دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

مجموعه عکس های جدید محمدرضا گلزار + بیوگرافی

  • مرضیه شاکری
  • ۱۲ مرداد ۱۳۹۴
  • ۰

محمدرضا گلزار خواننده محبوب و دوست داشتنی توانست در دنیای موسیقی غوغایی به پا کند همان طور که در دنیای سینما به بپا کرد. عکس های جدید محمدرضا گلزار بسیار شیک و مدرن و جالب می باشد. عکس های قدی سیاه و سفید آن محشر است پیشنهاد میکنم که ببینید.

در این پست عکس های جدید محمدرضا گلزار را گذاشته ایم که علاقه مندان به عکس های این بازیگر محبوب و خوش تیپ را می توانند ببینند. محمد رضا گلزار بازیگر و خواننده بسیار سرشناس و معروفی به حساب می آید که علاقه مندان زیادی را به خود جذب کرده است.

مجموعه عکس های جدید محمدرضا گلزار و بیو گرافی آن

بعد از بیان بیوگرافی و سوابق محمد رضا گلزار می رویم سراغ شیک ترین و جالب ترین عکس های جدید محمدرضا گلزار که اکثریت غریب به اتفاق شما او و کارهایش را دوستش دارید.

 بیوگرافی محمدرضا گلزار :

محمدرضا گلزار متولد اول فروردین ماه سال ۱۳۵۶ شمسی بازیگر سینما، مدل آگهی‌های تبلیغاتی و نوازنده گیتار ، خواننده می باشد. تحصیلات محمدرضا گلزار فارغ‌التحصیل رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه آزاد اسلامی می‌باشد.

 سوابق محمدرضا گلزار :

در سال ۱۳۷۹ برای اولین بار در فیلمی که ساخته ایرج قادری با عنوان سام و نرگس بود بازیگری سینما را تجربه کرد و همچنین محمدرضا گلزار فیلمنامه شیش و بش را در سال ۱۳۸۶ در بانک فیلمنامه ثبت کرد. محمدرضا گلزار فعالیت خود را در زمینه موسیقی از سال ۱۳۷۶ با گروه آریان به عنوان گیتاریست شروع کرد. او در نواختن گیتار، ارگ و پرکاشن مهارت زیادی دارد.

سریال هایی که محمدرضا گلزار در آن بازی کرده از جمله: عشق تعطیل نیست در سال 1393 و ساخت ایران در سال 1390 و… می باشد.

ترانه هایی که محمدرضا گلزار خوانده از جمله: من دلم تنگ میشه , روز برفی , باورکن دنیامی , کارو به اینجا رسوندی و… می باشد.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

فیلم هایی که محمدرضا گلزار در آن بازی کرده از جمله:  آتش‌بس کاری از تهمینه میلانی, تله کاری از سیروس الوند, کلاغ پر کاری از شهرام شاه‌حسینی, شیش و بش کاری از بهمن گودرزی, دموکراسی تو روز روشن کاری از علی عطشانی و… می باشد.

عکس های جدید محمدرضا گلزار :

عکس های جدید محمدرضا  گلزار

عکس نشسته محمدرضا گلزار

عکس سیاه و سفید محمدرضا گلزار

عکس  جدید محمدرضا گلزار کنار ماشین

عکس های جدید محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار با تیپ قرمز

عکس دسته جمعی محمدرضا گلزار

عکس گلزار

عکس گلزار با کت اسپرت

جشن گلزار

عکس گلزار در جشنواره

عکس گلزار با دایی

تیپ سفید محمدرضا گلزار

عکس های جدید محمدرضا  گلزار

محمد رضا گلزار در جشنواره ها جوایز بسیاری گرفته اند از جمله : کاندیدای لوح زرین انتخاب ویژه سال برای فیلم بوتیک در دوره ۵ منتخب سایت ایران اکتور  و برای فیلم شیش و بش در سومین “جشنواره فیلم‌های ایرانی در تورنتو” از وی تقدیر و تشکر شد جوایز بسیاری گرفته اند که همه ی آنها را برای شما نگفتم. امیدوارم از عکس های جدید محمدرضا گلزار خوشتان آمده باشد.برای دیدن عکس های بیشتر محمدرضا گلزار کلیک کنید

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *