دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

مدل پیراهن ریون مجلسی طرح دار و ساده

  • نرگس بستگان
  • ۱۸ مهر ۱۳۹۶
  • ۰

اگر به دنبال مدل پیراهن ریون مجلسی شیک با پارچه ریون طرح دار میگردید حتما از ژورنال عکس های این مدل لباس در بخش دنیای مد نشریه آرگا دیدن کنید تا زیباترین انواع مدل پیراهن ریون مجلسی و زیبا را شاهد باشید.

مدل لباس ریون در بین دختران و خانم های جوان بسیار مورد توجه است که در این مطلب برای شما عزیزان انواع مدل لباسهای مجلسی جدید با پارچه ریون را قرار داده ایم.

مدل پیراهن ریون شیک و جذاب

لباس های ریون در بین خانم های جوان بسیار مورد توجه قرار دارد و بیشتر از پارچه های طرح دار برای  دوخت لباس استفاده می کنند. انواع مدل لباس ها با پارچه ریون از طرح های شیک و متنوعی برخوردار هستند که می توانید از انواع این طرح ها استفاده کنید.

مدل پیراهن ریون مجلسی

مدل لباس شب ریون  و مدل سارافون ریون و انواع دیگر مدل لباس مجلسی ریون از دسته لباس هایی هستن که در بین خانم ها بسیار محبوب و پرطرفدار هستند و از جذابیت و زیبایی های خاصی و منحصر به فردی برخوردار هستند.

مدل لباس ریون طرح دار

شما می تونید از انواع مدل لباس های مجلسی ریون را در مجالس رسمی و غیر رسمی و مهمانی ها استفاده کنید. در ادامه ژورنالی از زیباترین مدل لباس ریون را برای شما خانم های شیک پوش و به دنبال مد روز قرار داده ایم تا بتوانید از این نمونه لباس ها برای خود الگو برداری کنید و بدرخشید.

  •  آرون گروپس

مدل پیراهن ریون

لباس مجلسی زنانه

 

لباس مجلسی ریون طرح دار

پیراهن مجلسی طرح دار

لباس مجلسی زنانه

تونیک مجلسی ریون  مدل پیراهن مجلسی ریون

لباس مجلسی زنانه ریون

مدل پیراهن مجلسی ریون

لباس مجلسی خترانه شیک ریون

مدل پیراهن ریون

مدل لباس ریون طرح دار

مدل پیراهن طرح دار کوتاه

خانم های قد بلند توجه کنند که مدل لباس های کوتاه یا خیلی کوتاه برای آن ها مناسب نیست و قد آن ها را بلند تر از حد معمول نشان می دهد و جذابیت را از آن ها صلب می کند.

مدل لباس ریون دخترانه

لباس مجلسی زنانه

مدل پیراهن ریون

انتخاب لباس مجلسی برای خانم ها یکی از سخت ترین کارهاست انتخاب یک لباس ازبین صد ها مدل لباس و طرح مختلف و زیبا کار دشواری است، بنابراین بهتر است از قبل مدل لباس طرح دلخواه و حتی رنگی که میخواهند را انتخاب کنند تا هنگام خرید فقط به دنبال همان لباس بگردند.

مدل پیراهن مجلسی ریون

مدل لباس ریون مجلسی بلند برای خانم های که قد بلندی دارند بسیار زیبا است زیرا به دلیل لختی پارچه به زیبایی پیچ و خم بدنشان نشان داده می شود البته این پارچه به همین دلیل در رنگ های تیره نیز انتخاب مناسبی برای خانم های درشت  اندام است زیرا آنها را لاغرتر و کشیده نشان می دهد. به خانم های کوتاه قد هم توصیه می شود این مدل لباس را با کفش های پاشنه بلند امتحان کنند تا زیباتر و شیک تر به نظر برسند.

مدل لباس مجلسی ریون

در این مطلب برای شما خانم های شیک پوش در بخش دنیای مد مجله آرگا مدل پیراهن ریون را قرارداده ایم که امیدواریم مورد توجه شما عزیزان قرارگرفته باشد و توانسته باشید برای خود مدلی شیک و زیبا را الگو برداری کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *