دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

تصاویر انواع طرح و مدل کناف پذیرایی برای سقف و دیوار

  • نرگس بستگان
  • ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
  • ۰

در این بخش از مجله آرگا مدل کناف پذیرایی را قرار داده ایم تا شما دوستان عزیز بتوانید از طرح های اجرا شده طرحی شیک و زیبا برای دکوراسیون پذیرایی خود و جلوه بخشیدن به آن انتخاب کنید در ادامه با گالری عکس های سقف کاذب کناف و مدل نور پردازی برای اتاق پذیرایی همراه ما باشید.

در این مطلب برای شما دوستان گالری از عکس های مدل کناف پذیرایی را قرار داده ایم تا ضمن آشنایی با جدیدترین مدلها و طرح کناف سقف و دیوار پذیرایی بتوانید با مشاهده کارهای اجرا شده طرحی زیبا برای پذیرایی خود انتخاب کنید.

مدل کناف پذیرایی جدید و کاربردی

بهره گیری از کناف سقف یکی از راه هایی است که به شما برای داشتن دکوراسیونی شیک و زیبا کمک می کند به همین دلیل استفاده از کناف برای سقف محبوبیت زیادی پیدا کرده است و افراد با سلیقه از این نوع روکش گچی برای تزئین پذیرایی های خود استفاده می کنند.

مدل نور پردازی سقف های کاذب

کناف به دلیل سبک و کم هزینه بودن برای جلوه بخشیدن به سقف و دیوار های خانه شما انتخاب مناسبی است.

انواع مدلهای کناف پذیرایی از طرح های مختلف و زیبای زیادی تشکیل شده، سقف های کاذب کاربرد زیادی در دکوراسیون منزل شما دارد، و همچنین تقاضای بی شمار این کار باعث رونق کار کناف کاران و به وجود آمدن طرح های فراوانی شده که به راستی انتخاب از بین این همه طرح زیبا کار دشواری است.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

توجه داشته باشید که مدل سقف کناف در بخش های مختلف خانه متفاوت بوده و در هر مکان کاربرد خاصی دارد، در ادامه برای شما همراهان گرامی گالری از تصاویر مدلهای کناف پذیرایی را به اشتراک گذاشته ایم تا بتوانید از با مشاهده کناف کاری های اجرا شده طرح مناسبی برای دکوراسیون منزل خود انتخاب کنید.

مدل کناف پذیرایی 

مدل های زیبایی سقف کاذب

مدل کناف پذیرایی

جدیدترین مدل کناف پذیرایی

  مدل سقف کاذب  مدل کناف سقف

نورپردازی سقف های کاذب

مدل های زیبایی کناف پذیرایی

مدل کناف پذیرایی

مدل کناف پذیرایی

نور پردازی اصل بسیار مهم در استفاده از سقف های کاذب است، شاید اگر شما از نور پردازی و نور های مخفی در کناف استفاده نکنید هیچ جلوه زیبایی به شما ندهد اما در اینجا باید به رنگ نور های مخفی نیز توجه داشت تا با معماری و دکوراسیون خانه هماهنگی داشته باشد.

مدل کناف پذیرایی

اگر می خواهید این نور پردازی را در کناف دیوار به کار گیرید توجه به فرم دیوار و ارتفاع آن از زمین نیز مسئله مهم و حائز اهمیتی است با توجه به این نکات شما می توانید یکی از زیبا ترین طرح های کناف را داشته باشید.

سقف کاذب برای پذیرایی

تصاویر انواع کناف برای سقف با نورپردازی زیبا

کناف ها دارای جنس های مختلفی از جمله صفحات روکش دار گچی، صفحات مسلح سیمانی، صفحات گاردس، صفحات اکوستیک، تایل های گچی و معدنی، فولاد سبک و غیره هستند و بسته به مصالح به کار رفته شده در آنها برای مکان های خاصی استفاده می شوند. معمولا طرح کناف سقف پذیرایی از نورپردازی و رنگ آمیزی های متنوع و خاصی برخوردار است، زیرا این قسمت از منزل جلوی چشم بوده و مهمترین مکان در هر خانه ای محسوب می شود.

مدلی از کناف پذیرایی دیدنی

کناف ها در انواع مدلهای مربع، مستطیلی، دایره ای و با طرح های متفاوت می باشند، از این رو هر کس می تواند متناسب با دکوراسیون منزل و سلیقه اش طرح دلخواه کناف و نورپردازی آن را به راحتی انتخاب نماید، حال استفاده از کناف ها در فضای پذیرایی منزل علاوه بر زیبایی که ایجاد می کنند، دارای ویژگی های زیادی از جمله صرفه جویی در هزینه ها، عایق صوتی و حرارتی، قابلیت اجرا با سرعت بالا و مقاومت زیاد در برابر زلزله می باشند، در اینجا می توانید مدلهای جدیدتری از انواع کناف برای پذیرایی را مشاهده کنید و بهترین و متناسب ترین طرح را انتخاب کرده و برای فضای پذیرایی منزلتان به کار گیرید.

مدلی از نورپردازی کناف پذیرایی

انواع مدلهای کناف پذیرایی تصاویر انواع کناف پذیرایی مدلی از کناف پذیرایی خاص مدلی از کناف پذیرایی جالب مدل کناف پذیرایی ماه و ستاره مدلی از کناف پذیرایی زیبا مدلی از کناف پذیرایی شیک مدل کناف پذیرایی باکلاس مدلی شیک از کناف پذیرایی مدلی زیبا از کناف پذیرایی مدلی جدید از کناف پذیرایی مدلی از کناف پذیرایی مدل کناف پذیرایی لوکس

امیدواریم مشاهده عکس های کتاف سقف پذیرایی ارائه شده در این مطلب الگوهای مناسبی برای شما باشند، استفاده از مدل کناف پذیرایی می تواند زینت بخش خانه شما باشد و جلوه زیبایی به دکوراسیون خانه شما بدهد، برای تماشای عکس های بیشتر به بخش کناف مراجعه کنید و از تماشای عکس های ارائه شده سقف های کاذب کناف لذت ببرید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *