دسته ها
چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

مدل شینیون برای صورت گرد با استایل های بسیار زیبا و جدید

  • ندا خوشرو
  • ۱۳ مهر ۱۳۹۶
  • ۰

در این مطلب انواع مدل شینیون برای صورت گرد زنانه و دخترانه را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم که امیدواریم از مشاهده این مدل ها نهایت لذت را ببرید.

مدل شینیون صورت گرد اگر بدرستی انتخاب شود صورت کشیده و جذاب تر به نظر می رسد بنابراین بهتر است خانم هایی که صورت گرد دارند در انتخاب مدل شینیون موهای خود حساسیت و دقت لازم را به خرج دهند.

هر صورتی مدل شینیون مخصوص به خود را دارد و بهتر است خانم ها برای جذابیت بیشتر ظاهر خود از شینیون هایی که با فرم چهره آن ها مطابقت و همخوانی دارند استفاده کنند. مدل شینیون برای صورت گرد، مدل شینیون برای صورت کشیده از انواع مدل شینیون های مخصوص صورت تپل و لاغر هستند و شما می توانید با کمک این شینیون ها گردی و یا کشیدگی صورت خود را تا حدودی بپوشانید.

مدل شینیون شیک عروس برای صورت گرد

مدل شینیون برای صورت گرد زنانه و دخترانه

برای چهره گرد شینیون های مختلفی وجود دارند و اگر چهره شما گرد و تپل است بهتر است موهایتان را به یک سمت چهره خود فرم و حالت دهید همچنین مدل شینیون کنار سر برای چهره گرد می تواند انتخاب ایده آلی باشد و شما می توانید زیبایی این مدل شینیون ها را با شانه های زینتی و سنجاق های تزیینی بیشتر کنید. برای اینکه چهره شما کشیده تر به نظر برسد بهتر است از مدل شینیون های شل که در قسمت پایین سر بسته می شوند استفاده کنید.

بهتر است از شینیون هایی برای فرم دادن به موهای خود استفاده کنید که در این مدل شینیون ها موهای قسمت جلوی سر به سمت بالا و در قسمت پشت سر حالت و فرم داده می شوند.

مدل شینیون خاص و جذاب مدل آرایش موی خاص و زیبا برای صورت گرد مدل شینیون زیبا و جذاب برای صورت گرد مدل شینیون بسته همراه با بافت مو برای صورت گرد مدل شینیون برای صورت گرد زنانه مدل شینیون برای صورت گردمدل آرایش موی بسته و جمع مدل شینیون برای صورت گرد زنانه و دخترانه

بهتر است خانم هایی که صورت گردی دارند از انتخاب مدل موی چتری برای فرم دادن به موهای جلوی سر خود اجتناب کنند زیرا موهای چتری خطی افقی را دور صورت ایجاد می کنند و باعث می شوند تا صورت شما پهن و گردتر به نظر برسد.

  •  آرون گروپس

برای اینکه چهره شما کشیده تر به نظر برسد می توانید دو رشته از موهایتان را به صورت باز در دو طرف صورت خود قرار دهید. همچنین می توانید موهایتان را به سمت بالا و به صورتهای پف دار فرم دهید با اینکار چهره شما باریک و کشیده تر به نظر می رسد. توجه داشته باشید که خانم هایی که صورتی گرد دارند می توانند از انواع مدل شینیون باز  و بسته و مدل شینیون نیمه باز برای فرم دادن به موهای خود استفاده کنند و بهتر است این مدل شینیون ها با دقت و متناسب با فرم چهره شما انتخاب شوند.

مدل آرایش مو نیمه باز مدل موی باز برای صورت گرد مدل موی ساده مدل شینیون بسته و شیک برای صورت گرد مدل آرایش موی بسته برای صورت گرد مدل شینیون بسته برای صورت گرد مدل شینیون ساده و زیبا برای صورت گرد مدل موی زیبا و جذاب برای صورت گرد مدل شینیون برای صورت گرد مدل شینیون زیبا و جذاب برای صورت گرد مدل شینیون ساده برای صورت گرد مدل مو برای صورت گرد

در این مطلب با انواع مدلهای شینیون برای صورت گرد و تپل آشنا شدید که امیدواریم این مدلها مورد توجه تان قرار بگیرند و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها آرایش مو مناسبی برای فرم دادن به موهای خود انتخاب کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *