دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

عکس های تزیین شله زرد جدید و خلاقانه

  • یلدا محمدی
  • ۲۹ مرداد ۱۳۹۹
  • ۰

ایده های جدید و زیبا برای تزیین شله زرد با انواع مواد خوراکی با زیباترین سبک ها، که در ادامه می توانید این مدل های جذاب را مشاهده نموده و از بهترین ایده های خلاقانه و زیبا برای انجام تزیینات استفاده نمایید.

با مشاهده تصاویر و عکس های جدید و متنوع  از تزیینات شله زرد ضمن آشنایی با سبک های مختلف و ایده های جدید و خلاقانه برای انجام تزیینات، می توانید با الهام گرفتن از مدل های ارائه شده بهترین تزیینات شله زرد را انجام دهید. در این مطلب مدل ها و تصاویر تزیینات مختلف را گردآوری نموده ایم. تا پایان همراه ما باشید.

مدل های جدید تزیین شله زرد :

دیزایین شله زرد یکی از هنرهای زیبا و دوست داشتنی است که اغلب بانوان ایرانی با روش های مختلف اقدام به انجام آن می نمایند و برای مهمانی ها و مجالس مورد استفاده می گیرد. انجام این تزیینات نقش زیادی در سفره آرایی و تزیینات سفره برای مهمانی ها دارد، که با توجه به مناسبت از تزیینات مختلف استفاده می شود. در ادامه به معرفی چند نمونه از زیباترین تزیینات شله زرد می پردازیم.

تزیین شله زرد

دیزایین شله زرد با دارچین

دارچین یکی از ادویه های محبوب برای دیزاین روی شله زرد است که علاوه بر زیبایی بخشیدن به ظرف شله زرد با عطر و طعم خوبی که دارد، باعث بهتر شدن طعم شله زرد می شود. مدل هایی که در ادامه می بینید با استفاده از پودر دارچین و انواع مغزها دیزایین شده است.

تزیین روی شله زردتزیین روی شله زردشله زردتزیینات شله زردتزیین روی شله زردتزیین روی شله زرد

دیزایین شله زرد با شابلون

استفاده از شابلون کمک می کند تزیین روی شله زرد، راحت تر و سریع تر انجام شود. از انواع شابلون ها با طرح های مختلف می توان استفاده نمود. فقط به این نکته توجه نمایید که برای استفاده از شابلون باید صبر کنید تا شله تا حدودی خنک شود تا شابلون به آن نچسبد و بعد روی آن را دیزاین نمایید.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

شله زردتزیین روی شله زردتزیین روی شله زردتزیین شله زرد

تزیینات روی شله زرد قالبی

شله زرد های قالبی اغلب برای مهمانی های کوچک و جمع های خودمانی تهیه می شوند، با این حال دیزاین آن اهمیت زیادی دارد و مطمئنا همه ما ترجیح می دهیم تزیینات زیبایی روی آن انجام دهیم که تصاویر زیر می توانند ایده های خوبی برای این سبک تزیینات باشند.

تزیین روی شله زردتزیین روی شله زردشله زرد قالبی

 دیزایین شله زرد نذری

اغلب ما برای مناسبت های مختلف شله زردی نذری پخته و پخش می کنیم و اغلب روی شله زرد را با اسامی و القاب معصومین (ع)  دیزاین می کنیم. آنچه در ادامه ملاحظه می فرمایید مربوط به تزیینات روی شله زرد های نذری است.

تزیین شله زردتزیینات شله زردشله زردتزیین روی شله زرد

تزیینات شله زرد با گل محمدی

گل محمدی به عنوان ابزار تزیینی یکی از اصیل ترین موادی است که برای تزیین دسرهای مختلف ایرانی مورد استفاده قرار می گیرد. این گل خواص درمانی زیادی دارد که به جلوگیری و بهبود بسیاری از بیماری ها کمک می کند از این جهت در تهیه بسیاری از دمنوش ها مورد استفاده قرار می گیرد و گلاب تولید شده از گل محمدی بهترین عصاره و طعم دهنده به نوشیدنی ها و دسرها می باشد.

یکی از جذاب ترین تزیینات شله زرد استفاده از غنچه های خشک شده گل محمدی می باشد که با ایده های بسیار متنوع و زیبا می توان آن را در دیزاین شله زرد به کار برد و تزییناتی فوق العاده دوست داشتنی و جذاب ایجاد کرد. در ادامه این بخش می توانید مجموعه تصاویر زیبا و شیک از انواع شله زرد دیزاین شده با گل محمدی، دارچین، خلال پسته و مغز بادام را مشاهده کنید. خواهشمندیم تا پایان از این مدل تزیینات نیز دیدن کنید و با الهام و الگوبرداری از این تزیینات، شله زرد نذری خود را برای مجالس مختلف به زیبای با گل محمدی بیارایید و دیزاین نماید.

جدیدترین تزیین شله زرد

تزیینات جدید شله زرد با گل محمدی

تزیینات متفاوت شله زرد با گل محمدی

تزیینات خاص شله زرد با گل محمدی

تزیینات جالب شله زرد با گل محمدی

تزیینات متنوع شله زرد با گل محمدی

خاص ترین تزیین شله زرد

تزیینات ساده شله زرد با گل محمدی

تزیینات مجلسی شله زرد با گل محمدی

تزیینات هنرمندانه شله زرد با گل محمدی

تزیینات شله زرد قالبی با گل محمدی

دیزاین جدید شله زرد با گل محمدی

متفاوت ترین تزیین شله زرد

دیزاین شکیل شله زرد با گل محمدی

دیزاین جالب شله زرد با گل محمدی

دیزاین مجلسی شله زرد با گل محمدی

دیزاین متفاوت شله زرد با گل محمدی

دیزاین خاص شله زرد با گل محمدی

تزیین شله زرد با گل محمدی

دیزاین بی نظیر شله زرد با گل محمدی

مدل های متنوع و زیبای تزیین شله زرد با روش ها و سبک های مختلف را مشاهده نمودید. امیدواریم ایده های خوب و متنوعی از این تزیینات گرفته باشید. پیشنهاد می کنیم از دیگر مدل ها و تزیینات مختلف در بخش سفره آرایی دیدن فرمایید. موفق باشید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *