دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

بیوگرافی و جدیدترین عکس های هستی مهدوی فر

  • مرضیه شاکری
  • ۷ مهر ۱۳۹۴
  • ۰

هستی مهدوی فر, بازیگر سریال های مادرانه و جراحت است که با وجود سن و سال کمی که دارد، به خوبی توانسته مهارتش را در عرصه بازیگری به اثبات برساند. با این مجموعه همراه باشید تا بیوگرافی خواندنی و عکس های دیدنی هستی مهدوی فر را با هم ببینیم و بخوانیم.

در این مقاله بار دیگر می خواهیم به سراغ یکی دیگر از بازیگرانی برویم که آوازه ای در بین هم سن و سالان خودشان دارند و به گونه ای مشهور شده اند که شاید حتی برای خودشان هم هیجان انگیز بوده است. هستی مهدوی فر بازیگری توانا است که با وجود سن و سال پایینش توانست به خوبی در کارهایی که به او محول می شود، ایفای نقش کند و از عهده مسئولیتی که به او سپرده شده است برآید.

هستی مهدوی فر و بیوگرافی کامل او:

هستی مهدوی فر در آذر ماه سال 1370 متولد شد و دارای نام مستعاریست که شاید برخی او را با نام مستعارش می شناسند. مهدخت مهدوی فر نام مستعاریست که او برای خود برگزیده است. هستی در سریال «جراحت» و «مادرانه» به گونه ای به نقش آفرینی پرداخته است، که هم سن پایینش نمایان است و هم هنر و مهارتش در این حرفه کاملا مشخص است. سریال «جراحت» از سریال های مناسبتی بود که از شبکه 3 سیما در ماه رمضان پخش می شد و او در این سریال نقش دختری را بازی می کند که عاشق نامزدش است و دیگران اجازه زندگی با او را به او نمی دهند. همچنین در سریال «مادرانه» نقش دختری را بازی کرد که به دام اعتیاد افتاده و پدر و مادرش به دلیل جدایی از یکدیگر از این موضوع بی اطلاع هستند. در حقیقت نبود مادر و همچنین عدم سرپرستی درست پدر به دلیل مشغول بودن به کار، باعث شده تا او درگیر مشکلاتی از این دست شود.

تصویری جذاب از مهدوی فر

«سوت پایان» فیلم دیگری است که او در آن به نقش آفرینی پرداخته و در کنار بازیگران بزرگی چون نیکی کریمی قرار گرفته است. این نشان از آن دارد که هستی مهدوی فر قصد دارد در سینما به درجه والایی از موفقیت دست یابد، چرا که در این فیلم او به زیبایی درخشید و توانست مهارتش را به همگان ثابت کند. در این فیلم نیز، نقش دختری را دارد که مادرش در زندان و منتظر حکم قصاص است و او در پی گرفتن بخشش.او درباره حضورش در این فیلم میگوید: ” کار خیلی سختی بود چراکه همزمان در سریال جراحت نیز در حال ایفای نقش بودم. اما خانم نیکی کریمی و کارگردان این فیلم خیلی به من کمک کردند و باعث شد تا من در نقش فرو بروم و بتوانم آن را به درستی بازی کنم”. تجربه بازی در این فیلم برای او بسیار مفید و سودمند بوده، چراکه با نقش های قبلی اش بسیار تفاوت دارد و او به خوبی این تفاوت را به نمایش گذاشت.

مجموعه کارهای سینمایی با حضور هستی مهدوی فر:

  1. پرستوهای عاشق
  2. نقش لیل
  3. سوت پایان
  4. دسته بازنده ها

جالب ترین عکس مهدوی فر

مجموعه های تلوزیونی با هنرمندی هستی مهدوی فر:

  1. جراحت
  2. مادرانه
  3. گردو
  4. گذر از رنج ها

عکسی جالب و سیاه و سفید از مهدوی فر

  •  آرون گروپس

عکس های هستی مهدوی فر:

تیپ زیبای مهدوی فرمهدوی فر در لباس عروستولد مهدوی فرنمای نزدیک از مهدوی فرهستی مهدوی فر در نیم رختصویری با چهره خندان از هستی مهدوی فرعکس جالب از هستی مهدوی فرموهای رنگ شده هستی مهدوی فرعکس های هستی مهدوی فر

ناگفته هایی از زبان هستی مهدوی فر:

هستی مهدوی فر همچنین در باره خود می گوید: ” من قبلا نجوم کار می کردم و در بیابان ها و کویر در حال مسافرت بودم. به نظرم علم نجوم علم بسیار جالبی است، چرا که اتفاقات جالبی در فضا می افتد. اما از زمانی که بازیگر شدم دیگر فرصت پرداختن به نجوم را ندارم”. او درباره ورزش می گوید:” ورزشکار حرفه ای نیستم اما بدنسازی و سوارکاری و شنا کار می کنم “.

چهره ای متفاوت از مهدوی فرجذاب ترین عکس مهدوی فرزیباترین عکس مهدوی فرجدیدترین عکس مهدوی فرسلفی مهدوی فرعکس متفاوت مهدوی فرشال سبز مهدوی فرعکس زیبای مهدوی فر

امیدواریم که این مقاله توانسته باشد شما را با هستی مهدوی فر بیشتر آشنا سازد. برای آشنایی با سایر بازیگران به بخش عکس بازیگران مراجعه نمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *