دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

دکوراسیون آشپزخانه ایتالیایی با 20 طراحی جدید و کاربردی

  • نرگس بستگان
  • ۱۹ شهریور ۱۳۹۶
  • ۰

اگر برای آشپزخانه خود به دنبال سبکی شیک و جذاب و همینطور مدرن میگردید آشپزخانه ایتالیایی بهترین گزینه برای شماست، برای آشنایی بیشتر با این سبک و تماشای گالری عکس های دکوراسیون آشپزخانه به سبک ایتالیایی در ادامه مطلب همراه ما باشید.

آشپزخانه ایتالیایی از لحاظ زیبایی و کارایی از رتبه بالایی در صنعت دکوراسیون و هنر برخوردار است و طرفداران زیادی دارد، از این رو در این مطلب به ارائه تصاویر و عکس های انواع دکوراسیون ایتالیایی برای آشپزخانه می پردازیم که امیدواریم مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرد.

عکس های آشپزخانه ایتالیایی شیک و زیبا

طراحان سبک ایتالیایی برای آشپزخانه فضایی بزرگ را انتخاب می کنند و بی شک در طراحی دکور آن از رنگ های روشن و سفید به عنوان رنگ اصلی آشپزخانه استفاده می کنند زیرا علاوه بر آرامشی که به فرد می بخشد، باعث می شود فضای آشپزخانه نیز بزرگتر به نظر آید از این رو این سبک از دکوراسیون، انتخاب مناسبی برای آشپزخانه های کوچک محسوب می گردد.

آشپزخانه ایتالیایی

کلاس، گرمی و سادگی از ویژگی های بارز آشپزخانه های ایتالیایی است، اگر شما هم به دنبال این سبک آرام و صمیمی می گردید، پیشنهاد می کنیم با الگوبرداری از تصاویری که در ادامه ارائه می دهیم بهترین و مناسب ترین گزینه را انتخاب نمایید. این طراحی ها که به عنوان دکوراسیون آشپزخانه ساده و شیک مورد استفاده قرار می گیردند می توانند یکی از بهترین گزینه ها برای دیزاین آشپزخانه شما باشند.

 آشپزخانه شیک  آشپزخانه ایتالیایی

دکوراسیون آشپزخانه

آشپزخانه ایتالیایی

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

چیدمان آشپزخانه به سبک ایتالیایی

دکوراسیون آشپزخانه با رنگ سفید

دکوراسیون آشپزخانه ایتالیایی

دکوراسیون آشپزخانه ایتالیایی

دکوراسیون آشپزخانه شیک و مدرن  دکوراسیون آشپزخانه مدرن و لوکس

آشپزخانه ایتالیایی

توجه داشته باشید که آشپزخانه شاید تنها مکانی در خانه باشد که تمام خانواده در کنار هم سپری می کنند و از این در کنار هم بودن لذت میبرند، آشپزخانه ایتالیایی می تواند سریعا این مکان را برای شما صمیمی تر و گرم تر کند. به همین دلیل آشپزخانه های ایتالیایی می توانند حکم قلب و روح یک خانه مدرن و امروزی را داشته باشد.

آشپزخانه ایتالیایی

در این سبک تمامی عناصر با خطوطی صاف از یک دیگر جدا شده اند اوج زیبایی این سبک استفاده از چوب برای وسائل است اساسا استفاده از چوب در طراحی دکوراسیون به شما کمک میکند فضایی منحصربه فرد را بدست بیاورید.

آشپزخانه ایتالیاییآشپزخانه ایتالیایی زیبا و مدرندکوراسیون آشپزخانهآشپزخانه ایتالیایی

در تمام طراحی دکوراسیون ها نور و نور گیری فضا امری حائز اهمیت است اما این امر در آشپزخانه چندین برابر می شود، آشپزخانه باید نورگیری مناسبی داشته باشد و قلب خانه را روشن نگهدارد. از نور های ملایم در آشپرخانه به سبک ایتالیایی استفاده کنید تا شاهد زیبایی حیرت آوری باشید.

دکوراسیون آشپزخانه

دکوراسیون آشپزخانه مدرن

دکوراسیون آشپزخانه مدرن و شیک

امیدواریم از تماشای گالری عکس های آشپزخانه ایتالیایی در بخش دکوراسیون آشپزخانه مجله آرگا نهایت لذت و استفاده را برده باشید این آشپزخانه محیطی آرام و زیبا در عین حال شیک و لوکس را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد و می تواند انتخاب مناسب برای خانه های ایرانی باشد.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *