دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

تصاویر تزیین سبزی خوردن با ایده های جدید و خلاقانه

  • یلدا محمدی
  • ۳۰ مرداد ۱۳۹۹
  • ۰

جدیدترین تصاویر و ایده های خلاقانه و جالب برای تزیین سبزی خوردن با زیباترین سبک و مدل را در این مطلب مشاهده خواهید نمود و با چگونگی انجام تزیین ظرف سبزی خوردن برای مهمانی ها آشنا می شوید.

تزیینات مخصوص سبزی خوردن نقش زیادی در زیبایی سفره و سفره آرایی ما دارد و باعث جلوه بیشتر آن می شود. اغلب در سفره افطار و همچنین مجالس و مهمانی ها از سبزی خوردن دیزایین شده استفاده می شود. در این مطلب قصد داریم شما را با جدیدترین مدل های تزیینات سبزی آشنا نماییم و کمک کنیم با الهام گرفتن از تصاویر ارائه شده بهترین ایده ها را برای سبزی آرایی و تزیینات ظرف سبزی خوردن بگیرید و تزیینات زیبایی انجام دهید. تا پایان با این مدل های زیبا و جذاب همراه ما باشید.

ایده های جدید تزیین سبزی خوردن و سبزی آرایی :

مشاهده مدل های متنوع و زیبای دیزایین سبزی خوردن کمک می کند با استفاده از ایده های جدید زیباترین تزیینات را داشته باشید و از این طریق سفره آرایی های زیبا و شیکی انجام دهید.

در این مطلب می توانید مدل های مختلف تزیین سبزی را مشاهده نمایید و با طرح های جدید انواع تزیینات برای مجالس مختلف آشنا شوید.

دیزایین تربچه و پیازچه سبزی خوردن :

در اغلب ظرف های سبزی خوردن، تربچه و پیازچه مشاهده می شود که برای زیبایی بیشتر سفره می توانید آنها را دیزایین کنید و با استفاده از هنر سبزی آرایی تزیینات زیبایی ارائه دهید. برای اینکار بعد از برش زدن تربچه و پیازچه ها آنها را داخل آب سرد قرار دهید تا فرم زیبایی بیابند و بعد برای انجام تزیینات مختلف از آنها استفاده نمایید.

تزیین تربچه جدیدتزیین تربچهتزیین پیازچهتزیین پیازچهتزیین تربچهتزیین تربچهتزیین تربچه و پیازچه

تزیینات سبزی خوردن سفره افطار :

سبزی خوردن در همه سفره های افطار خودنمایی می کند و اهمیت زیادی دارد و چه بهتر که سبزی را قبل از قرار دادن در سفره دیزایین کنیم و تا باعث زیبایی بیشتر سفره افطار شود

. در این سبک تزیینات اغلب از پنیر نیز استفاده می شود، برای این کار پنیر ها را قالب زده و در ظرف سبزی بچینید و با این کار علاوه بر زیبایی بخشیدن به سبزی ها و همچنین سفره افطار، نان پنیر سبزی خوش طعمی را نوش جان کنید. در ادامه مدل های متنوع و زیبایی از انواع تزیینات سبزی خوردن برای سفره افطار را مشاهده می فرمایید.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

تزیین سبزی خوردنتزیین نان پنیر سبزیتزیین نان پنیر سبزیتزیین سبزی مجلسیتزیین سبزی سفره افطارتزیین سبزی

دیزایین سبزی خوردن مجلسی :

وقتی از سبزی خوردن برای مجالس استفاده می کنیم ترجیح می دهیم ظرف سبزی را به بهترین شکل دیزایین کنیم. برای این کار می توانید از تربچه ها و پیازچه های تزئین شده استفاده نمایید، بعد از کشیدن سبزی ها در ظرف مورد نظر، روی آن را به بهترین شکل سرو کنید.

مدل های تزیین سبزیجات زیر می توانند ایده های جالب و قابل توجهی برای تزیینات شما باشند.

تزیین سبزی خوردنتزیین سبزی خوردنتزیین سبزی با تربچهتزیین سبزی سبزی آراییتزیین سبزی جدیدسبزی آراییسبزی آرایی جدیدسبزی آرایی

تزیینات سبزی خوردن برای سفره عقد

سفره انداختن یکی از رسوم و سنت های زیبای ایرانیان است که برای مراسم ها و مناسبت های مختلفی چیده می شود؛ سفره عقد، سفره هفت سین، سفره شب یلدا و یا بسیاری از سفره های مذهبی مانند سفره حضرت رقیه (س)، سفره حضرت ابوالفضل (ع) و … از جمله این رسوم زیبا می باشند که در برخی از آنها استفاده از نون، پنیر، سبزی رایج بوده و نماد برکت و رزق و روزی است و معمولا با تزیینات شکیل و زیبایی انجام می گیرد، در ادامه این مطلب تصاویر زیبایی از تزیینات سبزی خوردن و نان و پنیر سفره عقد گردآوری کرده ایم که امیدواریم مورد توجهتان قرار گیرد.

تصاویری از دیزاین سبزی خوردن

در تزیینات سفره عقد از وسایل مختلفی از جمله آینه و شمعدان در کنار قرآن، جام عسل، بادام، گردو، نقل و نبات و … استفاده می شود که استفاده از هر کدام دارای معانی خاصی می باشد، در مطالب قبلی با انواع  تزیین جام عسل، تزیین گردو سفره عقد و … آشنا شده اید، اکنون در این قسمت می خواهیم مدلهای جدید و زیبایی از انواع تزیینات سبزی خوردن به همراه نان، پنیر برای سفره عقد را در اختیارتان قرار دهیم که ضمن لذت بردن از تماشای تصاویر می توانید برای دیزاین سفره عقدتان از این مدلها ایده بگیرید.

تزیینات سبزی خوردن سفره عقد

مدلی از تزیینات سبزی خوردن

سفره آرایی زیبای سبزی خوردن

انواع دیزاین سبزی خوردن

زیباترین تزیینات سبزی خوردن

جدیدترین تزیینات سبزی خوردن

تزیین شکیل سبزی خوردن

مدل تزیینات سبزی خوردن

تزیینات جذاب سبزی خوردن

تزیین زیبای سبزی خوردن

تزیینات شیک سبزی خوردن

تزیینات جدید سبزی خوردن

تزیینات زیبای سبزی خوردن

تزیینات سبزی خوردن

مدل تزیین سبزی خوردن

مدل های شیک و زیبای تزیین سبزی خوردن را مشاهده نمودید، امیدواریم با الهام گرفتن از این طرح ها بهترین تزیینات را انجام دهید. پیشنهاد میکنیم با مراجعه به بخش سفره آرایی از دیگر مدل ها و تزیینات مختلف آشنا شوید. موفق باشید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *