دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

آموزش رفع بلاک تلگرام به صورت تصویری و مرحله به مرحله

  • ندا خوشرو
  • ۲۳ مهر ۱۳۹۶
  • ۰

در این مطلب با آموزش رفع بلاک تلگرام به صورت مرحله به مرحله و با ساده ترین آشنا خواهید شد که امیدواریم با کمک این روش ها بتوانید برای فردی که شما را بلاک کرده است پیام و عکس مورد نظر خود را ارسال کنید.

تلگرام یکی از پر مخاطب ترین شبکه های اجتماعی است که دارای قابلیت های زیادی می باشد. یکی از روش ها برای دریافت نکردن پیام و عکس و … از مخاطبین بلاک کردن آن ها است و اگر شما توسط فردی بلاک شده باشید دیگر قادر نخواهید بود برای او پیامی را ارسال کنید. رفع بلاک تلگرام یکی از روش هایی است که شما می توانید با انجام دادن چند مرحله ساده پیام مورد نظر خود را برای فردی که بلاک تان کرده است ارسال نمایید. 

رفع ریپورت تلگرام، رفع بلاک تلگرام و تغییر شماره در تلگرام از انواع ترفندهای تلگرام هستند و شما می توانید با انجام این ترفندها از امکانات این شبکه اجتماعی به راحتی استفاده کنید.

رفع بلاک تلگرام

آموزش رفع بلاک تلگرام

اگر شما توسط فردی در تلگرام بلاک شده باشید دیگر قادر به ارسال پیام برای او نخواهید بود و برای اینکه تشخیص دهید توسط فردی بلاک شده اید بهتر است به موارد زیر دقت کنید.

رفع بلاک تلگرام با مراحل ساده
1. اگر آخرین بازدید فردی که شما را بلاک کرده است به صورت last seen a long time age برای شما نمایش داده می شود یعنی فرد مورد نظرتان شما را بلاک کرده است.
2. اگر شما در تلگرام بلاک شده باشید دیگر قادر به مشاهده عکس طرف مقابل تان نخواهید بود. که در صورت مشاهده این دو مورد شما می توانید با مراحلی که در ادامه مطلب در اختیارتان قرار می دهیم نسبت به رفع بلاک تلگرام خود اقدام نمایید.

رفع بلاک در شبکه اجتماعی تلگرام

چگونگی رفع بلاک در تلگرام

اگر شما توسط فردی بلاک شده اید و تمایل دارید برای او پیام مهمی را ارسال کنید می توانید با جذف اکانت کاربردی خود در تلگرام و ساخت مجدد اکانت تان دوباره وارد تلگرام شوید و به افرادی که شما را بلاک کرده اند پیام ارسال کنید. توجه داشته باشید که حذف کردن اکانت به معنی حذف نرم افزار و لغو نصب آن نیست بلکه شما باید حساب کابری تان را پاک کنید. پاک کردن حساب کاربری نیز منجر به از دست رفتن اطلاعات شما نظیر سوابق پیام ها و گروه ها و کانال ها می شود که شما می توانید از اطلاعات موجود در تلگرام تان نسخه پشتیبانی تهیه کنید و همه اطلاعاتتان را به شماره ای دیگر انتقال دهید و بعد از انجام این روش اکانت خود را حذف نمایید و بعد از حذف کردن اکانت دوباره حساب کاربری تان را بسازید سپس بلافاصله به فردی که شما را بلاک کرده است پیام خود را ارسال کنید و سپس نسبت به انتقال اطلاعات اقدام کنید.

  •  آرون گروپس

مراحل رفع بلاک در تلگرام خارج شدن از تلگرام

نکاتی برای خارج شدن از بلاک در تلگرام

1. توجه داشته باشید که بعد از ساخت حساب کاربردی در صفحه تلگرام فرد مورد نظر شما پیامی مبنی بر اینکه شما دوباره به تلگرام پیوسته اید ارسال می شود بنابراین بهتر است هر چه سریع تر پیام خود را ارسال کنید زیرا ممکن است فردی که شما را بلاک کرده است با مشاهده این پیام شما را دوباره بلاک کند.
2. امکان حذف و ساخت اکانت در تلگرام با یک شماره محدود است و شما فقط چند بار قادر خواهید بود که نسبت به حذف و ساخت حساب کاربری خود اقدام نمایید زیرا در صورت تکرار این روش تلگرام شماره شما را مسدود می کند و دیگر قادر نخواهید بود با شماره تلفن تان اکانتی را در تلگرام بسازید.

رفع بلاک در تلگرام

در این مطلب با آموزش رفع بلاک تلگرام آشنا شدید شما می توانید با مراحلی که گفته شد به راحتی پیام مورد نظر خود را برای فردی که بلاک تان کرده است ارسال کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *