دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

آموزش حذف اکانت بیتالک به صورت مرحله به مرحله + عکس

  • ندا خوشرو
  • ۲۱ شهریور ۱۳۹۶
  • ۰

برای حذف اکانت بیتالک دو روش مختلف وجود دارد و شما می توانید با توجه به پیش شماره خود با کمک یکی از این دو روش اکانت خود را در صورت تمایل به آسانی در شبکه اجتماعی بیتالک حذف کنید.

برنامه بیتالک از محبوب ترین مسنجرها است که دارای ویژگی های جالب و قابل توجهی است و شما می توانید از طریق این مسنجر با افرادی که در نزدیکی شما هستند به آسانی ارتباط برقرار کنید. در ادامه آموزش تصویری و مرحله به مرحله حذف اکانت بیتالک را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم. 

در نسخه های جدید بیتالک گزینه ای مستقیم برای پاک کردن اکانت بیتالک در منوی برنامه وجود ندارد و کاربران این شبکه اجتماعی مجبور هستند که ابتدا نسخه های قدیمی بیتالک را نصب کنند سپس از طریق این نسخه ها اقدام به پاک کردن اکانت خود نمایند ولی این روش برای پیش شماره های جدید در دسترس نیست و کد تایید برای اغلب این پیش شماره ها ارسال نمی شود از این رو دو روش مختلف و مجزا برای پاک کردن اکانت بیتالک برای پیش شماره های جدید و قدیمی وجود دارد و شما می توانید با توجه به پیش شماره خود یکی از این روش ها برای انتخاب کنید.

پاک کردن اکانت در بیتالک برای پیش شماره های قدیمی و جدید

آموزش حذف اکانت بیتالک با دو روش مختلف

بیتالک و تلگرام و اینستاگرام از انواع شبکه های مجازی قدرتمند و پر مخاطب هستند که افراد زیادی در این شبکه های مجازی فعالیت می کنند. در مطالب قبلی آموزش حذف اکانت اینستاگرام و آموزش حذف اکانت تلگرام را مشاهده کردید در این مطلب قصد داریم تا شما را با نحوه حذف اکانت بیتالک آشنا سازیم.

آموزش مرحله به مرحله حذف اکانت در بیتالک

آموزش پاک کردن اکانت بیتالک

برای حذف کردن اکانت در بیتالک ابتدا باید به پیش شماره خود توجه کنید سپس با توجه به پیش شماره تان با کمک یکی از این دو روش اقدام به پاک کردن اکانت خود در بیتالک کنید.

پاک کردن اکانت در بیتالک با دو روش آسان

  •  آرون گروپس

روش اول برای پاک کردن اکانت پیش شماره های جدید 0901-0939

1. وارد سربرگ me شوید سپس گزینه setting را انتخاب کنید.

آموزش حذف کردن اکانت در بیتالک با دو روش مختلف
2. در این مرحله باید گزینه privacy را انتخاب کنید.

آموزش پاک کردن اکانت بیتالک
3. دو تیک گزینه اول را بردارید و در همین صفحه برای پاک کردن اکانت بیتالک روی گزینه clear chat history کلیک کنید تا همه گفتگو های شما حذف شود.

مراحل پاک کردن اکانت در بیتالک

5. گزینه confirm را انتخاب نمایید.

حذف اکانت بیتالک
4. با انجام دادن این مراحل امکان دسترسی به اکانت شما از بین می رود و همه چت هایتان پاک می شود می توانید بعد از انجام دادن این مراحل برنامه بیتالک را از روی گوشی خود لغو نصب کنید.

دیلت کردن اکانت در بیتالک

  • روش دوم : برای پاک کردن اکانت پیش شماره های قدیمی نظیر 0935 – 0919 و …

در نسخه های 1/2/7 به بعد امکان پاک کردن اکانت در برنامه بیتالک وجود ندارد بنابراین باید نسخه جدید را از گوشی خود پاک کنید سپس نسخه های 1/2/7 و یا 1/2/6 بیتالک را دانلود کنید و با کمک مراحل زیر اکانت بیتالک خود را دیلت کنید.

1. ابتدا برنامه بیتالک را اجراء کنید سپس به قسمت me این برنامه بروید و روی گزینه setting کلیک کنید.

مراحل پاک کردن اکانت در بیتالک

2. در این مرحله روی گزینه my account کلیک کنید.

حذف اکانت در بیتالک

3. گزینه delete account را انتخاب نمایید.

دو روش مختلف برای پاک کردن اکانت در بیتالک
4. با انجام دادن این مراحل پیام تاییدی برای حذف اکانت بیتالک نمایش داده می شود که با کلیک روی گزینه ok می توانید اکانت خود را به راحتی پاک کنید.

پاک کردن اکانت با پیش شماره های قدیمی در بیتالک

در این مطلب با مراحل حذف اکانت بیتالک با دو روش مختلف برای پیش شماره های جدید و قدیمی آشنا شدید که امیدواریم با کمک این روش ها بتوانید به راحتی اکانت مورد نظر خود را در این شبکه اجتماعی پرطرفدار پاک کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *