دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

نحوه برجسته سازی گونه و متد های آرایش گونه

  • یلدا محمدی
  • ۲ مهر ۱۳۹۴
  • ۰

آرایش گونه و برجسته سازی گونه ها یکی از مهم ترین بخش های آرایش صورت است که می تواند فرم کلی چهره را تغییر دهد. در این مطلب به آموزش کامل نحوه صحیح آرایش برای برجسته تر نشان دادن گونه ها می پردازیم.

برجسته کردن گونه ها نقش زیادی در تغییر چهره دارد و باعث می شود صورت فرد جذاب تر و زیباتر به نظر آید. برای برجسته نمودن روش های متعددی از جمله انجام عمل های زیبایی وجود دارد که اغلب توصیه نمی شود. در این مطلب قصد داریم نحوه صحیح آرایش گونه ها برای برجسته نمودن بیشتر را معرفی نماییم تا با استفاده از این توصیه ها و ترفند ها بهترین آرایش صورت را انجام دهید. در ادامه با نحوه صحیح آرایش گونه ها برای برجسته نشان دادن گونه ها و در نهایت زیبایی بیشتر همراه ما باشید.

آموزش برجسته سازی گونه ها با استفاده از رژ گونه :

برای همه خانم ها برجسته کردن گونه ها اهمیت خاصی دارد و ترجیح می دهند بعد از اتمام آرایش صورت و در مرحله آخر از رژگونه برای برجسته تر نشان دادن گونه ها استفاده نمایند. استفاده از رژگونه با رنگ مناسب به دیگر آرایش های صورت هارمونی خاصی می بخشد و باعث می شود بین اجزا صورت و آرایش انجام شده هماهنگی ایجاد شود. رژگونه انواع و رنگ بندی های مختلفی دارد که با توجه به رنگ پوست و چشم و همچنین نوع آرایش، رژگونه مناسب انتخاب و مورد استفاده قرار می گیرد که البته نحوه صحیح رژگونه زدن و آرایش گونه ها نیز اهمیت زیادی دارد که در ادامه به آن می پردازیم.

برجسته سازی گونهبرجسته سازی گونه

نحوه صحیح رژگونه زدن برای برجسته کردن گونه ها:

با یادگیری نحوه صحیح استفاده از رژگونه و به کاربردن آن در آرایش صورت می توانید برجسته سازی گونه ها را به بهترین شکل ممکن انجام دهید و گونه هایی برجسته و زیبا داشته باشید.

آرایش گونه

  • برای این کار ابتدا کرم های مناسب از جمله کرم پودر و ضدآفتاب استفاده نموده تا پوست صورت یکدست و صاف شود
  • سپس از دو رنگ رژگونه نزدیک به هم استفاده نمایید.
  • برای شروع از رژگونه کمرنگ تر با کمک برس گرد و نرم استفاده کرده و از کنار بینی تا کنار گوش رژگونه بزنید. این کار را برای هر دو طرف صورت و به طور مساوی و کامل انجام دهید.
    آرایش گونه
  • در مرحله بعدی از رژ گونه تیره تر استفاده کرده و از کنار بینی به شکل هفت گرد رژگونه بزنید و فقط تا روی گونه ها ادامه دهید و با حرکت رفت و برگشت به آن فرم دهید.
    آرایش گونه
  • این نوع رژگونه زدن باعث می شود گونه های شما برجسته تر به نظر آید و فرم کلی چهره بعد از آرایش زیبایی و جذابیت خاصی داشته باشد.

نحوه برجسته کردن گونه ها را با به کاربرد صحیح رژگونه مشاهده نمودید، امیدواریم این مطلب نیازهای شما را رفع نماید و نحوه صحیح رژگونه زدن برای برجسته نشان دادن گونه ها را آموخته باشید. پیشنهاد می کنیم از دیگر مطالب و آموزش ها در بخش آرایش صورت دیدن فرمایید. موفق باشید.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *