دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

زیباترین مدل های آرایش عروس با متد های روز و مدرن

  • یلدا محمدی
  • ۳ مهر ۱۳۹۴
  • ۰

جدیدترین و زیباترین مدل های آرایش عروس را در این مقاله مشاهده خواهید نمود و با مدل های جدید و زیبای انواع آرایش عروس با صورت های گرد و کشیده و مدل موهای مناسب برای اینگونه افراد آشنا خواهید شد.

زیباترین مدل های میکاپ عروس با جدیدترین متدهای روز را در این مقاله گردآوری نموده ایم، در ادامه می توانید ضمن مشاهده این تصاویر و مدل های زیبا با ایده های جدید و معیارهای مناسب برای انتخاب زیباترین مدل میکاپ آشنا شوید و مناسب ترین و جذاب ترین میکاپ را انتخاب نمایید. با این مدل های شیک و زیبا تا پایان همراه ما باشید و از این تصاویر و مدل ها نهایت استفاده را ببرید.

جدیدترین و زیباترین مدل های آرایش عروس :

در این مطلب سعی داریم ضمن معرفی قشنگ ترین مدلهای آرایش عروس و تصاویر مربوط به آرایش صورت با متدهای جدید و مدرن، به بررسی آرایش های زیبا و مناسب برای چهره های مختلف بپردازیم تا با الگوبرداری از این مدلها و ایده های جذاب، آرایش عروس مناسب با فرم صورتتان را انتخاب نمایید و مورد استفاده قرار دهید.

زیباترین مدل های میکاپ عروس با صورت گرد :

با شناخت و انجام آرایش های مناسب برای صورت های گرد می توانید فرم گرد و تپل صورت را به بهترین شکل تغییر داده و بهترین نوع آرایش را انتخاب و اجرا نمایید. برای صورت های گرد بهتر است از سایه های تیره مثل خاکستری استفاده نمایید، همچنین استفاده از رژگونه با رنگ های تیره و کرم پودرهایی با پایه صورتی مناسب برای افرادی با صورت گرد می باشد. انتخاب موی مناسب نیز اهمیت زیادی در جلوه بیشتر و زیبایی آرایش عروس دارد که با توجه به گرد بودن صورت می توان بهترین و مناسب ترین آرایش را انتخاب نمود. تصاویر و مدلهای زیر مربوط به زیباترین آرایش های عروس با صورت های گرد می باشند که هریک می توانند راهنمای مناسبی برای شما باشند.

زیباترین مدل های آرایش عروسمدل آرایش عروسمدل آرایش عروسمدل آرایش عروسآرایش عروسآرایش عروسزیباترین مدل آرایش عروسآرایش عروسآرایش عروسآرایش عروس

مدل های زیبای آرایش عروس با صورت کشیده :

بهترین میکاپ صورت برای عروس هایی که صورت کشیده دارند نوعی از میکاپ است که باعث می شود فرم صورت به حالت بیضی و گرد نزدیک تر شود. بهتر است برای این فرم صورت از مدل موهای فر و یا موج دار استفاده کنید، مدل موهای باز و نیمه باز برای چهره اینگونه افراد مناسب بوده و در صورتی که آرایش صورت اصولی و با برنامه انجام گیرد فرم کلی چهره زیبایی خاصی می یابد. تصاویری که در ادامه مشاهده می فرمایید مربوط به میکاپ عروس با صورت کشیده است که می توانید از این تصاویر و مدل ها به عنوان الگو برای انتخاب میکاپ صورت مناسب استفاده نمایید.

زیباترین مدل های آرایش عروسمدل آرایش عروسمدل آرایش عروسآرایش عروسآرایش عروسآرایش عروسآرایش عروسمدل جدید آرایش عروسآرایش عروس زیباآرایش عروس

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

زیباترین مدل های آرایش عروس برای صورت های گرد و کشیده را مشاهده نمودید، امیدواریم از مشاهده این مدل های زیبا و جذاب لذت برده باشید و بهترین و مناسب ترین مدل آرایش عروس را انتخاب نمایید. موفق باشید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *