دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

آموزش مرحله به مرحله شینیون گل با تور به همراه مدل های متنوع

  • پرستو محمدی
  • ۱۴ دی ۱۳۹۹
  • ۰

نحوه ی آرایش مو ها به سبک شینیون گل دارای اصول خاصی است که در این مقاله به طور کامل و همراه با تصاویر مرحله به مرحله آموزشی کامل و جامع از آرایش مو را برایتان آورده ایم و همچنین چند نمونه از بهترین مدل موهای عروس که به سبک گل آراسته شده اند را در اختیارتان قرار داده ایم.

شینیون گل با تور، برای متفاوت شدن مو ها در مجالس مخصوصا جشن عروسی کاربرد بسیاری دارد و حتی از این مدل های آرایش مو زیبا برای آرایش مو عروس نیز استفاده می شود که جذابیت خاصی به چهره و مو های عروس می دهند. آموزش مرحله به مرحله ی این شینون زیبا را در این مقاله مشاهده کنید.

آموزش مرحله به مرحله شینیون گل با تور :

اولین مرحله در آرایش مو ها همواره جدا کردن مو ها به چند دسته است این عمل نظم بسیاری به کار میبخشد و باعث تسریع کار میشود. برای شینیون گل با تور، باید مو ها را مانند زیر به دو قسمت تقسیم کنید. قسمت پایین برای شینیون گل و قسمت بالا برای آرایش جلوی مو است. برای این مدل مو صاف بودن موها اهمیت زیادی دارد و بهتر است قبل از دسته بندی موها آنها را کاملا صاف کنید تا در حین کار مجبور به استفاده از اتو مو نباشید.

آموزش شینوین گل با تور

برای شینیون مو به شکل گل بهتر است ابتدا بخش جلوی مو را آرایش کنید. مو ها را با گیره هایی مانند تصویر زیر نگه دارید و روی آن را اسپری مو بپاشید تا مو ها به همین شکل حالت بگیرند و بعد انتهای مو های را با گیره های ریز مشکی محکم کنید.

آموزش شینیون گل

حال نوبت به شینیون گل با تور است. تور را بر روی مو ها بکشید و مانند مراحل زیر به موها فرم دلخواه را بدهید و با گیره های ریز مشکی آنها را محکم کنید. فرم دادن مو ها با این تور ها کار بسیار ساده ایست و نگران خراب شدن موها نباشید زیرا تور از بهم ریختگی مو ها جلوگیری خواهد کرد.

آموزش مرحله ای شینیون مو

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

آموزش شینیون گل آموزش شینیون گلآموزش شینوین گل با تور

حال که مو ها را با استفاده از تور به شکل گل در آوردید میتوانید گیره های پلاستیکی که برای بخش جلوی مو استفاده کرده بودید را از مو ها جدا کنید. بهتر از در این مرحله از کار نیز از اسپری مو برای ماندگاری و براق شدن مو ها استفاده کنید. البته استفاده ی بیش از حد و نا مناسب از اسپری مو نیز از زیبایی مو ها می کاهد.

آموزش شینیون گل

برای جذاب تر شدن مو ها همواره باید از وسایل تزیینی مانند تاج و گل و توپ های نقره ای استفاده کرد. که این ابزار تاثیر فوق العاده ای در زیبایی مو ها دارد. برای آرایش مو زیر استفاده از توپ های نگینی توصیه می شود. میتوانید از دو توپ برای وسط گل و قسمت جلو مو استفاده کنید.

مدل شینون گلمدل شینون گل

مدل های شیک و زیبا از آرایش موی گل با تور :

شینیون گل در انواع مدل های شیک و متنوع دیده می شود که چند نمونه از آرایش موی ۹۴ رادر زیر برایتان آورده ایم اما اصول اولیه آرایش مو به سبک گل مانند آرایش مو بالاست.

مدل های شینیون گل مدل های شینیون گل مدل های شینیون گل با تور مدل های شینیون گل با تور مدل های شینیون گل با تور مدل های شینیون گل با تور

مدلهای جدیدی از شنیون مو با طرح گل

روشهای متنوع و جذاب زیادی برای آرایش و شنیون موهای خانوم ها وجود دارد که هر کسی می تواند متناسب با فرم چهره و سلیقه اش بهترین و مناسب ترین مدل شینیون مو بلند بسته باز و نیمه باز را انتخاب نماید و در مهمانی ها و مجالس مختلف بدرخشد، شنیون مو با طرح گل یکی از مدلهای جذاب برای آرایش موهای بسته می باشد که طرفداران خاص خود را دارد و به شکلهای متنوع و جذابی می توان آن را انجام داد، در ادامه می توانید از جدیدترین مدلهای شنیون با طرح گل و با استفاده از تزیینات مختلف همچون تاج، گل و اکسسوری های دیگر دیدن کنید و برای آراستن مجلسی موهای خود الهام بگیرید.

تصاویری از آرایش موی گل با تور

بافت مو از ساده ترین روشهای آرایشی مو بوده که در عین حال جذابیت زیادی نیز دارد، امروزه انواع مختلف شنیون و بافت مو تیغ ماهی، شنیون موی خطی، شنیون موی گل و … برای آرایش موها وجود دارد که با الگوگیری از فیلمها یا مطالب آموزشی این نوع بافت ها می توانید به راحتی و با کمترین هزینه ها در منزل, موهای خود را به زیبایی بیارائید، در ادامه مطالب بالا، تصاویری جدید و زیبا از انواع شنیون مو با طرح گل گردآوری کرده ایم که در اینجا می توانید ببینید و از این مدلهای آرایش مو ایده بگیرید.

عکسهای آرایش موی گل با تور

مدل آرایش موی گل با تور

ایده آرایش موی گل با تور

شنیون با تور و طرح گل

شنیون مو با طرح گل و با تور

انواع آرایش موی گل با تور

آرایش جذاب موی گل با تور

آرایش زیبای مو با طرح گل با تور

زیباترین شینیون گل با تور

آرایش مو با طرح گل با تور

آرایش موی گل با تور

شینیون گل با تور و با مدل خطی

شنیون خاص گل با تور

شنیون جذاب گل با تور

شنیون زیبای گل با تور

شنیون گل با تور ایده شینیون گل با تور

با روش آرایش مو به سبک گل و مدل های شیک و زیبایی از شینیون گل آشنا شدید امیدواریم عکس ها و مطالب این مقاله مورد پسندتان واقع شده باشند. برای آشنایی با مدل های شیک و زیبای شینون مو ۲۰۱۵ کلیک کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *