دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

کاردستی با لامپ سوخته با خلاقیت های زیبا و کاربردی

  • ندا خوشرو
  • ۱۹ اسفند ۱۳۹۹
  • ۰

در این مطلب با انواع ایده های خلاقانه برای ساخت کاردستی با لامپ سوخته آشنا شدید که امیدواریم با الگوبرداری از این مدل ها بتوانید کاردستی های فانتزی و جالبی را در منزل بسازید.

برای ساخت کاردستی با لامپ سوخته ایده های زیادی وجود دارند و شما می توانید با کمک این ایده های خلاقانه و کاربردی کاردستی های زیبایی را با کمک لامپ بسازید و از آن ها برای تزیین اتاق کودک و اتاق خواب و …. استفاده نمایید.

ساخت کاردستی با وسایل دور ریختنی نظیر لامپ و بطری های پلاستیکی و شیشه ای و چوب و … از انواع روش های جالب است و شما می توانید با کمک این وسایل دور ریز وسایل تزیینی زیبا و کم هزینه ای را بسازید.

ایده های جالب برای ساخت کاردستی

ایده هایی برای ساخت کاردستی با لامپ سوخته

با کمک لامپ می توانید کاردستی هایی نظیر گلدان و شکلک های تزیینی نظیر پنگوئن و آدم برفی و … بسازید که هر کدام از این وسایل زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند. در ادامه انواع مدل کاردستی با لامپ را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرند.

کاردستی با لامپ سوخته و زیبا

ساخت کاردستی های زیبا با لامپ

اگر شما کمی خلاقیت و ابتکار داشته باشید می توانید با کمک لامپ های سوخته، اشیاء تزیینی زیبایی را بسازید و به سادگی لامپ را می توانید به ده ها شی تزیینی زیبا و فانتزی تبدیل کنید. یکی از ایده های جالب این است که درون لامپ را با شن های تزیینی و وسایل تزیینی پر کنید. همچنین می توانید چند عدد لامپ سوخته را با کمک نخ از جایی آویزان کنید سپس گل های زیبایی را درون آن ها قرار دهید.

ساخت کاردستی زیبا و فانتزی با لامپ ساخت گلدان با وسایل ساده ساخت وسایل ساده و زیبا با لامپ ساخت وسایل شیک و ساده با وسایل تزیینی ساخت گلدان با لامپ سوخته ایده هایی برای ساخت گلدان با لامپ ساخت گلدان با لامپ سوخته ساخت کاردستی زیبا با لامپ سوخته ساخت بالن های زیبا با لامپ سوخته ایده هایی برای ساخت کاردستی با کمک لامپ سوخته ساخت وسایل تزیینی با لامپ سوخته ساخت وسایل شیک و تزیینی با لامپ ساخت وسایل تزیینی با لامپ سوخته ساخت وسایل شیک و فانتزی با لامپ سوخته روش هایی برای ساخت کاردستی با لامپ کاردستی های جالب با لامپ سوخته

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

ساخت کاردستی فانتزی با لامپ برای کودکان

با کمک لامپ می توانید شکلک های زیبا و فانتزی را برای کودکان بسازید سپس از این وسایل تزیینی و جالب برای تزیین کردن اتاق کودکان استفاده نمایید. بهتر است برای ساخت کاردستی خلاقانه برای کودکان با کمک لامپ از رنگ های جالب و روشن استفاده کنید همچنین بهتر است برای ساخت این مدل کاردستی ها از خلاقیت کودکان نیز استفاده کنید تا بتوانید به آن ها نیز بیاموزید به کمک وسایل دور ریختنی می توانند وسایل تزیینی ساده و کم هزینه ای را درست کنند.

ساخت کاردستی زیبا و خلاقانه با لامپ سوخته ساخت کاردستی زیبا و جالب برای لامپ نحوه ساخت کاردستی با لامپ سوخته روش های خلاقانه برای ساخت کاردستی با لامپ سوخته ساخت شکلک های زیبا و تزیینی با وسایل ساده ایده هایی برای ساخت شکلک های زیبا با لامپ ساخت آدم برفی با لامپ ساخت کاردستی با لامپ سوخته

انواع خلاقیت جدیدتر با لامپ سوخته

برای ایجاد تغییر در دکوراسیون منزل حتما لازم نیست از تزیینات پرهزینه و دکوری های لوکس و گران قیمت استفاده کنید، بلکه خلاقیت با وسایل بازیافتی و ارزان قیمت ایده جذابی است که می تواند علاوه بر سرگرم کننده بودن، تاثیر زیادی در زیبایی فضای داخلی منزل داشته باشد، ساخت دکوری های تزئینی و زیبا با استفاده از لامپ پیشنهاد جذاب و زیبایی است که انجام این کار فقط نیازمند کمی حوصله، ذوق و خلاقیت می باشد، در ادامه تصاویر بالا از انواع دکوری ها و کاردستی های لامپ دعوت می کنیم از مدلهای دیگر این نوع خلاقیت با لامپ به دردنخور دیدن کنید.

خلاقیت با لامپ بازیافتی

خیلی از افراد به محض اینکه لامپی می سوزد، آن را دور خواهند انداخت، اما افراد با ذوق سعی می کنند از این وسایل استفاده مجدد داشته باشند و برای تزیینات زیبای منزل به کار گیرند، ساخت گلدان دکوری کوچک با گیاهان مینیاتوری پر استفاده ترین تزیینات این وسیله می باشد که نمونه های زیبایی از تصاویر آن در این مطلب را ملاحظه می کنید، حال برای مشاهده انواع دیگر کاردستی با لامپ می توانید در ادامه همراه ما شوید و به راحتی از این خلاقیتها ایده گرفته و ساخت این وسایل تزئینی و دکوری زیبا در منزل را الگو بگیرید.

مدلهای خلاقیت با لامپ سوخته

خلاقیت با لامپ کم مصرف سوخته

تصاویری از خلاقیت با لامپ سوخته

خلاقیتی زیبا و جدید با لامپ سوخته

خلاقیت با مهتابی سوخته

انواع خلاقیت با لامپ سوخته

مدلی از خلاقیت با لامپ سوخته

خلاقیت در منزل با لامپ سوخته

عکس کاردستی با لامپ سوخته

خلاقیت خاص با لامپ سوخته

خلاقیت کودکانه با لامپ سوخته

خلاقیت و کاردستی با لامپ سوخته

خلاقیت جذاب با لامپ سوخته

خلاقیت زیبا با لامپ سوخته

خلاقیت جید با لامپ سوخته

خلاقیت با لامپ سوخته

مدلی از کاردستی با لامپ سوخته

در این مطلب با انواع مدل های کاردستی با لامپ سوخته آشنا شدید که امیدواریم از مشاهده این مدل ها نهایت لذت را ببرید و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها کاردستی های زیبا و خلاقانه ای را بسازید. در صورت تمایل می توانید برای مشاهده انواع کاردستی به بخش هنر در خانه مراجعه کنید و کاردستی های زیبا و در عین حال ساده ای را بسازید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *