دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

روش های چاق شدن صورت با شیر خشک

  • مهلا بستگان
  • ۲۲ مهر ۱۳۹۶
  • ۰

لاغری صورت و گودی پای چشم ها و برآمده نبودن گونه در صورت خانمها باعث ناراحتی آنها می شود. و همواره به دنبال راهکارهایی هستند که بدون اضافه وزن بتوانند صورت خود را چاق کنند. ما در این مقاله از بخش آرایش و زیبایی نشریه آرگا، از چاق شدن صورت با شیر خشک نوشته ایم.

از شیر خشکی که برای تغذیه نوزاد مصرف می شود، می توان برای چاق شدن صورت هم استفاده کرد و بدون اضافه وزن صورتی زیبا داشت. برای کسب اطلاعات در مورد نحوه چاق شدن صورت با شیرخشک در ادامه این بحث همراه ما شوید.

روش چاق شدن صورت با شیر خشک

کاربرد های استفاده از شیر خشک

  • شیر خشک و نشاسته و آرد برنج را با هم ترکیب کنید و قبل از خواب دو قاشق از آن بخورید. این مخلوط به چاقی صورت و پف دار شدن آن کمک می کند.
  • صبح ها ناشتا مقداری شیر خشک را به صورت پودر یا مخلوط بسیاری غلیظی از آب و شیر خشک بخورید. فقط ذکر این نکته ضروری است که مصرف مداوم و بیش از اندازه شیر خشک سبب چاقی می شود.استفاده از شیر خشک در بزرگ سالان
  • استفاده از دارو های گیاهی که در آن از شیر خشک برای چاقی صورت وجود دارد هم می تواند در چاقی صورت با شیر خشک کمک کند.
  • روزانه مصرف سه قاشق شیر خشک در سه وعده البته در کنار ورزش به چاقی صورت کمک می کند.تاثیرات شیر خشک بر چاق شدن صورت

جالب است بدانید که ورزشکاران و بدنسازان ایرانی و خارجی، در گذشته پروتئین مورد نیاز خود را از شیر خشک می گرفتند. گرچه امروزه با وجود پودر های پروتئینی کمتر کسی به سراغ شیر خشک می رود، اما هنوز اگر ورزش می کنید و می خواهید پروتئین جذب کنید، پیشنهاد ما به شما شیر خشک می باشد. در بسیاری از فراورده های لبنی و غذایی شیر خشک وجود دارد. ارزش غذایی شیر خشک اگر به روش درستی تهیه شده  باشد، بسیار بالاست. همچنین شیر خشک را از شیر مایع برای ماندگاری بیشتر و افزودن به سایر مواد غذایی در جهت کیفیت بخشیدن به آن تهیه می کنند.

راه کار های چاق شدن صورت با شیر خشک

گفته شده است که روزانه تا دو ماه مصرف دو قاشق شیر خشک غلیظ، به چاق شدن صورت با شیر خشک کمک می کند. البته در این میان نباید ورزش را فراموش کنید چون زیاده روی در مصرف شیر خشک به افزایش وزن منجر می شود. برای مشاهده روش های چاقی صورت با روغن زیتون به این مقاله مراجعه کنید.

  •  آرون گروپس

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *