دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

طراحی دکوراسیون کلاسیک با ایده های زیبا و لاکچری

  • مرضیه نوروزیان
  • ۱۱ آبان ۱۴۰۰
  • ۰

دکوراسیون کلاسیک یک دکوراسیون منظم و مرتب است، طوری که هر چیز در آن در جای مناسب خود قرار گرفته است. این نوع دکوراسیون به منزل شما فضایی مجلل و با شکوه می دهد.

دکوراسیون کلاسیک با مدرن شدن جوامع همچنان به صورت تزیینی و ایده آل ادامه پیدا کرده است. بسیاری از افراد گرایش به اشیاء عتیقه و سنتی دارند و به استفاده از سبک و تزیین کلاسیک علاقه مند هستند.

دکوراسیون کلاسیک با ایده لاکچری و متفاوت

طراحی داخلی به روش کلاسیک یک نوع سبک از دکوراتیو است که فضای منزل یا اتاق شما را آرام، منظم و قابل پیش بینی می سازد. در دکور سنتی، هیچ نوع هرج و مرج و آشفتگی در چیدمان منزل دیده نمی شود.

طراحی شیک فضای اتاق

دکور شیک به روش کلاسیک

اتاق پذیرایی کلاسیک شیک

دکوراسیون سنتی مجلل و شیک

دکوراسیون به سبک کلاسیک

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

ممکن است شما نیز در خانه ای رشد کرده باشد که به روش کلاسیک تزیین شده باشد.

اتاق پذیرایی مجلل

طراحی داخلی به سبک کلاسیک برای هر گروه سنی راحت و مناسب است. شما می توانید آشپزخانه یا اتاق خواب خود را به روش سنتی دکور بزنید و محیطی آرام برای خود به وجود آورید.

دکوراسیون سنتی

اتاق خواب به سبک سنتی

طراحی اتاق خواب طرح اتاق خواب به روش سنتی

اتاق خواب زیبا و شیک

چیدمان اتاق خواب به سبک کلاسیک مجلل

اتاق خواب

طراحی اتاق خواب به روش سنتی

اتاق خواب طراحی داخلی کلاسیک برای اتاق خواب شیک و مجلل

دکوراسیون شیک

طراحی شیک فضای اتاق خواب

دکوراسیون سنتی آشپزخانه با دکوراسیون کلاسیک

آشپزخانه

طراحی آشپزخانه به سبک کلاسیک

دکوراسیون قدیمی

آشپزخانه به سبک کلاسیک ساده

دکوراسیون کلاسیک شیکطراحی خانه دوبلکس به سبک کلاسیک

دکوراسیون به سبک کلاسیک

به طور کلی در یک دکور کلاسیک, ترکیب خطوط عمودی با خطوط افقی تر است و منحنی های منحصر به فرد در مبلمان، بالش و لوازم جانبی دیده می شود. خطوط منحنی خطوط نرمی هستند و به طور کلی شادابی را القاء می کنند. در دکوراسیونهای کلاسیک معمولا از رنگ های ساده استفاده می کنند (از رنگ های حد وسط و میانه استفاده می شود).

اتاق پذیرایی

استفاده از رنگ های ملایم در سبک کلاسیک با ایده لاکچری

 اتاق نشینمن

مبلمان کلاسیک در یک دکور سنتی در محور راست منزل قرار می گیرد و به طور مستقیم یا عمودی به شومینه می چسبد. اتاق ناهار خوری اغلب یک اتاق جداگانه است و در گوشه اتاق، معمولا  از کابینت های برای نگه داری ظروف چینی استفاده می شود. میز ناهار خوری مستطیل شکل است و اطراف آن صندلی های همسان به طور مساوی قرار داده شده است.

دکوراسیون کلاسیک شیک

چیدمان مبلمان متمایل به سمت راست در سبک سنتی

اتاق پذیرایی

برای پرده های اتاق نیز از کرکره های باریک استفاده می شود.

دکوراسیون زیبا

برای نور اتاق نیز از لامپ های ایستاده و لامپ های دیواری استفاده می شود.

اتاق پذیرایی

سقف ها اغلب سفید رنگ هستند و گچ بری آن ها به صورت ساده انجام می شود و دیوارها با رنگ سفید براق نقاشی می شوند.

دکوراسیون کلاسیک

تصاویر جدید طراحی داخلی منازل ایرانی به سبک کلاسیک

سبک کلاسیک برای طراحی داخلی منازل، دارای ویزگی های منحصر به فرد و خاصی است که با کمی دقت در آن می توانید به راحتی متوجه این سبک از طراحی داخلی شوید؛ استفاده از مبلمان کار شده و منبت کاری، وسایل و لوازم دکوری لوکس، مبلمان استیل، استفاده از رنگ های طلایی و نیز رنگ های قهوه ای و تیره در دکور داخلی نشان دهنده سبک کلاسیک و سلطنتی می باشد، حال در صورتی که علاقمند به این سبک از دکوراتیو داخلی هستید، در ادامه می توانید تصاویر جدیدتری از دکور خانه های ایرانی با طراحی کلاسیک را ملاحظه نمایید.

جدیدترین طراحی داخلی کلاسیک

افراد معمولا دوست دارند، دکوراسیون خانه آنها از زیبایی خاصی برخوردار بوده و طراحی داخلی خانه به گونه ای باشد که توجه همگان را به خود جلب نماید، از این رو توجه به دکوراسیون داخلی اهمیت زیادی پیدا خواهد کرد؛ فرش ها و قالیچه های زیبا و سنتی نقش مهمی در دکوراسیون داخلی ایرانی دارند و در زیبایی خانه بسیار تاثیرگذار هستند، حال استفاده از آنها در کنار سایر المان های سنتی می تواند دکوراسیون زیبا و چشم نوازی را به وجود آورد، در اینجا تصاویر متنوعی از دکوراسیون داخلی منزل ایرانی به سبک سنتی و سلطنتی را قرار داده ایم که می توانید ببینید و الگو بگیرید.

انواع طراحی داخلی کلاسیک طراحی داخلی کلاسیک و لوکس تصاویر طراحی داخلی کلاسیک طراحی داخلی کلاسیک و زیبا طراحی داخلی کلاسیک دکوراسیون کلاسیک جدید و شیک دکوراتیو کلاسیک ایرانی دکوراتیو کلاسیک زیبا مدلی از دکوراسیون کلاسیک مدلی از دکوراتیو کلاسیک دکوراتیو زیبای کلاسیک دکوراتیو شیک کلاسیک دکوراتیو کلاسیک طراحی دکوراسیون کلاسیک

این نوع سبک دکوراسیون یادآور کاخ و قصر پادشاهان است و امکان ایجاد تنوع در آن زیاد است. دکوراسیونهای کلاسیک هم برای خانه های ویلایی و هم برای خانه های مجلل و لوکس مناسب است. امیدواریم طرح های متنوع دکوراسیون سنتی مورد توجه شما قرار گرفته باشد.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *