دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

مدل بلوز قلاب بافی زنانه و دخترانه با طرح های شیک و مجلسی

  • نرگس بستگان
  • ۴ شهریور ۱۳۹۹
  • ۰

برای شما دختران شیک پوش عزیز در این مقاله انواع مدل بلوز قلاب بافی را به اشتراک گذاشته ایم که با الگو برداری از این مدل بافت ها برای خود مدل بلوز زیبا و مجلسی آماده کنید.

مدل لباس قلاب بافی در بین دختران جوان بسیار مورد توجه است و محبوبیت خاصی پیدا کرده است. این بلوزها از طرح های شیک و زیبایی بافته می شوند که به راستی خیره کننده است برای شما دختران شیک پوش و خوش سلیقه در این مطلب انواع مدل بلوزهای قلاب بافی شده را به اشتراک گذاشته ایم تا از تماشای آن ها ایده بگیرید.

مدل بلوز قلاب بافی با طرح های شیک و جذاب

شاید بلوز های بافت در گذشته محبوبیت بیشتری در بین دختران و زنان داشت اما امروزه نیز دختران زیادی هستند که از این مدل بلوز ها استقبال می کنند و این بلوز ها را با طرح های جدید و مدرن انتخاب می کنند.

قلاب بافی یکی از زیباترین هنر های دستی است که کار آسانی نیز نیست و زمان بسیاری می برد که بی شک یکی از زیبا ترین مدل لباس های زنانه و دخترانه می باشد.

بلوزهای قلاب بافی شده در طرح های متنوع زیادی موجود است که شما می توانید از آن ها انتخاب کنید و یا بدهید تا برایتان ببافند در ادامه انواع مختلف این نوع مدل لباس قلاب بافی شده مجلسی را برای شما دوستان عزیز قرار داده ایم تا بتوانید بر طبق سلیقه خود از آنها الگو برداری کنید.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

مدل بلوز قلاب بافی

مدل تونیک قلاب بافی شده

بلوز زنانه قلاب بافی

مدل لباس زنانه قلاب بافی شده

مدل جلیقه قلاب بافی شده

مدل سارافون قلاب بافی

مدل جلیقه قلاب بافی شده

طرح های زیبا قلاب بافی

نیم تنه قلاب بافی شده

مدل بلوز قلاب بافی

نیم تنه مجلسی قلاب بافی شده

جلیقه بلند قلاب بافی شده   شومیز بلند قلاب بافی

مدل مانتو قلاب بافی شده

بلوز بافت زیبا زنانه

شومیز دخترانه مدل قلاب بافی

بلوز قلاب بافی

شومیز مجلسی قلاب بافی شده

بلوز بافت زیبا و شیک

لباس گرم قلاب بافی شده

مدل قلاب بافی بلوز مجلسی

شومیز قلاب بافی شده دخترانه

شومیز شیک قلاب بافی

مدل لباس شیک قلاب بافی شده

مدل بلوز قلاب بافی

لباس شیک قلاب بافی شده

جدیدترین مدل های بلوز قلاب بافی

بلوز مجلسی دخترانه

نیم تنه قلاب بافی

اگر قرار است این نوع بلوز را بدهید تا برای شما ببافند حتما در انتخاب رنگ کاموای انتخابی خود دقت کنید و با توجه به رنگ پوست و موی خود آن را انتخاب کنید تا شیک پوش تر از قبل به نظر برسید.

شما می توانید با قلاب بافی برای خود انواع لباس قلاب بافی مجلسی، شومیز، بلوزهای زیبا را تهیه کنید و اینکه این مدل بافت ها را می توانید با لباس هایی که با رنگ بلوز شما هماهنگی دارد ست کنید و از تیپ خود لذت ببرید.

مدلهای دیگری از لباس مجلسی قلاب بافی

با فرا رسیدن فصل پاییز و زمستان استقبال از لباس های بافتنی نیز فراوان می شود، انواع بلوز، پلیور، شومیز مجلسی و تاب دخترانه و زنانه با استفاده از هنر قلاب بافی, مدلهای زیبایی از لباسهای بافت مورد علاقه خانم ها هستند که طرح های جدید و متنوعی از آ را می توان در بازار تهیه کرده و یا در صورت داشتن سلیقه و ذوق خودتان در منزل ببافید و از این نظر در هزینه هایتان نیز صرفه جویی کنید، البته از انواع مدلهای تاب و بلوز قلاب بافی به دلیل نوع بافت آن، می توانید در فصل های دیگر سال نیز استفاده کنید و استایل شیک و جذابی داشته باشید.

مدل لباس قلاب بافی

لباس های قلاب بافی می توانند استایل جذابی ایجاد کنند، اما نیاز به مراقب بیشتری نسبت به لباس های دیگر دارند، زیرا در صورت کثیف شدن، شست و شوی آنها متفاوت تر از لباسهای دیگر می باشد و ممکن است در اثر شست و شوی نامناسب شکل زیبای خود را از دست بدهند، به طوری که کوتاه و تنگ و یا شل و بلند شوند، حال برای اینکه لباسهای بافت شما عمر بیشتری کرده و ظاهر اولیه خود را حفظ کنند، باید مراقبتهای لازم در زمینه شست وشوی لباس را داشته باشید، در این قسمت مدلهای جدیدتری از لباس مجلسی قلاب بافی را می توانید مشاهده کرده و از زیباترین مدل آن ایده بگیرید.

تصاویری از لباس قلاب بافی

مدل تاب قلاب بافی

مدلی از لباس قلاب بافی

انواع لباس قلاب بافی

مدل لباس قلاب بافی جدید

مدل لباس قلاب بافی زیبا

مدل بلوز قلاب بافی زیبا

مدل پیراهن قلاب بافی دخترانه

مدل پیراهن قلاب بافی زنانه

مدل بلوز قلاب بافی شیک

مدل پیراهن قلاب بافی جذاب

مدل پیراهن قلاب بافی شیک

مدل پیراهن قلاب بافی زیبا

مدل پیراهن قلاب بافی

مدل بلوز قلاب بافی زمستانی

امیدواریم به شما دوستان عزیز در انتخاب مدل لباس قلاب بافی کمکی کرده باشیم و توانسته باشد از طرح های ارائه شده نهایت الگو برداری را کرده باشید و ایده های زیبایی کسب کرده باشید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *