دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

تصاویر رنگ موی عسلی مسی و فرمول ترکیب این رنگ مو

  • ندا خوشرو
  • ۲۱ آبان ۱۳۹۶
  • ۰

در این مطلب فرمول ترکیبی رنگ موی عسلی مسی به همراه مدل هایی از این رنگ موی زیبا و جذاب را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم که امیدواریم این رنگ موی زیبا و خاص مورد توجه تان قرار بگیرد.

رنگ مو عسلی از انواع رنگ موهای پرطرفدار و جذاب در بین خانم ها است و این رنگ مو در انواع طیف های مختلف موجود است. رنگ مو عسلی مسی از انواع طیف های رنگ مو عسلی است که این مدل رنگ مو جذابیت خاصی دارد و اگر شما تمایل دارید رنگ موهایتان خاص و جالب باشد بهتر است از این رنگ زیبا برای رنگ کردن موهایتان استفاده نمایید.

رنگ مو عسلی مسی، رنگ موی عسلی دودی و رنگ موی عسلی شکلاتی از انواع رنگ موهای زیبا و جذاب هستند و بهتر است خانم هایی که تمایل زیادی به استفاده از رنگ مو عسلی برای رنگ کردن موهایشان دارند از این رنگ مو خاص و متفاوت استفاده نمایند.

رنگ موی زیبا و جذاب عسلی مسی

فرمول ترکیبی رنگ موی عسلی مسی

  • رنگ مو سوپر پلاتینه
  • رنگ مو زیتونی
  • واریاسیون نقره ای
  • اکسیدان دو درصد
  • مدت زمان مکث رنگ مو : ۳۵ دقیقه

رنگ موی زیبا و خاص عسلی مسی

مدل های رنگ مو عسلی مسی

رنگ موی مسی عسلی، از انواع رنگ موهایی است که برای خانم های سن بالا با پوست روشن می توانند انتخاب ایده آل و مناسبی باشند. رنگ مو مسی عسلی، علاوه بر اینکه به چهره شما وقار و سنگینی می بخشد باعث شاداب و جوان تر به نظر رسیدن ظاهرتان می شود و به همین دلیل است که رنگ مو مسی عسلی، پرطرفدار است و توجه اغلب خانم ها را به سوی خود جلب کرده است.این رنگ مو  همچنین باعث جذاب تر به نظر رسیدن رنگ موهای شما می شود و اگر تمایل دارید رنگ موهای شما خاص و جذاب باشد بهتر است از این رنگ مو جذاب و متفاوت برای رنگ کردن موهای بلند و کوتاه خود استفاده کنید.

توجه داشته باشید که اگر تمایل دارید چهره ای خاص و جذاب بعد از رنگ کردن موهایتان داشته باشید بهتر است از مطابقت رنگ مو با رنگ پوست خود مطمئن شوید. اگر رنگ مو انتخابی تان با رنگ پوستتان مطابقت نداشته باشد ممکن است چهره تان نامطلوب به نظر برسد بنابراین بهتر است قبل از هر چیزی از مطابقت و همخوانی رنگ مو با رنگ پوست خود مطمئن شوید سپس با کمک رنگ مویی مناسب و زیبا موهایتان را رنگ بزنید و جذاب تر از همیشه به نظر برسید.

رنگ موی عسلی مسی زیبا

  •  آرون گروپس

در ادامه مدل هایی از رنگ مو عسلی مسی را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این رنگ موی عسلی زیبا مورد توجه تان قرار بگیرند و از مشاهده این مدل ها نهایت لذت را ببرید.

رنگ موی عسلی مسی رنگ موی عسلی رنگ موی مسی عسلی تیره رنگ مو عسلی مسی رنگ موی زیبا عسلی مسی رنگ موی مسی عسلی

در این مطلب مجله آرگا، با فرمول ترکیبی و مدل های رنگ مو عسلی مسی آشنا شدید که امیدواریم این رنگ مو مورد توجه تان قرار بگیرد و بتوانید با استفاده از آن به موهایتان جذابیت خاصی ببخشید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *