دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

دکوراسیون اتاق خواب مستر برای خانه های لاکچری

  • نرگس بستگان
  • ۷ مرداد ۱۳۹۹
  • ۰

اگر به تازگی صاحب یک اتاق خواب مستر شده اید و یا قصد دارید دکوراسیون اتاق خواب خود را عوض کنید این مطلب را از دست ندهید زیرا ما سعی کرده ایم در این مقاله در بخش دکوراسیون مجله آرگا شما دوستان عزیز را با دکوراسیون اتاق خواب مستر آشنا کنیم و به شما کمک کنیم اتاق خوابی لوکس و شیک داشته باشید.

در خانه های امروزی اختصاص دادن فضای بزرگی برای اتاق خواب دیگر رواج پیدا کرده است و اکثرا ما شاهد اتاق خواب های با متراژ بالا هستیم از این رو در این مطلب تصاویری از دکور اتاق خواب مستر را قرار داده ایم که می تواند در طراحی چیدمان این اتاق خواب های بزرگ کمکی به شما دوستان عزیز بکند.

دکوراسیون اتاق خواب مستر

اگر نیاز به یک کمد لباس بزرگ، یک آینه تمام قد، و نیمکتی برای نشستن و تخت خواب های بزرگ دارید یک اتاق خواب مستر به خوبی می تواند پاسخگوی نیاز های شما باشد، از ابتدا نیز دلیل به وجود آمدن این نوع اتاق خواب ها همین بوده است.

تصاویر ۲۰ طراحی زیبا برای اتاق خواب های مستر

یک اتاق خواب مستر با اندازه متوسط هم اگر به خوبی طراحی دکور شود می تواند کاملا لوکس به نظر بیاید، اگر فضای بزرگی دارید می توانید در چیدمان اتاق خواب خود از میز آرایش، صندلی و مبلمان، و کوسن های زیبا نیز استفاده کنید تا فضایی زیبا و منحصر به فرد را به شما ببخشد.

دکوراسیون اتاق خواب مستر

طراحی داخلی اتاق خواب مستر

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

چیدمان اتاق خواب زیبا و شیک

دکوراسیون اتاق خواب شیک

دکوراتیو داخلی اتاق خواب مستر کلاسیک

اتاق خواب مستر شیک و زیبا

دکوراسیون اتاق خواب مستر

دکوراسیون اتاق خواب ایرانی

  دکوراسیون اتاق خواب مستر

دکوراسیون اتاق خواب مستر

  طراحی دکور برای اتاق خواب

دکوراسیون اتاق خواب

دکوراسیون اتاق خواب مستر

دکوراسیون اتاق خواب مستر

چیدمان اتاق خواب

دکوراسیون اتاق خواب مستر

طراحی چیدمان اتاق خواب

توجه داشته باشید که نور پردازی در دکور اتاق خواب مستر بسیار حائز اهمیت است و به دقت بالایی نیاز دارد، یک نور پردازی ملایم و رمانتیک به شما برای داشتن یک طراحی اتاق خواب لوکس کمک فراوانی می کند. نور پردازی زیر تخت ایده ای است که بی شک می تواند نظر شما را جلب کند، استفاده از نور مخفی در حاشیه فضای زیر تخت می تواند بسیار لوکس و برازنده باشد اگر به دنبال طراحی اتاق خواب مستر ایده آل و عالی هستید این ایده را فراموش نکنید.

دکوراسیون اتاق خواب های بزرگ

در اتاق خواب های مستر به دلیل فضای بزرگی که دارند می توانید در ابتدای فضا از پارتیشن استفاده کنید و تخت را پشت آن جای دهید، زمانی که نمی دانید تخت خود را کدام قسمت اتاق قرار دهید تعبیه یک پارتیشن می تواند در این امر به شما کمک موثری داشته باشد و همینطور استفاده از پارتیشن در فضای ابتدایی اتاق دید را از بیرون محدود می کند و این نیز مزیت خوبی برای اتاق خواب است.

دکوراسیون اتاق خواب

طراحی و چیدمان اتاق خواب مستر

همانطور که گفتیم؛ اتاق خواب مستر اتاقی بزرگ و مجهز به تخت خواب دو نفره میز آرایش، کمد لباس، اتاق پرو و سرویس بهداشتی بوده، ضمن اینکه می تواند امکانات زیادی در خود جای دهد و اغلب به عنوان اتاق والدین در نظر گرفته می شود. حال می توان این اتاق را به شیوه های مختلف و در سبکهای کلاسیک و مدرن طراحی کرد، تعبیه یک تراس در اتاق نیز پیشنهاد جذابی است، در ادامه تصاویر متنوعی از انواع دکور و چیدمان اتاق خواب مستر به اشتراک گذاشته ایم که برای مشاهده آنها می توانید تا پایان ما را همراهی کنید.

دکور متفاوت اتاق خواب مستر

در طراحی اتاق خواب مستر لازم است نکات مختلفی را رعایت کنید، از جمله  طراحی و ایجاد فضایی برای نشیمن و گپ زدن در اتاق خواب، تعبیه کمد دیواری با عرض حداقل ۳ متر و عمق ۶۰ سانتی متر، طراحی پنجره ای بزرگ برای اتاق، وجود نور مخفی برای جذابیت بیشتر فضا، به کار بردن دکوری های منحصر به فرد، نصب یک تلویزیون دیواری در اتاق خواب، ست کردن رنگ سرویس خواب با پرده اتاق، نصب یک آینه در اتاق خواب، در نظر گرفتن فضایی برای اتاق پرو، دسترسی اتاق خواب به تراس، طراحی فضای مناسب برای کتابخانه و میز تحریر و نیز استفاده از گل و گیاهان طبیعی برای طراحی اتاق خواب مستر شیک، لازم و ضروری می باشد. در اینجا دعوت می نماییم از مدلهای جدید طراحی و چیدمان اتاق خواب مستر دیدن کنید.

دکوری زیبا از اتاق خواب مستر

دکوراسیون جدید اتاق خواب مستر

دکوراتیو اتاق خواب مستر

دکور اتاق خواب مستر

دکور زیبای اتاق خواب مستر

دکور جدید اتاق خواب مستر

دکوراسیون شیک اتاق خواب مستر

دکور شیک اتاق خواب مستر  دکوراسیون لوکس اتاق خواب مستر

دکور لوکس اتاق خواب مستر

دکوراتیو زیبای اتاق خواب مستر

انواع طراحی و چیدمان اتاق خواب مستر

دکوراتیو مدرن اتاق خواب مستر

دکور زیبا و مدرن اتاق خواب مستر

تصاویری از طراحی اتاق خواب مستر

در این مطلب با دکوراسیون اتاق خواب مستر آشنا شدید امیدواریم توانسته باشیم با ارائه مطالبی درباره دکوراسیون اتاق خواب های مستر همراه با گالری عکس هایی از این دکوراسیون های شیک و لوکس به شما عزیزان کمک کرده باشیم تا دکوراسیونی ایده آل برای اتاق خواب خود انتخاب کنید برای تماشای انواع دکوراسیون اتاق خواب کلیک کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *