دسته ها
پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

رنگ سال ۲۰۱۸ چه رنگی است؟ (معرفی معتبر ترین رنگ مد سال ۲۰۱۸ و ترکیب رنگ های آن)

  • ندا خوشرو
  • ۲۱ دی ۱۳۹۶
  • ۰

در سال ۲۰۱۸ هم مطابق با هر سال با فرا رسیدن سال جدید میلادی رنگ زیبا و متفاوتی به عنوان رنگ سال ۲۰۱۸ معرفی شده است و شما می توانید از این رنگ مد سال در انتخاب رنگ لباس و رنگ مو و یا رنگ دکوراسیون منزل و … استفاده نمایید. 

رنگ سال برای افراد خوش تیپ و به روز جزء فاکتورهای مهم محسوب می شود و هر ساله افراد زیادی منتظر اعلام رنگ مد سال هستند تا بتوانند با توجه رنگ مد شده رنگ لباس و رنگ کیف و کفش و رنگ طراحی ناخن و رنگ ماشین و … را انتخاب کنند. در ادامه به معرفی رنگ سال۲۰۱۸ می پردازیم که امیدواریم این رنگ زیبا مورد توجه شما همراهان عزیز و گرامی قرار بگیرد.

موسسه پنتون از سال ۱۹۹۹ به عنوان تعیین کننده رنگ سال کار خود را شروع کرده است و این شرکت که در شهر کارلستات نیو جرسی واقع شده است در زمینه معرفی رنگ سال شهرت زیادی پیدا کرده است. رنگ سال۲۰۱۸ نیز توسط این شرکت معتبر معرفی شده است و شما می توانید از این رنگ زیبا به عنوان رنگ مد سال ۱۳۹۷ نیز استفاده کنید.

رنگ سال زیبا و شیک 2018

معرفی رنگ سال ۲۰۱۸

سنت رنگ سال یکی از رسم های محبوب است که اغلب افراد در سراسر دنیا از آن استقبال می کنند و زندگی آن ها تحت تاثیر رنگ سال قرار می گیرد. با ورود سال جدید رنگی زیبا و خاص به عنوان رنگ مد سال از سوی موسسه پنتون اعلام شد و کم کم باید منتظر باشیم تا این رنگ زیبا پشت ویترین مغازه های لباس فروشی و لوازم منزل و لوازم آرایشی خودنمایی کند. در ادامه رنگ سال۲۰۱۸ را به شما همراهان عزیز و همیشگی معرفی می کنیم.

ست بنفش

رنگ مد سال۲۰۱۸ چه رنگی می تواند باشد ؟

کارشناسان موسسه پنتون در سال۲۰۱۸ رنگ فرابنفش و یا اولتر ویولت را به عنون رنگ سال۲۰۱۸ میلادی و رنگ سال ۱۳۹۷ شمسی معرفی کرده اند و این رنگ زیبا از زمان های قدیم به عنوان یک رنگ سلطنتی و باکلاس شناخته شده است و علاوه بر این رنگ بنفش آرامش بخش است و استفاده از آن می تواند باعث افزایش انرژی در افراد شود.
این رنگ زیبا در بین افراد مسن و افراد جوان و کم سن و سال طرفداران زیادی دارد و علاوه بر این رنگ بنفش با اغلب رنگ های سرد و گرم ست می شود و شما می توانید با ست کردن رنگ بنفش با رنگ های سبز و صورتی و نارنجی ترکیب رنگی بی نظیری را بوجود آورید.

ست بنفش

  •  آرون گروپس

رنگ مو و آرایش صورت و طراحی ناخن با رنگ بنفش

اغلب خانم های به روز و باکلاس تمایل دارند از رنگ مد سال برای رنگ کردن موها و میکاپ صورت و طراحی ناخن های خود استفاده کنند. توجه داشته باشید که رنگ بنفش از انواع رنگ های زیبا و خاص است و شما می توانید از طیف های روشن و تیره این رنگ زیبا برای آرایش صورت و رنگ کردن مو و دیزاین ناخن هایتان استفاده کنید و در مهمانی ها و مکان های مختلف به روز و زیباتر از همیشه به نظر برسید.

 معرفی رنگ مد سال 2018

رنگ سال در وسایل آرایش

طراحی ناخن بنفش

طراحی ناخن با رنگ بنفش

طراحی ناخن با لاک بنفش

طراحی ناخن با رنگ بنفش تیره و روشن

رنگ مو 2018

رنگ موی سال۲۰۱۸ 

مدل رنگ مو 2018

رنگ موی زیبا و شیک بنفش

رنگ سال 2018

رنگ مو بنفش ۲۰۱۸

مدل آرایش صورت 2018

مدل آرایش صورت ۲۰۱۸

مدل آرایش صورت 2018

مدل میکاپ صورت ۲۰۱۸

مدل آرایش صورت بنفش

مدل آرایش صورت زیبا و شیک ۲۰۱۸

استفاده از رنگ سال بنفش در رنگ لباس و رنگ کیف و کفش و سایر اکسسوری ها

اعلب خانم ها و آقایان خوش تیپ تمایل دارند برای انتخاب رنگ لباس های خود از رنگ مد سال استفاده کنند. رنگ بنفش یکی از زیباترین رنگ ها برای انتخاب رنگ لباس های زنانه و مردانه است. توجه داشته باشید که شما می توانید از رنگ مد سال برای رنگ کیف و کفش خود نیز استفاده کنید و جذاب تر از همیشه به نظر برسید.
رنگ بنفش همانطور که قبلا ذکر شد با سایر رنگ های سرد و گرم ست می شود و بهتر است شما در ترکیب رنگ لباس های خود از ترکیب رنگ بنفش با سایر رنگ ها استفاده کنید تا در سال ۲۰۱۸ شیک پوش و خوش تیپ تر به نظر برسید.
از طیف های مختلف روشن و تیره رنگ بنفش می توانید برای انتخاب رنگ لباس مجلسی و رنگ پالتو و رنگ کت و شلوار و رنگ پیراهن و رنگ مانتو و رنگ کیف و کفش و سایر اکسسوری ها استفاده نمایید.

معرفی رنگ سال 2018

رنگ سال۲۰۱۸

مدل لباس ینفش

ست رنگ مد سال

رنگ سال 2018 زیبا و شیک

مدل پالتو بنفش

لباس بنفش 2018

مدل لباس مجلسی ۲۰۱۸

ست بنفش 2018

ست لباس کرم و بنفش

مدل لباس مردانه 2018

مدل لباس رسمی بنفش ۲۰۱۸

ست بنفش 2018

ست مجلسی ۲۰۱۸

ست لباس مجلسی 2018

ست لباس مجلسی در سال ۲۰۱۸

پالتوی بنفش

مدل پالتوی زنانه ۲۰۱۸

مدل کت بنفش 2018

مدل کت بنفش ۲۰۱۸

رنگ مانتو 2018

مدل مانتوی بنفش ۲۰۱۸

مدل پالتو 2018

مدل پالتوی دخترانه ۲۰۱۸

رنگ لباس بنفش در سال 2018

ست لباس مجلسی زرد و بنفش

رنگ زیبا و شیک 2018

ست کیف و ساعت ۲۰۱۸

رنگ شال بنفش

رنگ شال بنفش

ست لباس مجلسی 2018

ست لباس مجلسی شیک ۲۰۱۸

طراحی دکوراسیون منزل با رنگ بنفش

رنگ سال۲۰۱۸ می تواند در طراحی دکوراسیون داخلی منزل نیز تاثیرگذار باشد و بهتر است شما با کمک این رنگ زیبا قسمت های مختلف منزل نظیر سالن پذیرایی و آشپزخانه و اتاق خواب و سرویس خواب را طراحی کنید. دکوراسیون بنفش از انواع دکوراسیون های لوکس و اشرافی است و جالب است بدانید که در زمان های گذشته اشراف و پادشاهان از این رنگ زیبا برای طراحی دکوراسیون داخلی خانه های اشرافی استفاده می کردند و اگر شما تمایل دارید خانه ای سرشار از آرامش و انرژی داشته باشید بهتر است برای طراحی دکوراسیون منزل۲۰۱۸ از این رنگ خاص و شیک استفاده نمایید.

رنگ سال 2018 شیک

رنگ سال شیک و زیبا ۲۰۱۸

دکوراسیون بنفش 2018

دکوراسیون سرویس بهداشتی بنفش

دکوراسیون سالن پذیرایی 2018

دکوراسیون سالن پذیرایی بنفش

دکوراسیون بنفش 2018

طراحی داخلی آشپزخانه

طراحی اتاق غذاخوری با رنگ بنفش

دکوراسیون منزل ۲۰۱۸

اتاق خواب بنفش

طراحی داخلی اتاق خواب ۲۰۱۸

دکوراسیون بنفش سالن پذیرایی

دکوراسیون بنفش و خاکستری ۲۰۱۸

دکوراسیون سرویس بهداشتی بنفش

دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی

دکوراسیون اتاق خواب 2018

طراحی داخلی اتاق خواب ۲۰۱۸

دکوراسیون آشپزخانه 2018

دکوراسیون داخلی آشپزخانه

در این بخش از راهنمای مد مجله آرگا رنگ سال ۲۰۱۸ و تاثیر آن را روی صنعت مد و زیبایی و دکوراسیون داخلی منزل را مورد بررسی قرار دادیم که امیدواریم این رنگ سلطنتی و لوکس مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرد و بتوانید رنگ بنفش را به راحتی با سایر رنگ ها ترکیب کنید و از آن برای انتخاب رنگ لباس و رنگ آرایش و رنگ مو و …. استفاده کنید تا در سال ۲۰۱۸ به روز و جذاب تر از همیشه به نظر برسید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *