دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

بهاره رهنما: من فمینیست نیستم و دنیای خیلی زنانه ایی دارم

  • یلدا محمدی
  • ۲۷ آبان ۱۳۹۶
  • ۰

بهاره رهنما طی مصاحبه ایی که با یکی از روزنامه ها داشت، در رابطه با سوالی که آیا فمینیست است و چقدر عقاید این افراد را باور دارد، پاسخ تندی داد که در این مطلب به ارائه آن می پردازیم.

بهاره رهنما تاکنون بارها به فمینیست بودن محکوم شده است، این بازیگر طی مصاحبه ایی که انجام داد این گفته را کاملا رد کرد و از علاقه و احترامش به آقایان از جمله پدر، برادر و همسرش گفت. در ادامه نظر وی را در این رابطه ملاحظه می فرمایید.

مصاحبه بهاره رهنما

من فمینیست نیستم. اصلاً طرز فکر من در هیچ‌کدام از تعاریف فمینیسم نمی‌گنجد؛ چون به مردان اهمیت بسیاری می‌دهم؛ روابط عاطفی خوبی با پدر و برادرم دارم و سال‌ها با آقای قاسم‌خانی داشتم. خاطرات خوبی از ارتباطات مشترکم دارم. جالب است، چیزهایی که می‌نویسند هیچ ربطی به زندگی خودم ندارند. چند وقت پیش به یکی از دوستانم می‌گفتم که من هیچ‌وقت در زندگی مورد خیانت کسی، چه زن و چه مرد، قرار نگرفته‌ام. شاید چیزی خراب شده و تمام شده، چه در دوستی زنانه و چه در روابط عاطفی، به نظرم اسم آن خیانت نیست. خیلی جالب است که ما رفتارهایی را جذب می‌کنیم. من خیانت را جذب نمی‌کنم؛ چون زنان و مردانی را می‌بینم که از این موضوع آسیب زیادی دیده‌اند. بنابراین من باز تاکید دارم که فمینیست نیستم. اگر چه دنیای ذهنی من خیلی زنانه است.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *