دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

خواص کیوی برای لاغری و تاثیر آن در کاهش وزن

  • مهلا بستگان
  • ۱۴ دی ۱۳۹۶
  • ۰

امروزه به علت عادت های بد غذایی در بین افراد رژیم های لاغری و سختی مد شده است که بخاطر تناسب اندام به سوی آنها می روند. اما راه های آسان تری هم در این مورد مثل استفاده از خواص کیوی برای لاغری هم وجود دارد.

به جای استفاده از رژیم های سخت و طاقت فرسا با استفاده از بسیاری از مواد طبیعی و میوه ها می توان به کاهش وزن رسید. داشتن یک برنامه غذایی سالم در کنار ورزش و یک رژیم مناسب می توان به سرعت وزن کم کرد و به وزن ایده آل رسید. ما به همین منظور از خواص کیوی برای لاغری نوشته ایم.

کیوی و اطلاعات عمومی آن:

میوه کیوی بومی منطقه چین است و بعد به دیگر نقاط انتقال یافته است که در بدو ورود این میوه ها به سابر نقاط دنیا آن را انگور چینی نامیدند. این میوه در ابتدا در ایران ناشناخته بود اما بعد از کشت و تولید آن در گیلان و مازندران ایران یکی از معدود تولید کننده های کیوی به شمار می آید.

کیوی و لاغری

به علت خواص کیوی و قند پایین آن این میوه را بهترین میوه زمستانی برای افراد دیابتی و دارای اضافه وزن بالا معرفی کرده اند. فیبر موجود در کیوی علاوه بر اینکه به تنظیم دستگاه گوارش کمک می کند، تامین کننده بخشی از فیبر مورد نیاز بدن نیز می باشد.

از فواید کیوی در لاغری بیشتر بدانید

از کیوی برای جلوگیری از ریزش مو، درمان سرماخورگی به دلیل داشتن ویتامین ث، درمان یبوست به علت داشتن فیبر، بهترین برطرف کننده نفخ شکم، از بین برنده بوی بد دهان، رفع بی خوابی، کاهش فشار خون، افزایش توان جنسی و کنترل دیابت هم استفاده می کنند.

  •  آرون گروپس

در مورد فواید کیوی در کاهش وزن بیشتر بدانید

خواص کیوی برای لاغری:

در برنامه غذایی و رژیم لاغری خود حتما کیوی را به عنوان یک میان وعده قرار دهید تا با بهره مندی از خواص کیوی برای لاغری مدت زمان بیشتری را سیر بمانید و از ریزه خوری در امان بمانید.

خاصیت کاهش وزن کیوی برای لاغری

یک پیشنهاد خوشمزه برای لاغری:

دو عدد سیب را با دو عدد کیوی را با قطعات یخ درون مخلوط کن بریزید و ترکیب کنید و بنوشید. این یک نوشیدنی رژیمی و خوشمزه برای شما عزیزان است.

کیوی و خاصیت کاهش وزن در آن

از خواص مواد غذای برای تناسب اندام استفاده نمایید و تا می توانید از داروهای شیمیایی و رژیم های خطرناک دوری کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *