دسته ها
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

مدل پالتو کره ای بسیار شیک زنانه و دخترانه

  • نرگس بستگان
  • ۱۰ آبان ۱۴۰۰
  • ۰

با نزدیک شدن فصل سرما همه به فکر لباس های گرم و پالتو می افتند ما در این مطلب از دنیای مد مجله آرگا مدل پالتو کره ای را قرار داده ایم که می توانید با تماشای آن از جدید ترین مدل پالتو های دخترانه و زنانه آشنا شوید در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

مدل پالتوی کره ای به دلیل طراحی های فانتزی و خاص همیشه جزو محبوب ترین مدل پالتوهای دخترانه و زنانه بوده اند، در این مطلب مجموعه ای از جدیدترین مدل پالتو های دخترانه کره ای را برای شما دوستان عزیز قرار داده ایم که امیدواریم از تماشای آن لذت ببرید.

مدل پالتو کره ای دخترانه و زنانه جدید و زیبا

با شروع شدن فصل سرما بازار پالتوها و بافت های دخترانه و زنانه رنگارنگ رونق می گیرد از این رو ما نیز در این مطلب با ارائه جدیدترین مدل پالتوهای کره ای و چگونگی ست کردن لباس ها در فصل سرما می خواهیم به شما دوستان عزیز کمک کرده باشیم.

مدل پالتوی دخترانه انواع مختلف فانتزی،ساده، رسمی و … دارد که بسته به نوع سلیقه شما می توانید از این مدل پالتوهای کره ای با تن پوشی زیبا انتخاب کنید و شیک پوش تر از همیشه به نظر برسید.

پالتوهای کره ای از پر طرفدارترین و شیک ترین مدل پالتوها در بین دختران و خانم هاست این مدل پالتوها دارای دوخت و برش خاصی است که می تواند شما را متفاوت نشان دهد، در ادامه گالری از مدل پالتوی کره ای جدید و شیک را قرار داده ایم که امیدواریم از تماشای آن ایده های جذابی برای انتخاب پالتوی مورد نظر خود بگیرید.

 پالتو شیک دخترانه

  •  آرون گروپس

مدل پالتو کره ای

پالتوی کره ای زنانه شیک و زیبا

پالتو کتی کوتاه و شیک

پالتو زنانه

مدل پالتوی دخترانه کره ای

پالتو دخترانه شیک

مدل پالتوی دخترانه فانتزی و زیبا کره ای

مدل پالتوی کوتاه کره ای

مدل پالتو زنانه

مدل پالتوی کره ای شیک و جذاب زنانه

پالتوی کره ای جدید و شیک

مدل پالتو دخترانه

پالتوی زیبای زنانه کره ای

مدل پالتو دخترانه  مدل پالتو کره ای دخترانه

مدل پالتو دخترانه

مدل پالتو کره ای

پالتو دخترانه و زنانه

در انتخاب پالتوها علاوه بر گرم نگه داشتن بدن شما حتما به سایز و اندام خود نیز توجه داشته باشید به طور مثال اگر درشت اندام هستید هیچ وقت پالتو های کوتاه با رنگ های روشن را انتخاب نکنید بی شک یک مدل پالتو بلند تیره می تواند شما را کشیده تر نشان دهد.

پالتوهای اسپرت در بین دختران جوان بسیار مورد توجه است، پالتوهای اسپرت کره ای می تواند برای شما انتخاب ایده آل و منحصر به فردی باشد می توانید این مدل پالتوها را با شلوار های لی و کتان چسب و کفش های اسپرت بپوشید تا تیپی اسپرت و شیک داشته باشید.

مدل پالتو کره ای

جدیدترین مدلهای پالتوی کره ای دخترانه و زنانه

هر ساله با شروع فصل سرما، انواع لباسهای پاییزه و زمستانه در طراحی های متنوع و شیک روانه بازار می شود و اغلب تنوع لباسهای خانوم ها به نسبت آقایان بیشتر است؛ پالتو یکی از پوشش های زمستانی شیک و محبوب خانوم ها و آقایان است که در انواع مدلهای ساده، اسپرت و مجلسی وجود دارد و هر کسی با توجه به سلیقه اش و نیز استایل و فرم اندام خود می تواند پالتوی دلخواهش را انتخاب و خریداری نماید، در تصاویر بالا انواع مدلهای زیبا و جذاب پالتو برای بانوان شیک پوش و فانتزی پسند را به اشتراک گذاشته ایم که امیدواریم مورد توجهتان قرار گرفته باشند، همچنین در ادامه می توانید از تصاویر متنوع تر انواع پالتو کره ای شیک دیدن کنید.

مدل شیک پالتوی کره ای

مدل لباس های کره ای به دلیل نوع طراحی خاص فانتزی و کلاسیک همواره از جذابیت زیادی برخوردار بوده و جزو لباسهای محبوب دختران و بانوان ایرانی می باشند؛ پالتو های کره ای در انواع طراحی های شیک و متنوع یکی از لباسهای زمستانی مورد علاقه خانوم های شیک پوش است، در اینجا جدیدترین و شیک ترین مدلهای پالتوی کره ای با طراحی زیبا و متنوع را جمع آوری کرده ایم که می توانید ملاحظه کرده و طرح پالتو دلخواهتان را انتخاب نمایید.

مدلهای متنوع پالتوی کره ای مدل پالتوی کره ای ساده انواع مدلهای پالتوی کره ای مدل پالتوی کره ای بلند مدل پالتوی کره ای دخترانه مدل پالتو کره ای جدید و شیک مدل پالتوی کره ای جذاب مدل پالتوی کره ای شیک مدل پالتو کره ای کوتاه مدل پالتوی کره ای سفید مدل پالتوی کره ای زنانه مدل پالتوی کره ای مدلی از پالتو کره ای مدل پالتو کره ای خزدار

امیدواریم از تماشای گالری عکس های مدل پالتوی کره ای نهایت لذت را برده باشید و توانسته باشید با استفاده از این الگو ها پالتویی مناسب و شیک را برای این فصل سرد و در امان ماندن از سوز زمستانه پیدا کرده باشید برای تماشای انواع مدل پالتو کلیک کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *