دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

مدل لباس بارداری ایرانی جدید با طرح های بسیار زیبا

  • ندا خوشرو
  • ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
  • ۰

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا با انواع مدل لباس بارداری ایرانی کوتاه و بلند آشنا خواهید شد که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند و بتوانید با الگوبرداری از آن ها لباس های بارداری با تن پوش زیبایی را برای خود انتخاب کنید.

بارداری از زیباترین مراحل در زندگی خانم ها است و در این دوران با توجه به اینکه بدن فرم و شکل خود را از دست می دهد و تغییرات فیزیکی در بدن ایجاد می شود بهتر است خانم ها از مدل لباس های بارداری ایرانی نرم و راحتی استفاده کنند تا در هنگام پوشیدن لباس احساس راحتی داشته باشند و سلامت خود و جنین شان حفظ شود.

مدل لباس بارداری، در انواع طرح های لباس بارداری راحتی و لباس بارداری مجلسی موجود است و شما می توانید با توجه به مکانی که قرار است لباس را بپوشید طرح و رنگ آن را انتخاب نمایید.

لباس بارداری ایرانی کوتاه

مدل لباس بارداری ایرانی با جدیدترین طرح های مد سال

پوشیدن لباس بارداری با کیفیت و طراحی مناسب از اهمیت زیادی برخوردار است و بهتر است خانم ها در دوران بارداری خود لباسی را انتخاب کنند که علاوه بر زیبایی دارای کیفیت عالی و طرح و رنگ مناسبی باشد. در ادامه انواع مدل لباس بارداری شیک کوتاه و بلند را مشاهده خواهید کرد.

مدل لباس بارداری شیک بارداری

مدل لباس بارداری کوتاه ایرانی

اگر طرح و رنک و مدل پیراهن بارداری ایرانی را به درستی انتخاب کنید، شیک پوش و جذاب تر به نظر می رسید و علاوه بر این پوشیدن لباسهایی شیک و در عین راحت در دوران بارداری باعث افزایش اعتماد به نفس شما می شود. توجه داشته باشید که لباسهای سبک و راحت در دوران بارداری مناسب تر هستند و خانم ها باید در این دوران حساس از پوشیدن لباسهای تنگ و چسبان خودداری کنند.

مدل لباس بارداری شیک و جدید

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

پیراهن بارداری شیک و سفید

مدل لباس بارداری طرح دار

لباس بارداری طرح دار و زیبا

مدل لباس بارداری ایرانی کوتاه و شیک

پیراهن بارداری شیک و کوتاه

مدل لباس بارداری کوتاه

مدل پیراهن مخصوص بارداری

مدل پیراهن بارداری شیک و کوتاه

مدل لباس کوتاه حریر مخصوص بارداری

مدل لباس بارداری طرح دار و زیبا

مدل پیراهن گلدار بارداری

مدل لباس بارداری طرح دار
مدل پیراهن خاص و شیک بارداری

شما می توانید در این دوران از انواع مدل لباس های مختلف با طرح سنتی و جدید و … استفاده کنید. اگر تمایل دارید در دوران بارداری خوش تیپ تر به نظر برسید بهتر است مدل لباس های بارداری کوتاه و بلندی را انتخاب کنید که شکم شما را می پوشاند. انتخاب رنگ لباس بارداری نیز از اهمیت زیادی برخوردار است و اگر شما تمایل دارید اندام تان ظریف و متناسب تر به نظر برسد بهتر است از مدل لباس بارداری ها با رنگ تیره استفاده نمایید که انتخاب رنگ کاملا سلیقه ای است و بهتر است با توجه به رنگ پوست خود از بین رنگ های متنوع لباس بارداری با رنگ مناسبی را انتخاب کنید.

مدل لباس شیک و سفید بارداری

مدل لباس بارداری سفید

مدل لباس حریر بارداری

لباس بارداری آبی

مدل لباس شیک بارداری

مدل پیراهن کوتاه بارداری

مدل لباس بارداری ایرانی طرح دار و زیبا

مدل پیراهن طرح دار بارداری

مدل لباس گیپور بارداری

مدل لباس مجلسی گیپور بارداری

مدل لباس گلدار بارداری

مدل لباس حریر بارداری 

مدل لباس بارداری کوتاه

لباس بارداری شیک و زیبا

مدل پیراهن بارداری بلند ایرانی

مدل لباس بارداری در انواع طرح های بلند نیز دوخته می شوند و اگر شما تمایل دارید لباس تان را بدون شلوار بارداری و یا ساپورت بپوشید بهتر است از این مدل لباس ها استفاده کنید.
توجه داشته باشید که مد نقش مهمی در انتخاب طرح و رنگ لباس بارداری دارد ولی بهتر است خانم ها برای انتخاب لباس بارداری خود از مدهای پیروی کنند که سلامتی جنین و خودشان به خطر نیفتد. لباس بارداری های بلند در انواع مدل های ساده و طرح دار موجود هستند و بهتر است هر خانمی از بین این مدل های متنوع لباسی را برای دوران بارداری خود انتخاب کند که تن پوشی شیک و جذاب دارد.

مدل لباس بارداری بلند و شیک

مدل پیراهن بارداری ایرانی بلند

مدل لباس بلند بارداری

مدل لباس حریر بلند بارداری

مدل لباس بارداری ایرانی طرح دار

مدل لباس طرح دار و شیک بارداری

مدل لباس طرح دار و شیک بارداری

مدل لباس حریر گلدار

مدل لباس بارداری ایرانی ساده

مدل لباس ساده بارداری

مدل لباس بلند بارداری

مدل پیراهن طرح دار بارداری

مدل لباس بارداری ایرانی بلند

مدل پیراهن بارداری ساده و بلند

مدل لباس بارداری بلند و مشکی

مدل تونیک بارداری جدید و شیک

مدل تونیک زنانه نوعی پوشش زیبا و آسان برای استفاده در دوران بارداری می باشد که امروزه می توان انواع این مدل لباسهای حاملگی را در طرح ها و جنس پارچه های شیک و زیبا تهیه کرد، حابل در صورتی که علاقمند به پوشیدن تونیک در دوران بارداری خود هستید، بهترین زمان برای استفاده از آن در ۴ ماهگی تا ۶ ماهگی دوران حاملگی است، پوشیدن تونیک در فصل زمستان و پاییز انتخابی عالی برای مادران باردار می باشد. در ادامه می توانید جدیدترین مدلهای تونیک بارداری شیک و زیبا با طرح ایرانی و اسلامی را ببینید و از بهترین مدلهای آن برای انتخاب تونیک بارداری خود الگو بگیرید.

مدلی از لباس بارداری ایرانی

انتخاب لباس حاملگی در زمانی که داخل منزل هستید و لباس خانه به تن دارید، مشکل خاصی ایجاد نخواهد کرد، اما در اغلب موارد پیدا کردن لباس مناسب بارداری برای محیط بیرون خانه در مناسبات اجتماعی و شغلی، حتی برای انتخاب لباس مجلسی امری دشوار و سخت است، تونیک های بارداری در انواع مدلهای راحتی و مجلسی طراحی می شوند، از این رو در این بخش انواع مختلف تونیک برای دوران بارداری به اشتراک گذاشته ایم که می توانید از بین مدلهای مختلف، بهترین لباس را برای دوران حاملگی خود انتخاب کرده و از طرح آن الهام بگیرید. تصاویری از تونیک حاملگی ایرانی

مدل تونیک حاملگی ایرانی و جدید

مدل لباس بارداری زیبا و راحتی

انواع مدل تونیک حاملگی ایرانی

مدلی از تونیک حاملگی ایرانی

مدل جذاب تونیک حاملگی ایرانی

جدیدترین مدل لباس بارداری ایرانی

مدل شیک تونیک حاملگی ایرانی

مدل  جدید تونیک حاملگی ایرانی

مدل لباس بارداری ایرانی کوتاه

مدل زیبای تونیک حاملگی ایرانی

مدل تونیک حاملگی ایرانی و جدید

مدل تونیک حاملگی ایرانی

مدل تونیک بارداری ایرانی

مدل لباس بارداری ایرانی راحتی

در این مطلب انواع مدل لباس بارداری ایرانی با جدیدترین و زیباترین طرح های مد سال را مشاهده کردید که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها لباس بارداری شیک و مناسبی را برای خود انتخاب کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *