دسته ها
چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

انواع پرده های مدرن و شیک برای جذابیت بیشتر خانه شما

  • ندا خوشرو
  • ۳ مهر ۱۳۹۶
  • ۰

در این مطلب با انواع محصولات فروشگاه پارس پرده آشنا خواهید شد که امیدواریم مدل های پرده این فروشگاه معتبر مورد توجه تان قرار بگیرند و بتوانید از بین این طرح های متنوع پرده ای شیک و جدید را برای قسمت های مختلف منزل خود انتخاب کنید.

یکی از مهم ترین لوازم برای تزیین منزل پرده ها هستند و شما می توانید با انتخاب مدل پرده ای مناسب دکوراسیون داخلی منزل تان از این رو به آن رو کنید. در زمینه فروش پرده های مدرن و کلاسیک امروزه فروشگاه های زیادی فعالیت می کنند که می توان فروشگاه پارس پرده را یکی از معتبرترین فروشگاه ها در این زمینه محسوب کرد. 

طرح و رنگ پرده منزل اگر بدرستی انتخاب شود شما می توانید شاهد ایجاد دکوراسیونی شیک و بی نظیر در منزل خود باشید علاوه بر زیبایی مدل و رنگ پرده بهتر است در هنگام خرید پرده های مختلف به کیفیت پرده نیز توجه کنید تا بتوانید پرده ای بادوام و در عین حال شیک را برای منزل خود انتخاب کنید.

پرده شید دو مکانیزم محصوص پارس پرده

معرفی انواع مدل های پرده جدید و زیبا فروشگاه پارس پرده

فروشگاه پارس پرده با گردآوری مجموعه ای کامل از مدل پرده های مدرن فعالیت خود را در این زمینه آغاز کرده است این فروشگاه در زمینه ساخت و طراحی و فروش و نصب انواع پرده ها برای منازل مسکونی و اداری و تجاری و …. فعالیت می کند و پرده های فروشگاه پارس پرده از نظر جنس و رنگ و فرم بی نظیر هستند. فروشگاه پارس پرده همچنین با ارائه مشاوره توسط کارشناسان و با توجه به اصول مشتری مداری در تلاش است که نظر افراد با سلیقه های مختلف را به سوی خود جلب کند. در ادامه با انواع مدل های پرده شیک و مدرن این فروشگاه آشنا خواهید شد که امیدواریم این مدل ها مورد توجه شما همراهان عزیز و گرامی قرار بگیرند.

مدل پرده زیبا برای اتاق خواب

مدل پرده های شیک و مدرن

امروزه پرده ها در انواع طرح ها و رنگ های مختلف موجود هستند که همین تنوع زیاد ممکن است کار انتخاب پرده ای مناسب را تا حدودی دشوار سازد بنابراین بهتر است قبل از خرید پرده با انواع مزایای پرده های مختلف آشنا شوید سپس از بین این طرح های متنوع پرده ای مناسب و در عین حال بادوام را انتخاب نمایید.

مدل پرده طرح دار شید

  •  آرون گروپس
  • مدل پرده شید دو مکانیزم

مدل پرده شید دو مکانیزم از انواع محصولات زیبا و شیک فروشگاه پارس پرده است. در طراحی این مدل پرده از دو پارچه استفاده می شود که این نوع پارچه ها با اینکه جدا از یکدیگر هستند در کنار هم و با کمک زنجیر و مکانیزمی اختصاصی به راحتی بالا و پایین می روند. پرده ای که در قسمت زیر قرار می گیرد پرده شید است و جنس آن پلی استر است و این نوع پارچه می تواند با ایجاد حالت سایه مانع دید از بیرون منزل می شود همچنین پرده ای که در جلوی کار قرار دارد طرح و رنگ های مختلفی دارد و جنس این پرده اغلب حریر و یا تور است. این مدل پرده زیبایی و جذابیت خاصی را به دکوراسیون منزل می دهد و در انواع طرح و رنگ های مختلف موجود است و از این نظر با هر سلیقه ای سازگار می باشد. پرده های شید دو مکانیزم برای سالن پذیرایی و آشپزخانه و اتاق خواب و اتاق کودک می توانند انتخاب ایده آل و مناسبی باشند.

مدل پرده طرح دار مدل پرده شید دو مکانیزم مدل پرده شید مدل پرده شید دو مکانیزم طرح دار مدل پرده اتاق خواب مدل پرده زیبا برای سالن پذیرایی مدل پرده سالن پذیرایی شیک مدل پرده شید برای اتاق کودک مدل پرده شیک و طرح دار مدل پرده زیبا و خاص مدل پرده شیک و جذاب پرده شید دو مکانیزم محصول فروشگاه پارس پرده

  • مدل پرده هانیکوم

مدل پرده هانیکوم به مدل پرده هانی کامب نیز معروف است و این مدل پرده به دلیل مطابقت با دکوراسیون های مدرن و کلاسیک توانسته است جایگاه خاص و ویژه ای را در مقایسه با سایر مدل پرده های فروشگاه پارس پرده پیدا کند. پرده های هانیکوم دارای رنگ و طرح های منحصر به فردی هستند. از مزایای این مدل پرده ها می توان به قابلیت شست و شو آسان٬ تنوع در رنگ و طرح پارچه پرده٬ قابلیت مطابقت با هر نوع دکوراسیون داخلی٬ قابلیت نصب روی فریم پنجره های دو جداره و UPVC اشاره کرد این مدل پرده ها همچنین در هنگام جمع شدن فضای کمی را اشغال می کنند.

مدل پرده هانیکوم

مدل پرده شیک هانیکوم مدل پرده آشپزخانه مدل پرده هانی کامب جدید معرفی محصولات فروشگاه پارس پرده مدل پرده خاکستری هانیکوم برای آشپزخانه

  • مدل پرده کرکره فلزی

مدل پرده کرکره فلزی نور ورودی را به خوبی کنترل می کند و به همین دلیل این نوع مدل در فروشگاه پارس پرده یکی از اولویت ها برای خریداران است. پرده کرکره آلومینیومی در دو ۲ سایز مختلف ۲۵ و ۱۶ میلی متری طراحی می شود که هر کدام از این سایز پرده ها تنوع رنگی زیادی دارند و دارای قسمت مناسبی می باشند. پرده کرکره فلزی برای هر سبک دکوراسیونی مناسب است و این نوع پرده دارای دوامی بالا و متریالی مقاوم دارد.
از مزایای این نوع پرده می توان به مجموعه ای غنی از رنگ و طرح های متنوع٬ قابلیت نصب بین شیشه های دو جداره٬ قیمت مناسب نسبت به سایر مدل های پارس پرده٬ سایز بندی مختلف٬ نصب و نظافت آسان٬ قابلیت نصب روی پنجره های شیب دار با سیستم کابلی٬ قابلیت نصب به صورت برقی با ریموت کنترل اشاره کرد.

مدل پرده کرکره فلزی

مدل پرده مدرن و زیبا مدل پرده مدرن و شیک کرکره آلومینیومی مدل پرده زیبا اتاق خواب مدل پرده آبی مدل پرده زیبا و شیک کرکره فلزی

  • مدل پرده کرکره چوبی

مدل پرده کرکره چوبی یکی دیگر از محصولات شیک و جدید فروشگاه پارس پرده است. این مدل پرده در سه سایز مختلف ۲۵ و ۳۵ و ۵۰ میلی متری طراحی می شود و دارای تنوع رنگی زیادی است. متریال اصلی در ساخت این مدل پرده چوب طبیعی است و اگر شما تمایل دارید در دکوراسیون منزل خود فضایی گرم و صمیمی را ایجاد کنید بهتر است از این مدل پرده استفاده نمایید. از مزایای مدل پرده کرکره چوبی می توان به تنوع زیاد در طرح و رنگ ها٬ قیمت مناسب نسبت به سایر مدل های پارس پرده٬ سایز بندی مختلف٬ نظافت و نصب آسان٬ امکان نصب به صورت برقی و با ریموت کنترل اشاره کرد.

مدل پرده کرکره چوبی

مدل پرده کرکره چوبی برای سرویس بهداشتی پرده کرکره چوبی شیک و مدرن

  • مدل پرده شید رول

پرده های شید رول به پرده های بالارو نیز معروف هستند و از این مدل پرده ها می توان برای تنظیم کردن نور و تاریک کردن اتاق استفاده نمود. در طراحی مدل پرده شید رول از پارچه های شفاف و نیمه شفاف و مات استفاده می شود. از مزایای پرده های شید رول می توان به قابلیت شستشو با مواد شوینده و آب گرم ٬ کیفیت و دوام عالی٬ ثابت ماندن رنگ در برابر نور خورشید٬ قابلیت چاپ یکرو٬ تنوع در رنگ و جنس٬ قابلیت استفاده در آشپزخانه و اتاق خواب و سرویس بهداشتی و حمام٬ مکانیزم بالارو با کمک زنجیر و ریموت کنترل اشاره کرد.

مدل پرده آشپزخانه مدل پرده شید رول آبی مدل پرده قهوه ای شید رول مدل پرده شید رول

  • مدل پرده زبرا

پرده زبرا یکی دیگر از محصولات مدرن و زیبا فروشگاه پارس پرده است. در طراحی پرده زبرا از پارچه و تور استفاده می شود و با کمک این پرده می توانید میزان نور ورودی را تنظیم کنید. از مزایای این مدل پرده می توان به مجموعه غنی از رنگ و طرح های متنوع٬ قیمت مناسب نسبت به سایر مدل های پارس پرده٬ سایز بندی مختلف٬ قابلیت نظافت و نگهداری٬ نصب آسان٬ قابلیت نصب به صورت برقی و با ریموت کنترل اشاره کرد.

مدل پرده زبرا شیک و جدید مدل پرده زیبا و شیک زبرا مدل پرده شیک زبرا مدل پرده زیبا و شیک زبرا برای اتاق نشیمن مدل پرده زبرا رنگی

در این مطلب با انواع محصولات فروشگاه پارس پرده آشنا شدید که امیدواریم با مشاهده این مدل ها بتوانید پرده ای شیک و زیبا و متناسب با دکوراسیون داخلی منزل خود انتخاب کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این فروشگاه می توانید به سایت (www.parspardeh.com) مراجعه کنید.

 اطلاعات تماس 

تهران٬ میدان فاطمی٬ خیابان فلسطین شمالی٬ پایین تر از چهارراه زرتشت٬ جنب بانک ملت٬ ساختمان یکتا٬ طبقه ۲ ٬ واحد ۲۳

تلفن تماس 

۰۲۱-۸۸۸۵۲۴۵۱

ایمیل 

ParsPardeh@gmail.com

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *