دسته ها
چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

جزئیات تجاوز و قتل اهورا 2 ساله توسط ناپدری اش

  • یلدا محمدی
  • ۲۶ مهر ۱۳۹۶
  • ۰

اهورا قاسمی کودک دو ساله رشتی بعد از تجاوز وحشیانه توسط نا پدری اش، به قتل رسید. پیکر این کودک روز گذشته به خاک سپرده شد و مادرش به دلیل مسائل امنیتی و… از حضور در مراسم خاکسپاری منع شد. جزئیات بیشتر را در رابطه با این ماجرا در این مقاله ملاحظه نمایید.

این حادثه تلخ در حالی رخ داد که همسایه ها با شنیدن صدای جیغ های دردناک کودک، به درب منزل آنها آمده، اما با درب بسته روبرو شدند. بعد از گذشت چند دقیقه صدای کودک کاملا قطع شد و وقتی موضوع از نظر همسایه ها مشکوک به نظر رسید، به پلیس اطلاع دادند. زمانی که پلیس وارد منزل شد کودک را به صورت عریان و خون آلود روی زمین مشاهده نمود، در صورتی که مردی جوان نیز کنار او روی مبل نشسته بود. مرد ابتدا خود را پدر کودک معرفی نمود و گفت که وی در حمام زمین خورده و بیهوش شده است و من نیز به خاطر این ماجرا شوکه شده ام. اما همسایه ها نسبت وی را تکذیب نمودند و کودک به بیمارستان منتقل شد.

ماجرای تجاوز و قتل اهورا در رشت :

پزشکان بعد از معاینه کودک، اعلام نمودند که درصد هوشیاری وی به 3 رسیده است و بعد از چندین ساعت تلاش متاسفانه اهورا 2 ساله فوت نمود. معاینات پزشکی نشان می داد که کودک مورد تجاوز قرار گرفته است و مرگ وی نیز بخاطر ضربه مغزی است، در تحقیقات پلیس نیز مشخص شد مردی که در خانه همراه کودک بوده است، نامزد مادر کودک است. این مرد که مجتبی نام دارد، ابتدا  منکر ماجرا شد اما در نهایت مجبور به اعتراف گشت. وی گفت : زمانی که به اهورا تجاوز کردم از شدت درد زیاد و خونریزی شدید مدام فریاد می زد و گریه می کرد و تمام تلاش هایم برای ساکت کردنش بی نتیجه بود. عصبانی شدم و سر کودک را چندین بار به دیوار کوبیدم. در همین حین اهورا ساکت و بی هوش شد.

شنیده ها حاکی از این است که پدر و مادر اهورا به دلیل مشکلاتی که داشتند حدود شش ماه پیش از یکدیگر جدا شدند و کودک دو ساله به همراه مادرش زندگی می کرد و مادر این کودک بعد از جدایی با این مرد شیطان صفت ارتباط برقرار کرده است و اکنون به عنوان شریک جرم در بازداشت به سر می برد.

تجاوز و قتل اهورا

مادر اهورا که در شوک به سر می برد، در رابطه با این موضوع گفت : مدتی بعد از جدایی از پدر اهورا، مجتبی وارد زندگی ام شد، وی به اهورا علاقه زیادی داشت و به او محبت می کرد. وقتی در بیمارستان ماجرای تجاوز را شنیدم و از او سوال کردم شروع به گریه کرد و گفت کافر هم نمی تواند این کار را انجام دهد. اما زمانی که در کلانتری به او دستبند زدند به تجاوز و قتل اهورا اعتراف کرد. باورم نمی شود انسانی بتواند تا این حد پست باشد. بچه من به کسی کاری نداشت و طی این مدت که از همسر سابقم جدا شدم، هر لحظه در کنار او بودم، فقط به دلیل مشکلات مالی مجبور شدم سرکار بروم. در روز حادثه نیز اهورا را به این مرد شیطان صفت سپردم و سرکار رفتم که او با من تماس گرفت و گفت اهورا در حال دستشویی رفتن زمین خورده است و بی هوش شده و او را به بیمارستان منتقل نموده اند. وی همچنین عنوان کرد: من مدتی با این مرد زندگی می کردم و به او اعتماد کامل داشتم و هرگز تصور نمی کردم که روزی قاتل فرزندم شود و حال تصمیم دارم شکایتم را دنبال کنم و فقط قصاص می خواهم.

مادر اهورا دو ساله

  •  آرون گروپس

بررسی های پزشکی قانونی آزار و اذیت جنسی را تایید نمود، همچنین آثار کبودی بر روی صورت و بدن کودک دیده می شد و دنده های کودک شکسته بود. پیکر این کودک 2 ساله در روستای زیرده بدون حضور مادرش به خاک سپرده شد. ماجرای تجاوز و قتل اهورا قصه دردناک و زجرآوری است که امیدواریم دیگر هرگز شاهد چنین ماجراهایی در کشورمان نباشیم.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *