دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

روزهای سخت بهنوش بختیاری روی تخت بیمارستان

  • یلدا محمدی
  • ۱۵ آبان ۱۳۹۶
  • ۰

بهنوش بختیاری بازیگر محبوب سینما و تلویزیون با انتشار عکسی در بیمارستان ، خبر جراحی شدنش را منتشر نمود که در این مطلب، عکس و متن منتشر شده از این بازیگر را ارائه خواهیم داد.

تصویر زیر را بهنوش بختیاری از روزهای سختی که در بیمارستان سپری می نماید منتشر نموده است، این بازیگر تحت عمل جراحی قرار گرفته است و این روزها در حال استراحت می باشد. بهنوش بختیاری در این رابطه در صفحه شخصی اش در اینستاگرام چنین نوشته است :

شکرخدا که جراحی سخت و روزهای سخت تر من به خیر گذشت.. دوران استراحت رو طی میکنم…جانم رو مدیون اول پروردگارم و بعد دکتر محمدرحمانی عزیز هستم…بوسه به دستهای شجاع و مهربانش میزنم…. و همینطوردکتر کردی عزیزدل و پرسنل و پرستاران به غایت مهربان بیمارستان عرفان نیایش….و همینطور زحمات بی دریغ همسرم…خانواده هامون…و تشکر ازاقوام… دوستان… همکاران و مردم عزیزم که با محبت و عشقشون شرمندم کردن… ببخشید که نتونستم پاسخ تک به تک عشقامو بدم…. هرچه بود از دعای شما بود….. خدا خودتون و عزیزتون رو همیشه سلامت نگه دارد…..خواهش میکنم از استرس و فشار عصبی و کار زیاد دور باشید…. و هرکسی که شما رو ناراحت میکند حذفش کنید….. هرگز در زندگیم تا این حد به مقام بزرگ پزشک پی نبرده بودم…. و همینطور خدای خوبم رو تا این حد به خودم نزدیک ندیده بودم شکرت خدایا.

روز های سخت بهنوش بختیاری

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *