دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

بیوگرافی نیلوفر پارسا و عکس های جدیدش با ژست های متفاوت

  • نرگس کوهستانیان
  • ۲۴ اسفند ۱۳۹۷
  • ۰

ما در اینجا مطلب در مورد بیوگرافی نیلوفر پارسا بازیگر جوان کشورمان برای علاقه مندان به او را قرار داده ایم. امیدواریم مورد پسند شما دوستان عزیز قرار بگیرد.

بیوگرافی نیلوفر پارسا

نیلوفر پارسا بازیگر جوان تئاتر و متولد ۲۷ فروردین ۱۳۶۹ در تهران است. این بازیگر خوش سیمای کشورمان فعالیت هنری خود را از تئاتر شروع کرد. او در سریال آوای باران ایفای نقش کرد و با بازی در این سریال که در سال ۹۲ از شبکه سوم سیما به روی آنتن رفت، معروف شد.

نیلوفر پارسا بدانند این بازیگر خوش سیمای کشورمان فعالیت هنری خود را از تئاتر شروع کرد. او در سریال آوای باران ایفای نقش کرد و با بازی در این سریال که در سال ۹۲ از شبکه سوم سیما به روی آنتن رفت، معروف شد.

عکس زیبای نیلوفر پارسا

عکس متفاوت و زیبای نیلوفر پارسا

 

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

نیلوفر پارسا و چندی از بازیگران

آنچه از بیوگرافی نیلوفر پارسا نمیدانید: نیلوفر پارسا فارغ التحصیل مهندسی فناوری اطلاعات است. او نخستین حضورش دربخش های کوتاهی از سریال تلوزیونی شاید برای شما هم اتفاق بیفتد به کارگردانی آقای سهیلی زاده، بود.

نیلوفر پارسا و پریناز ایزدیار

عکس بسار زیبای نیلوفر پارسا

نیلوفر پارسا بازیگر جوان از فعالیت هنری اش در عرصه تئاتر و تصویر می گوید

بازیگری را از سن پایین آغاز کردم. در مدرسه به تئاتر مشغول بودم.او از قدرت بالای قوه تخیلش می گوید که در دوران کودکی ازبه آن پی برده است. نیلوفر پارسا در کلاس های بازیگری استاد امین تارخ شرکت کرد.

نیلوفر پارسای خوش چهره

بازیگر تئاتر نیلوفر پارسا

نیلوفر پارسا بازیگر خوش ذوق از نحوه حضورش در مجموعه تلویزیونی آوای باران: گفت: از طریق یکی از دوستانم متوجه شدم که آقای سهیلی زاده برای مجموعه آوای باران بازیگرانی را تست می کنند و بنده نیز برای دادن تست به محضر ایشان رسیدم که این مرحله حدودا یم ساعت طول کشید اما به بار دوم هم کشید که تقریبا به ۸ ساعت به طول انجامید و بعد از یک ماه به من اطلاع دادند که قبول شدم.
او از اولین تجربه کاری اش با آقای سهیلی زاده کارگردان با تجربه و پرسابقه می گوید: خدا را شکر می کنم که ایشون به من و بازیگران جوان اعتماد می کنند.

نیلوفر پارسا بازیگر آوای باران

بیوگرافی نیلوفر پارسا

دیگر فعالیت های نیلوفر پارسا

او علاوه بر بازیگری در عرصه موسیقی نیز کار می کند. او می گوید ورزشکاری حرفه ای است. در خردسالی به ژیمناستیک پرداخته و هم اکنون دروقت های آزادش به یوگا می رود و اهل خواندن نمایشنامه هم هست.

نیلوفر پارسا هنرمند خوش سیما

تیپ و عکس نیلوفر پارسا

او از رابطه اش با خانواده می گوید: من به همه افراد خانواده ام مخصوصا والدینم احترام میگذارم. در کودکی مودب و حرف گوش کن بودم.
وقتی از نیلوفر پرسیده شد چطور توانستید خود را با نقش بیتا که با اخلاق و رفتارهایتان متفاوت بود، وفق دهید در جواب گفت: در این میان تلاش میکردم با همکلاسی های دوران راهنمایی و دبیرستانم ارتباط برقرا کنم و بیشتر به اخلاقیات و نظرات شان توجه کنم تا بتوانم منسجم تر و طبیعی نقشم را ایفا کنم.

بیوگرافی نیلوفر پارسا

صحبت پایانی نیلوفر پارسا

از والدینم تشکر می کنم و دستشان را می بوسم. آنان همیشه تشویقم کردند و همچنین از آقای سهیلی زاده و همکارانم در سریال آوای باران تشکر می کنم.

بازیگر زیبا نیلوفر پارسا

چهره زیبای نبلوفر پارسا

عکس کودکی و جوانی نیلوفر پارسا

خلاصه ای از بیوگرافی نیلوفر پارسا: زمینه فعالیت: بازیگر تئاتر، تلویزیون
تولد ترانه علیدوستی:  ۲۷  فروردین ۶۹
محل تولد ترانه علیدوستی: تهران، ایران
مدرک تحصیلی: کارشناسی مهندسی آی تی

عکس نیلوفر پارسا و همکارش

بیوگرافی نیلوفر پارسا

عکس جدید نیلوفر پارسا

 

تیپ جدید نیلوفر پارسا

حجاب نیلوفر پارسا

امیدواریم آشنایی با بیوگرافی نیلوفر پارسا بازیگر موفق و خوش چهره سینما و تلویزیون ایران برایتان جذاب بوده باشد.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *