دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

معرفی ۴ رنگ مو با پوست گردو برای رنگ کردن طبیعی موها

  • ندا خوشرو
  • ۱۶ آبان ۱۳۹۶
  • ۰

پوست گردو از انواع مواد طبیعی است که برای رنگ کردن موها از آن استفاده می شود. در ادامه این مطلب انواع رنگ مو با پوست گردو را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار می دهیم.

رنگ مو با حنا و قهوه و رنگ موی با پوست گردو از انواع رنگ موهای بدون ضرر هستند و اگر شما در دوران بارداری به سر می برید در صورت لزوم می توانید از این رنگ موها در دوران بارداری استفاده نمایید.

رنگ مو قهوه ای با پوست گردو

معرفی انواع رنگ مو با پوست گردو

اگر شما تمایل دارید موهایتان را به رنگ قهوه ای تیره و یا رنگ قهوه ای روشن در آورید بهتر است از رنگ موی با پوست گردو استفاده کنید همچنین می توانید با کمک این رنگ موی گیاهی موهایتان را تیره تر کنید. در ادامه نحوه رنگ کردن موها با پوست گردو را به شما عزیزان آموزش می دهیم.

رنگ موی قهوه ای با پوست گردو

  • رنگ موی قهوه ای تیره با پوست گردو

۱. برای تهیه این رنگ موی با پوست گردو ابتدا پوست گردو را پودر کنید سپس یک قاشق غذاخوری پوست گردو را درون ظرفی مناسب بریزید و مقداری آب داغ و یک قاشق چایخوری روغن گیاهی به آن اضافه کنید و به مدت ۳۰ دقیقه مخلوط این مواد روی موهایتان بمالید و موها را به خوبی ماساژ دهید و بعد از مدت زمان ذکر شده موهایتان را با کمک آب گرم به خوبی بشویید. توجه داشته باشید که می توانید برای از بین بردن شوره سر از برگ و یا پوسته گردو استفاده نمایید.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

۲. درون ظرفی مناسب پودر پوست گردو را با پودر زاج و زرده تخم مرغ و پودر حنا و آب مخلوط نمایید و این مواد را هم بزنید تا به صورت خمیری شکل در آیند سپس خمیر بدست آمده را روی موهایتان به مدت ۴۰ دقیقه بمالید و بعد از مدت زمان ذکر شده موهایتان را با کمک آب بشویید.

رنگ موی قهوه ای تیره با پوست گردو

  • تیره کردن مو با پوست گردو

برای تیره کردن موها می توانید از پوست گردو استفاده نمایید. ۲ قاشق غذاخوری پودر پوست گردو را درون پارچه ای مناسب بریزید سپس سر پارچه را با کمک نخ ببندید. درون ظرفی مناسبی سه پیمانه آب جوش بریزید و پارچه پوست گردو را درون آب جوش به مدت ۲۴ ساعت قرار دهید و بعد از اینکه موهایتان را با کمک شامپو شستید موهایتان را با آب گردو به خوبی بشویید تا رنگ موها تیره شود.

تیره کردن موها با پوست گردو

  • رنگ موی قهوه ای روشن با پوست گردو

۱. یک قاشق غذاخوری پودر زاج را به همراه دو قاشق غذاخوری پوست گردو و دو قاشق غذاخوری بهار نارنج و ۲ عدد زرده تخم مرغ درون ظرفی مناسب بریزید و این مواد را با یکدیگر مخلوط کنید و به موهایتان به مدت ۶۰ دقیقه بمالید سپس موهایتان را با کمک آب ولرم بشویید.
۲. ابتدا پوست گردو سبز و تازه را به خوبی بکوبید سپس آن را به همراه چهار لیوان آب درون ظرفی مناسب بریزید و ظرف را روی حرارت گاز قرار دهید تا زمانی که نصف آب بخار شود سپس ظرف را در مکانی مناسب قرار دهید و اجازه دهید مخلوط پوست گردو سرد شود سپس آن را روی موهای خود به مدت ۳۰ دقیقه قرار دهید و بعد از مدت زمان ذکر شده موهایتان را به کمک آب بشویید.

رنگ مو با پوست گردو

  • رنگ موی قهوه ای بسیار روشن با پوست گردو

ابتدا ۳ قاشق غذاخوری قهوه و ۲ قاشق غذاخوری پودر پوست گردو را به همراه ۲ قاشق غذاخوری حنا و ۲ قاشق غذاخوری وسمه درون ظرفی مناسب بریزید و این مواد را با یکدیگر مخلوط کنید و به مدت ۲ ساعت مخلوط این مواد را روی موهایتان بمالید سپس بعد از مدت زمان ذکر شده موهایتان را بشویید.

رنگ موی قهوه ای روشن با پوست گردو

در این مطلب با انواع رنگ مو با پوست گردو آشنا شدید که امیدواریم با کمک این رنگ موهای طبیعی بتوانید موهایتان را به زیبایی رنگ کنید. در صورت تمایل می توانید برای مشاهده انواع رنگ مو کلیک کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *