دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

معرفی معتبرترین رتبه بندی 10 گوشی برتر 2017  

  • ندا خوشرو
  • ۵ آبان ۱۳۹۶
  • ۰

در این مطلب با 10 گوشی برتر 2017 آشنا خواهید شد که امیدواریم با مطالعه خصوصیات این گوشی های برتر بتوانید از بین آن ها انتخاب خوب و مناسبی را داشته باشید.

گوشی های مختلفی از پرچم دار تا میان رده در MWC امسال معرفی شدند که اغلب این گوشی ها از محبوبیت خاصی در برابر کاربران برخوردار هستند. در ادامه به معرفی 10 گوشی برتر 2017 می پردازیم و شما می توانید اطلاعات مفیدی را با مطالعه مشخصات این گوشی ها کسب کنید.

کنگره جهانی موبایل در سال 2017 با همه فراز و نشیب هایی که دارد به پایان رسید و اکنون زمان آن رسیده با 10 گوشی برتر 2017 آشنا شوید که هر کدام از این گوشی ها را به ترتیب رتبه شان مورد بررسی قرار می دهیم.

معرفی های گوشی های برتر 2017

معرفی 10 گوشی برتر 2017

گوشی های اپل و گوشی های سامسونگ همیشه در صدر گوشی های پرطرفدار جهان قرار دارند و در سال 2017 نیز این مدل گوشی ها طرفداران زیادی داشته اند. در ادامه 10 گوشی برتر 2017 را به شما عزیزان معرفی می کنیم که امیدواریم این مدل گوشی ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

معرفی انواع گوشی برتر 2017

1. گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس

در سال 2017 مقاوم اول برترین گوشی سال 2017 به گوشی های سامسونگ تعلق دارد که در میان این گوشی های برتر گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس توانسته اند مقام اول را کسب نمایند. در هر دو مدل این گوشی ها از فضای جلویی گوشی بدرستی استفاده شده است همچنین این دو مدل گوشی دارای رم با ظرفیت 4 گیگابایت می باشند. گلکسی اس 8 دارای حافظه داخلی 64 گیگابایتی است و گلکسی اس 8 پلاس دو حافظه داخلی 64 و 128 گیگابایتی دارد و این دو مدل گوشی از کارت حافظه پشتیبانی می کنند. این دو مدل گوشی دارای مزیت هایی نظیر شارژ سریع و شارژ بی سیم هستند و با توجه به استاندارد IP 68 که دارند در برابر گرد و غبار و آب دارای مقاومت بالایی می باشند. گوشی های گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس همچنین دارای پورت USB- C و جک 3.5 میلی متری هدفون می باشند.

گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس

  •  آرون گروپس

2. آیفون 7 و آیفون 7 پلاس

همه ویژگی های برتر گوشی در آیفون 7 پلاس وجود دارند و عمر این دو مدل گوشی در حد بالایی است. دوربین آیفون 7 و آیفون 7 پلاس نسبت به مدل های قبلی آیفون پیشرفت زیادی کرده اند. این دو مدل گوشی دارای مزایایی نظیر ضد آب و حافظه رم بالا و باتری بزرگ و پردازنده سریع و بلندگوی استریو و صفحه نمایش بزرگ هستند همچنین دارای فناوری شارژ سریع و شارژ بی سیم می باشند به همین دلیل این گوشی ها در بین 10 گوشی برتر 2017 در رده دوم قرار گرفته اند. گوشی های آیفون 7 و آیفون 7 پلاس از کارت حافظه پشتیبانی نمی کنند و این دو مدل گوشی فاقد جک هدفون می باشند.

آیفون 7 و آیفون 7 پلاس

3. جی 6

صفحه نمایش ال جی جی 6 با نسبت تصویر 18:9 عرضه می شود. این مدل گوشی نسبت به دو مدل قبل از 10 گوشی برتر 2017 دارای قیمت کمتری است. از مزیت های این گوشی می توان به مقاومت بالا در برابر ضربه و قاب نازک در اطراف صفحه نمایش و برخورداری از استاندارد IP 68 و دوربینی دو گانه با کیفیت بالا و برخورداری از قابلیت شارژ بی سیم و شارژ سریع اشاره کرد.

ال جی جی 6

4. پیکسل و پیکسل ال گوگل

گوشی پیکسل صفحه نمایشی 5 اینچی دارد و گوشی پیکسل ال دارای صفحه نمایش 5.5 اینچی است. هر دو مدل این گوشی ها دارای رم 4 گیگابایتی و پردازنده اسنپدراگون 821 می باشند. این دو مدل گوشی با حافظه های داخلی 32 و 128 گیگابایت عرضه می شوند همچنین دارای دوربین اصلی 12.3 مگاپیکسل و دوربین سلفی 8 مگاپیکسل می باشند. این مدل گوشی ها دارای نسخه اندروید 7.1 می باشند.

گوشی پیکسل و پیکسل ال گوگول

5. گوشی Moto و Moto Z Force Droid

این دو مدل گوشی ها دارای طراحی خوب و عملکرد بالایی هستند. گوشی Moto Z Force Droid دارای صفحه نمایش نشکن می باشد و از وضوح بالایی برخوردار است. هر دو مدل این گوشی دارای سخت افزاری قدرتمند هستند و عمر باتری این دو مدل گوشی از آیفون 7 پلاس بیشتر است. در ضمن امکان ارتقای سیستم عامل به نسخه جدید اندروید برای هر دو گوشی امکان پذیر است و آپدیت های امنیتی به صورت ماهانه برای هر دو مدل گوشی منتشر می شود.

10 گوشی برتر در سال 2017

6. هوآوی Mate 9

اگر تمایل دارید از گوشی با عمر باتری زیاد و کیفیت بالای دوربین و صفحه نمایش بزرگ استفاده کنید بهتر است این مدل گوشی را خریداری کنید. این مدل گوشی دارای رم 4 گیگابایتی و پردازنده kirin 960 و 64 گیگابایت حافظه داخلی می باشد و از کارت حافظه پشتیبانی می کند. این مدل گوشی هوآوی دارای باتری بزرگ 4000 میلی آمپری است و قادر است تا دو روز شارژ نگه دارد. یکی از مزیت های گوشی هوآوی میت 9 دوربین دوگانه آن ها است.

هوآوی میت 9

7. گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج

با اینکه گوشی های گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس به زودی عرضه خواهند شد ولی این دو مدل گوشی هنوز هم جزء پرچمداران سامسونگ به شمار می روند. سرعت دوربین این گوشی گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج قابل تحسین می باشد و این دو مدل گوشی ضد آب هستند و بدنه آن ها از طراحی شیک و زیبایی برخوردار است و جنس آن ها از شیشه و فلز می باشد.

گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 پلاس

8. KEYone بلک بری

این مدل گوشی مقام 8 را در بین 10 گوشی برتر 2017 از آن خود کرده است. کی وان بلک بری از انواع گوشی های مقرون به صرفه با امکانات خوب و امنیت بالا و طراحی زیبا است. این مدل گوشی دارای صفحه کلید فیزیکی است و دارای دوربینی با کارآیی خوب می باشد. گوشی کی وان همچنین دارای صفحه نمایش 4.5 اینچی و پردازنده اسنپدراگون 625 و باتری 3505 میلی آمپری می باشد. دوربین این مدل گوشی 12 مگاپیکسل است.

کی وان بلک بری

9. OnePlus 3T

وان پلاس در انواع رنگ های متنوع طراحی می شود و یکی از پرطرفدارترین آن ها سیاه تیره می باشد. این مدل گوشی شبیه گوشی HTC 10 می باشد با این تفاوت که عمر باتری آن و حافظه رم آن بیشتر از گوشی HTC 10 است. وان پلاس مجهز به پردازنده اسنپدراگون 821 و رم 6 گیگابایتی است همچنین این مدل گوشی با دو حافظه داخلی 64 و 128 گیگابایتی عرضه می شود همچنین دارای باتری 3400 میلی آمپری است و از فناوری شارژ سریع بهره مند است.

10. HTC U Ultra

این مدل گوشی مانند گوشی HTC 10 کیفیت صدای بالایی دارد و مجهز به دو بلندگوی استریو می باشد و در میان 10 گوشی برتر 2017 قرار گرفته است همچنین دارای باتری 3000 میلی آمپری است و می تواند شارژ گوشی را تا حدود یک روز نگه دارد. این مدل گوشی دارای صفحه نمایش 5.7 اینچ با وضوح QHD می باشد و قاب پشتی آن شیشه ای است.

گوشی اچ تی سی U 10 گوشی برتر 2017

در این مطلب با 10 گوشی برتر 2017 آشنا شدید که 5 گوشی که در جایگاه اول این لیست قرار گرفته اند از مزایای خوبی برخوردار هستند در صورت داشتن میزان بودجه کافی به شما پیشنهاد می دهیم گوشی های رده 1 تا 5 را برای خرید انتخاب نمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *