دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

تزیین میز جلو مبلی با روش های شیک و زیبا

  • مهلا بستگان
  • ۱۲ مهر ۱۳۹۹
  • ۰

میز عسلی یا میز جلو مبلی که امروزه در تمام خانه ها یافت می شوند نیز با تکیه بر نوع دکوراسیون منزل به دیزاین نباز دارند. ما در این مطلب مجله آرگا شما را با ایده های جالب و جدید برای تزیین میز جلو مبلی آشنا خواهیم کرد.

در خانه های امروزی مبل ها جز لاینفک هر دکوراسیونی هستند و به طبع وقتی مبل بود میز جلو مبلی نیز در دیزاین منازل نیاز به دیزاین دارند و ما در این مطلب از تزیین میز جلو مبلی برای شما دوستان یک گالری عکس به اشتراک گذاشته ایم.

ایده های زیبا برای تزیین میز جلو مبلی

میزهایی که جلوی مبل ها قرار می گیرند و برای زیبایی و پذیرایی استفاده می شوند، در صورتی که برای تزیینات جلو مبل واقع شوند نیاز دارند با یک سری وسایل جانبی دیزاین شوند و این تزیینات مطابق با دکوراسیون منزل اتفاق می افتد.

ایده های بکر و خلاقانه برای تزیین میز عسلی

دیزاین زیبا و شیک میز عسلی

برای تزیین میز جلو مبلی می توان از گل و گلدان های شیشه ای، پارچه های ترمه سرمه دوزی شده، وسایل تزیینی، کتاب، جاشمعی، بطری های شیشه ای دیزاین شده و بسیاری وسایل دیگر که در این زمینه کاربرد دارد.

دیزاین و طراحی میز جلو مبلی

  •  آرون گروپس

طرح های جدید برای تزیین میز جلو مبلی

البته گاهی بنا بر جای قرار گرفتن میز جلو مبلی نیز تزیینات را انجام می دهند. همه واقفیم که میز عسلی های مبل همیشه جلو مبل قرار نمی گیرند و تنها این اسم را یدک می کشند. بسته به دکوراسیون اتاق پذیرایی و مبلمان می توان میز جلو مبل را دیزاین کرد.

ایده های شیک برای تزیین میز جلو مبلی

طرح های تازه و متنوع برای تزیین میز جلو مبلی

قرار دادن انواع و اقسام دکوریجات بر روی این میزها متداول است و گاها شخص با یک ست قهوه خوری تزیینات میز عسلی را انجام می دهد.

تزیین میز عسلی با درختچه بونسای

تزیین میز عسلی با درختچه بونسای

دیزاین مبز عسلی با طرح های تازه

تزیین میز عسلی با گوی های شیشه ای

تزیین میز جلو مبلی سلطنتی

دیزاین میز جلو مبلی سلطنتی

ایده های نو و تازه برای تزیین میز عسلی

تزیین میز عسلی با گلدان و مجسمه

تزیین ساده اما شیک میز عسلی

تزیینات ساده و شیک میز جلو مبلی

دکوراسیون میزهای جلو مبلی

دیزاین میز عسلی با طرح جدید

ایده های زیبا و شیک برای تزیین میز عسلی

تزیین میز مبل با بطری های شیشه ای

طرح های فوق العاده برای تزیین میز جلو مبل

تزیین میز جلو مبلی

تزیین میز عسلی به شکل فوتبال دستی

تزیینات جالب میز جلو مبلی به شکل فوتبال دستی

تزیینات میز جلو مبلی

دیزاین میز جلو مبلی

تزیینات ساده میز جلو مبلی با شمع و بطری

تزیینات میز عسلی

ایده های نو و تازه برای تزیین میز جلو مبلی

ایده ای نو و تازه برای دیزاین میز عسلی

نکاتی مهم برای دیزاین میز جلوی مبلی

در این بخش به ۹ نکته کلیدی و مهم برای تزیین و دیزاین میز جلوی مبلی ارائه شده توسط طراحان داخلی اشاره کرده ایم که با بهره گیری از آنها بتوانید چیدمانی شیک و زیبا برای نشیمن و پذیرایی منازل خود داشته باشید.

برای دیزاین میز جلو مبلی باید یک دکوری را به عنوان نقطه کانونی در نظر بگیرید؛ برای این منظور می توانید از شاخه های گل زیبا، سوغاتی از یک سفر خاطرانگیز، یادگاری خاص و عزیز از دوستان و آشنایان تان و یا هر وسیله دیگر مورد علاقه تان استفاده کنید.

تزیینات میز جلو مبلی

میز جلوی مبلی شما نباید در هم ریخته و خیلی شلوغ باشد؛ زیرا شلوغی و به هم ریختگی میز جلوه بسیار نازیبایی در دکوراسیون منزلتان ایجاد می کند، همچنین انرژی مثبت منزل را از بین خواهد برد، ضمن اینکه باید روی میز نیز باید فضای کافی برای پذیرایی را داشته باشد.

دکوری ها را متناسب با شکل هندسی میز جلوی مبلی خود انتخاب کنید.

به هارمونی مبلمان با وسایل دیگر حتما توجه داشته باشید.

به تناسب میان اندازه میز جلو مبلی و بزرگترین دکوری حتما توجه کنید؛ دکوری انتخاب شده باید نه آنچنان بزرگ باشد که سطح وسیعی از میز را بپوشاند و نه آنقدر کوچک که روی میز گم شود.

دیزاین میز جلو مبلی

با توجه به شکل میز جلو مبلی منزل خود، نحوه چیدمان روی آن را تعیین کنید؛ مثلا برای میز های مستطیلی یا میز های مربعی نوع چیدمان آنها فرق می کند.

برای دیزاین و تزیین میز جلوی مبلی ریتم ایجاد کنید، ایجاد ریتم با تکرار وسایل کوچک و بزرگ و کوتاه و بلند همچون استفاده از وسایلی مثل کتاب، شمع و … در زیر یا روی میز ایجاد جذابیت زیادی می کند.

از وسایل دکوری استفاده کنید که تماشای آنها از هر سمتی امکان پذیر باشد؛ به عنوان مثال وسایلی مثل قاب عکس که از هر سمتی دیده نمی شوند, اصلا مناسب برای این نوع تزیینات نیستند.

تزیین میز جلو مبلی شیک

طبقه پایین میز جلوی مبلی را نیز به صورت منظم و مرتب بچینید؛ برای این منظور می توانید از وسایل دکوری کم اهمیت تر که جنبه دکوری کمتری دارند و برای دسترسی آسان آنها به صورت مرتب چیدمان شان کنید.

امیدواریم با مشاهده گالری عکس های این مطلب به نتیجه مثبت در مورد تزیین میز مبلمان خود رسیده باشید و ما در جلب رضایت شما توانسته باشیم گامی هر چند کوچک برداریم. ممنون که همراه ما هستید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *