دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

کاردستی برای شب یلدا با ایده های نو و خلاقانه

  • زهره امامی
  • ۱۱ آذر ۱۴۰۰
  • ۰

شب یلدا بلندترین شب سال است که طبق آداب و رسوم گذشته تا کنون در این شب مبارک افراد خانواده دور هم جمع می شوند تا بتوانند خاطره سازی کنند و ساعات خوشی را در کنار یکدیگر رقم زنند.

از زمان های گذشته تا کنون مردم ایران زمین برای شب یلدا از روزها قبل خود را آماده می کرده اند. از تزیینات شب یلدا گرفته تا مهمانی های خانوادگی که اکثر ایرانی ها هنوز هم این آداب و رسوم را به جای می آورند و فرصتی را فراهم می آورند تا در این شب طولانی و زیبا صله رحم را که دستور دین اسلام است اجرا کنند، در ادامه مطلب نمونه هایی از کاردستی برای شب یلدا را در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد.

کاردستی های زیبا برای شب یلدا

در این شب اول زمستان جهت تزیینات مراسم شب چله یک سری وسایل تزیینی فراهم می آورند که سعی دارند با مناسبت یلدا جور باشد. همین طور بسیاری از مدارس و مهدهای کودک در سراسر ایران در پی ایجاد شادمانی به مناسبت شب یلدا بچه ها را تشویق می کنند تا کاردستیهایی متناسب با این مناسبت درست کنند تا بتوانند در مدارس در معرض دید اولیا و مربیان و سایر دانش آموزان قرار دهند. در این قسمت شما را دعوت می کنیم به دیدن عکس های کاردستی شب یلدا، امیدواریم نهایت لذت و استفاده را ببرید.

کاردستی هندوانه کاغذی برای شب یلدا

کاردستی شب یلدا مخصوص دانش آموزان

آدم برفی با جوراب

آدم برفی ساخته شده از جوراب کاره دست

بادبزن طرح هندوانه

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

بادبزن طرح هندوانه زیبا

جعبه کادو مخصوص شب یلدا

جعبه کادویی مخصوص هدایای شب یلدا

زیرلیوانی کاردستی برای شب یلدا

زیرلیوانی طرح هندوانه زیبا

دیس هندوانه دست ساز

کار دست ساز برای شب یلدا برای مهدکودک

کاردستی آدم برفی برای شب یلدا

آدم برفی ساخته شده با لیوان

هندوانه دست ساز برای کاردستی

سبد هندوانه ایده ای مناسب کاردستی زیبا مخصوص شب یلدا

لیوان کاغذی مناسب شب یلدا

لیوان کاغذی زیبا برای شب یلدا

کیف طرح هندوانه

کیف طرح هندوانه مخصوص شب یلدا

هندوانه پارچه ای دست ساز

هندوانه پارچه ای ساخت دست

خرمالوی کاغذی ساخت دست ساز

میوه ساخته شده با کاغذ رنگی مناسب شب یلدا

کاردستی برای شب یلدا

هندوانه زیبا کاردستی شب یلدا

کاردستی برای شب یلدا

هندوانه ساخته شده از کاغذ رنگی

هندوانه کاغذی

ساخت کارت پستال خلاقانه برای شب یلدا

کاردستی مناسب شب یلدا

گیفت زیبا و جالب برای مدارس مناسب شب یلدا

انار دست ساز

جدیدترین نمونه های کاردستی شب چله

ساخت کاردستی یکی از سرگرمی های جالب و جذاب برای کودکان می باشد که کمک زیادی به تقویت در آن ها می کند و اکثر کودکان علاقه زیادی به ساخت آن دارند، فقط کافی است کمی خلاقیت و ابتکار به خرج دهید تا کاردستی های زیبا و جذابی بسازید.

خاص ترین کاردستی شب یلدا

یکی از شب های به یادماندنی و زیبا برای کودکان و بزرگتر ها شب یلدا است از این رو، ساخت کاردستی در این شب های زیبا می توانید کودکان را بیشتر با این رسم کهن ایرانی آشنا کنید، با وسایل ساده و دور ریختنی می توانید کاردستی های زیبایی را برای شب یلدا به کودکان تان آموزش دهید همچنین اینکار کمک زیادی به شکوفا شدن استعداد های کودک تان می کنید، در ادامه مطلب جدیدترین نمونه های کاردستی شب یلدا را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم تا با ایده گرفتن از آن ها کودک تان بتواند کاردستی های جذابی بسازد، بنابراین اگر به دنبال ایده زیبا برای ساخت کاردستی شب یلدا هستید پیشنهاد می کنیم تا پایان مطلب همراه ما باشید.

 ساخت هندوانه برای شب یلداشیک ترین کاردستی برای شب یلداجدیدترین کاردستی برای شب یلداکاردستی برای شب یلدا با ایده های خاصکاردستی کودکانه شب یلداساخت کاردستی هندوانه برای شب یلداکاردستی هندوانه مخصوص شب یلداکاردستی ویژه شب یلداساخت کاردستی شب یلداهندوانه ساخته شده برای شب یلداکار دست ساز برای شب یلداساختن کاردستی شب یلداکاردستی شب یلدا با ایده خلاقانهکاردستی هندوانه شب یلداساخت کاردستی شب یلدا

امیدواریم این عکس ها به شما دوستان خوبمان کمک لازم را کرده باشد تا بتوانید برای مراسم خود و مدارس فرزند دلبندتان ایده های خلاقانه مناسب را در جهت ساخت کار دست ساز برای شب یلدا به کار بندید. سپاسگزاریم ما را همراهی کردید. پیشنهاد می کنیم سایر کاردستی های زیبا و خلاقانه برای مناسبت های مختلف را نیز تماشا کنید، در پایان به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم در صورت تمایل جهت آشنایی بیشتر با کاردستی و شب یلدا می توانید بر روی لینک کلیک نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *