دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

لوازم ورزشی با کیفیت از کجا بخریم؟

  • یلدا محمدی
  • ۲۰ آبان ۱۳۹۶
  • ۰

خرید لوازم ورزشی می تواند گام مهمی در پیشبرد اهداف ورزشی در جهت تناسب اندام و سلامتی تن و و روان افراد باشد. به طور یقین برای نیل به اهداف شخصی، نیاز به ابزار مورد نظر نیز است تا بتوان کیفیت انجام کار را افزایش داد.

پس خرید لوازم ورزشی دقیقا در این مسیر به عنوان یک راهی برای پیشرفت برنامه های تمرینی است. به طور یقین تهیه تجهیزات ورزشی چه برای خانه باشد چه برای باشگاه، عاملی برای افزایش تمرکز و برخورداری از برنامه جامع ورزشی در جهت پیش بینی کیفیت تمرین ها در طول یک بازه زمانی است.

امروزه لوازم ورزشی مناسب به بخش غیر قابل اجتناب ناپذیری در زندگی افراد بدل شده است که این بسته به نیاز های انسان امروز برای حفط سلامتی، زیبایی و شادی است. در این راستا نخست باید از انواع لوازم ورزشی آگاه شده و در گام بعدی دست به خرید بهترین تجهیزات ورزشی بر حسب مقدار بودجه انتخابی و خواسته های ورزشی خود زنید. در زیر انواع لوازم ورزشی موجود در فروشگاه اینترنتی پیلتن شاپ را به اختصار شرح می دهیم:

لوازم ورزشی : هوازی (خانگی)

لوازم ورزشی با کیفیت

این بخش دارای بازه گسترده ای از انواع گوناگون تجهیزات ورزشی هوازی از جمله تردمیل با برند های متفاوت و کاربرد های ویژه اعم از خانگی و باشگاهی است. همچنین دارای انواع دوچرخه های ثابت (ایستاده، نشسته، اسپینینگ)، اسکی فضایی، ایروبیک و پیلاتس، اسکوتر و لوازم جانبی تردمیل نیز است. در این بخش می توانید بازه ای از قیمت های مختلف بر حسب مقدار بودجه شما و ویژگی های متفاومت هر وسیله ورزشی را مشاهده کنید. تمامی محصولات در این بخش دارای ضمانت نامه معتبر و خدمات منحصر به فرد در زمان خرید و بعد از خرید است.

لوازم ورزشی : بدنسازی (خانگی)

لوازم ورزشی با کیفیت

این بخش دارای بازه گسترده ای از انواع گوناگون وسائل بدنسازی اعم از: میز پرس سینه، بدنسازی چندکاره و سیم کش، دستگاه درازو نشست، استپر، ویبراتور لاغری، دمبل و وزنه و فیتنس و تناسب اندام به مانند تی آر ایکس TRX  است. در این بخش می توانید بازه ای از قیمت های مختلف بر حسب مقدار بودجه شما و ویژگی های متفاومت هر وسیله ورزشی را مشاهده کنید. تمامی محصولات در این بخش دارای ضمانت نامه معتبر و خدمات منحصر به فرد در زمان خرید و بعد از خرید لوازم ورزشی است.

لوازم ورزشی : گجت های ورزشی

لوازم ورزشی با کیفیت

این بخش دارای گجت های ورزشی به مانند ساعت های ورزشی، گام شمار، حسگر ضربان قلب و بند کمری و غیره … هستند. در این بخش می توانید بازه ای از قیمت های مختلف بر حسب مقدار بودجه شما و ویژگی های متفاومت هر وسیله ورزشی را مشاهده کنید. تمامی محصولات در این بخش دارای ضمانت نامه معتبر و خدمات منحصر به فرد در زمان خرید و بعد از خرید است.

لوازم ورزشی : دوچرخه شارژی

لوازم ورزشی با کیفیت

این بخش دارای بازه گسترده ای از انواع گوناگون دوچرخه شارژی در برند ها و مدل های مختلف است. در این بخش می توانید بازه ای از قیمت های مختلف بر حسب مقدار بودجه شما و ویژگی های متفاومت هر وسیله ورزشی را مشاهده کنید. تمامی محصولات در این بخش دارای ضمانت نامه معتبر و خدمات منحصر به فرد در زمان خرید و بعد از خرید لوازم ورزشی است.

لوازم ورزشی : کتاب ورزشی

لوازم ورزشی با کیفیت

این بخش دارای بازه گسترده ای از انواع گوناگون کتاب ورزشی در زمینه های مختلف ورزشی اعم از: فوتبال، شنا، بدنسازی، تی آر ایکس TRX ، ماساژ، یوگا و کتاب هایی در زمینه های ورزشی، تناسب اندام و پزشکی است.

لوازم ورزشی : باشگاهی

لوازم ورزشی با کیفیت

این بخش دارای بازه گسترده ای از انواع گوناگون لوازم ورزشی باشگاهی اعم از: تردمیل باشگاهی، دوچرخه ثابت باشگاهی و وسائل مرتبط با ورزش بدنسازی و فیتنس است. در این بخش می توانید بازه ای از قیمت های مختلف بر حسب مقدار بودجه شما و ویژگی های متفاومت هر وسیله ورزشی را مشاهده کنید. تمامی محصولات در این بخش دارای ضمانت نامه معتبر و خدمات منحصر به فرد در زمان خرید و بعد از خرید لوازم ورزشی است.

از کجا بهترین لوازم ورزشی بخریم؟

پیلتن شاپ

داشتن لوازم ورزشی در خانه می تواند گزینه مناسب برای شما باشد، به شما این امکان را می دهد که برنامه تمرین خود را تنظیم کرده و از دسترسی راحت در هر زمان برخوردار شوید. فقط قبل از خرید  ورزشی حتما بر اساس انتخابی عاقلانه سرمایه گذاری خود را انجام دهید. آنچه مهم است اینست که باید بر حسب مقدار بودجه و خواسته های مشتری به او بهترین مشاوره در جهت انتخاب درست را داد نه به صرف فروش محصول مشتری را گمراه کرد. در این راستا از فروشگاه هایی محصول خریداری کنید که شناخته شده و دارای اعتبار چندین ساله هستند و می توانند خدماتی منحصر به فرد به شما ارائه کنند. فروشگاه اینترنتی پیلتن شاپ piltanshop.com با بازه گسترده ای از لوازم ورزشی و بدنسازی و با دارا بودن خدماتی منحصر به فرد، بهترین انتخاب برای سبد خرید شما است. نحوه پرداخت آسان در کنار خدماتی به مانند ارسال رایگان، نصب و راه اندازی رایگان و خدمات پس از فروش، ضمانت نامه معتبر و بسته بندی نو و آکبند مهم است. همچنین امکان تست حضوری لوازم ورزشی (شوروم) هم می تواند در انتخاب درست شما بسیار ویژه و ضروری باشد. امیدواریم مقاله لوازم ورزشی خانگی مورد توجه شما قرار گرفته باشد. برای خرید لوازم ورزشی می توانید با کارشناسان مجرب ما در پیلتن شاپ جهت بررسی های بیشتر و اطلاع از لیست قیمت لوازم ورزشی از طریق راه های ارتباطی زیر تماس حاصل فرمایید.

جهت تست حضوری در شوروم به آدرس زیر مراجعه کنید:

تهران، میدان ونک، گاندی جنوبی، کوچه اعلاء رحیمی یا نهم، پلاک پنچ، واحد دو

شماره تماس:  86081348-021

کانال تلگرام پیلتن شاپ @PILTANSHOP

اینستاگرام پیلتن شاپ @PILTANSHOP

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *