دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

مدل لباس چین دار دخترانه برای مهمانی های مختلف

  • نرگس بستگان
  • ۶ آبان ۱۳۹۶
  • ۰

اگر مهمانی و یا مجلسی پیش رو دارید و به دنبال یک مدل لباس مجلسی شیک و زیبا می کردید به شما پیشنهاد می کنم این مطلب در بخش دنیای مد مجله آرگا را درباره مدل لباس چین دار دخترانه از دست ندهید بی شک می توانید از تماشای جدید و بروز ترین مدل لباس های مجلسی نهایت لذت را ببرید.

انتخاب لباس برای خانم ها یکی از دغدغه های فکری به حساب می آید، و زمان زیادی را برای انتخاب لباس استفاده می کنند در این مطلب برای شما دوستان عزیز مدل لباس چیندار دخترانه را به اشتراک گذاشته ایم تا با استفاده و الگو برداری از این مدل لباس زیبا بتوانید در هر مجلس و مهمانی بدرخشید.

مدل لباس چین دار دخترانه زیبا و مجلسی

وقتی حرف از مهمانی و مجالس می شود تمام دختران و زنان این دغدغه فکری که “حالا چی بپوشم؟” را دارند، و در ژورنال ها و اینترنت به دنبال مدل لباس مجلسی دخترانه مناسب و زیبا می کردند، اساسا اهمیت به زیبایی فطری است اما این مسئله درباره زنان بیشتر مورد توجه قرار می گیرد. از جمله لباس های مجلسی دخترانه که دارای محبوبیت فراوانی نیز هستند انواع مدل لباس مجلسی چیندار دخترانه است.

ما در این مطلب به شما دختران شیک پوش پیشنهاد می کنیم که اگر قصد خرید لباس مجلسی دارید حتما نگاهی به مدل لباسهای چیندار دخترانه نیز بیاندازید، بی شک این فکر که این مدل لباس ها مختص دختر بچه هاست فکری اشتباه است و شما می توانید در مدل لباس های چیندار به زیبایی بدرخشید در ادامه می توانید گالری از این مدل لباس های مجلسی دخترانه چیندار و زیبا را مشاهده کنید.

مدل لباس چین دار دخترانه

  •  آرون گروپس

مدل لباس مجلسی دخترانه

لباس مجلسی دخترانه

مدل لباس چین دار دخترانه

لباس مجلسی زنانه

مدل لباس دخترانه مجلسی

مدل لباس چین دار دخترانه

مدل لباس شب زنانه

مدل لباس چین دار دخترانه

مدل لباس چین دار دخترانه ساده

لباس مجلسی دخترانه ساده

مدل لباس دخترانه شیک

مدل لباس شب زیبا زنانه

مدل لباس چین دار دخترانه

مدل لباس کوتاه دخترانه شیک

اگر می خواهید جذاب به نظر برسید یک لباس نیمه باز با قدی متوسط و مناسب با اندامتان این جذابیت را به شما می دهد، اگر می خواهید قد بلند تر به نظر برسید از لباس های چین دار که قد آن ها بالای زانو هستند استفاده کنید این مدل لباس ها باعث می شود نگاه ها بیشتر بر روی پاهای شما باشد و به طور ناخودآگاه شما را بلند تر جلوه می دهد، البته فراموش نکنید که دامن های خیلی کوتاه نمی تواند این جلوه را به شما بدهد.

برای دختر خانم هایی که شکم بزرگ و بالا آمده ای دارند اما ران ها و سینه های آن ها کوچک است لباس مجلسی چین دار با بالاتنه کوتاه و خط کمر آن تا زیر سینه است بسیار مناسب می باشد این مدل لباس های چین دار کمک می کند تا سینه های شما برجستگی بیشتر داشته باشد و بزرگی شکم شما کمتر دیده شود.

فراموش نکنید که لباس انتخابی شما در نهایت باید به شما احساس راحتی را القا کند بی شک شما در لباسی که در آن راحت نیستید و تحت فشارید جذاب به نظر نمی رسید. امیدواریم از تماشای گالری عکس های مدل لباس چین دار دخترانه نهایت لذت و استفاده را برده باشید و توانسته باشید از این مدل لباس های مجلسی زیبا برای خود انتخاب کرده و در آن جذاب به نظر برسید و بدرخشید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *