دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

روش حذف اکانت گوگل, ایمیل و گوگل پلاس

  • مهلا بستگان
  • ۲۱ آذر ۱۳۹۶
  • ۰

روش حذف اکانت گوگل به مانند ساختن آن به سادگی قابل انجام می باشد و تنها نیاز است همپای ما در این مطلب چند مسیر کوتاه را طی کنید.

در روش حذف اکانت گوگل ، جیمیل، گوگل پلاس و … باید به شیوه ای که ما برای شما توضیح می دهیم در ادامه این مطلب عمل کنید و اکانت خود را حذف نمایید. همراهمان باشید.

ما در مطالب قبلی سایت آرگا از روش های پاک کردن اکانت تلگرام، حذف اکانت اینستاگرام و حذف اکانت بیتالک برای شما کاربران عزیز گفته و نوشته ایم و در این مطلب به روش پاک کردن اکانت گوگل می پردازیم.

روش حذف اکانت گوگل:

روش حذف اکانت گوگل را با ما به شیوه ای که در ادامه این متن شرح می دهیم دنبال کنید:

  1. وارد صفحه جیمیل خود شوید و در این قسمت نام کاربری و کلمه عبور را وارد نمایید.روش حذف اکانت گوگل به صورت مرحله به مرحله

2. بعد در بالای صفحه در سمت راست در کنار عکس خود بر روی کلمه Account کلیک نمایید.

آموزش مرحله به مرحله و تصویری حذف اکانت گوگل و گوگل پلاس

3. حال در پایین صفحه و در قسمت Data tools روی لینک Delete account and data کلیک کنید. ( توجه کنید اگر فقط می خواهید گوگل پلاس خود را حذف کنید بر روی Delete Google+ profile and features کلیک کنید.)

  •  آرون گروپس

آموزش روش حذف اکانت گوگل با تصویر

4. در این مرحله باید تعیین کنید که می خواهید چه چیزهایی را حذف کنید. اگر تمام گزینه ها را تیک بزنید، هر آنچه در گوگل دارید حذف می شود. تصویر زیر با توجه به استفاده شما از سرویس های گوگل متفاوت خواهد بود. مثلا شما می توانید تعیین کنید فیلم هایی که در یوتیوب آپلود کرده اید، حذف نگردند. بعد از انتخاب چیزهایی که قرار است حذف شوند باید کلمه عبور خود را وارد نمایید و تیک کنار جمله Yes, I want to delete my account را بزنید و در آخر باید تیک کنار این عبارت Yes, I acknowledge that I am still responsible for any charges incurred due to any pending financial transactions را نیز علامت بزنید تا نشان دهید که اگر حساب مالی با گوگل دارید به آن متعهد هستید.

روش حذف اکانت گوگل به صورت تصویری و مرحله به مرحله

5. حالا فقط باید روی این جمله Delete My Account کلیک نمایید تا کار به اتمام برسد.

با رعایت جز به جز مراحل ذکر شده در متن به همان راحتی که اکانت ساخته اید می توانید آن را حذف کنید و در صورت تمایل یک اکانت جدید برای خود درست نمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *