگ بنفش با رنگ های دیگر اتاق پذیرایی تان را بطور سحر انگیز و خیره کننده ای مهمانان شما را جلب می کند. ترکیب بنفش با سبز جلوه ای از طبیعت را نمایان می کند. ترکیب بنفش با سفید خیلی شیک و زیبا و دلچسپ می شود و تلفیق آن با دیگر رنگ ها خود زیبایی به دکوراسیون اتاق پذیرایی می دهد. فایده بزرگ ترکیب رنگ بنفش با رنگ های متنوع باعث می شود دیگر پر رنگی آن به چشم نزند.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *