دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

تصاویر انواع دکوراسیون سبز در خانه های امروزی

  • نرگس بستگان
  • ۲۰ شهریور ۱۴۰۰
  • ۰

اگر برای طراحی دکور خانه خود به دنبال دکوراسیون سبز میگردید حتما در بخش دکوراسیون مجله آرگا آن را جست و جو کنید تا با بهترین ها روبه رو شوید و بتوانید از مطالب و گالری عکس ها بهره ببریو ایده پردازی کنید.

در این مطلب ما به طراحی دکور منزل با رنگ سبز پرداخته ایم. دکوراسیون سبز یا خانه آرامش و تولد نیز نامیده می شود برای شما دوستان عزیز گالری از عکس های طراحی و چیدمان خانه با رنگ سبز را قرار داده ایم که از آن استفاده کنید.

دکوراسیون سبز برای خانه های مدرن

ابتدا می خواهیم به رنگ سبز بپردازیم: رنگ سبز از ترکیب دو رنگ زرد و آبی به وجود می آید، در دسته رنگ های گرم قرار می گیرد، رنگ مکمل سبز، رنگ قرمز است.

دکوراسیون رنگ سبز

روانشناسی رنگ سبز: رنگ سبز ما را بیشتر به یاد رشد گیاهان و جنگل های سرسبز می اندازد. و همینطور سبز، رنگ طبیعت در حاصلخیزترین زمان آن است رنگ تولید مثل و عشاق نیز می باشد. سبز را رنگ امید نیز می نامند، از مین تمام رنگ ها سبز از همه خوشایند تر است زیرا برای تمرکز روی آن چشم هیچ نیازی به تنظیم شبکیه ندارد. طبق تحقیقات رنگ سبز به شما کمک می کند که رفع خستگی کنید. در ادامه گالری از عکس های دکور منزل به رنگ سبز را برای شما عزیزان قرار داده ایم.

دکوراسیون سبز

طراحی دکوراسیون با رنگ سبز

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

دکوراسیون سبز  دکوراسیون منزل

دکوراسیون به رنگ سبز

طراحی وان حمام با رنگ سبز

دکوراسیون خانه با رنگ سبز

دکوراسیون سبز  دکوراسیون اتاق خواب  دکوراسیون سبز

طراحی دکور به رنگ سبز

اتاق خواب با دکوراسیون سبز

دکوراسیون سبز و سفید  اتاق خواب مدرن به رنگ سبز

دکوراسیون سبز

اگر خواهان به پرواز درآمدن خلاقیت در منزل خود می باشید از رنگ سبز در خانه و یا اتاق کار خود استفاده کنید، رنگ سبز در وسط چرخه رنگ قرارگرفته و رنگ تعادل و توازن است.

اگر تفریح اصلی شما مطالعه کردن است شک نکنید که یک اتاق سبز رنگ فضای خوبی برای این کار باشد.  پژوهشگران دریافته‌اند که رنگ سبز می‌تواند باعث افزایش قابلیت خواندن گردد.

کاغذ دیواری سبز طرح دار

شک نکنید یکی از بهترین رنگ ها برای حمام نیز می تواند سبز باشد اساسا سبز رنگی از زندگی است و روان انسان را آرام می کند.

دکوراسیون سرویس بهداشتی

رنگ سبز باعث کاهش استرس می شود بنابراین در اتاق کار خود برای دوری از استرس از رنگ سبز استفاده کنید.

رنگ سبز برای بخشی از طراحی داخلی ساختمان مسکونی گزینه مناسبی است. شما می توانید طیفی از این رنگ زیبا را در رنگ وسائل منزل خود بکار گیرید و یکیاز ویژگی های رنگ سبز ترکیبش با هر رنگی زیبا میشود. اگر رنگ سبز در کنار رنگ های بنفش و نقره ای قرار گیرد احساس غنی بودن و رفاه را به فرد می بخشد.

دکوراسیون خانه های مدرن با رنگ سبز

رنگ سبز تیره در زمان های قبل تر فقط مختص درباریان و ثروتمندان بوده است پس اگر شما هم به دنبال دکوراسیونهای سلطنتی می گردید می توانید از رنگ سبز تیره استفاده کنید.

دکوراسیون رنگ سبز

ایده جذاب و شیک دکوراسیون سبزآبی

رنگ سبزآبی از جمله رنگ های جذاب است که نه می توان آن را سبز نامید و نه آبی، البته اغلب افراد به دلیل شباهت زیاد این رنگ به فیروزه ای آن را به این اسم می خوانند. این نوع رنگ را می توان جزو رنگ های سرد و آرامش بخش دسته بندی کرد و رنگی بسیار تطبیق پذیر می باشد، ضمن اینکه رنگ شاد و سرزنده ای است، بنابراین در صورتی که علاقمند به استفاده از آن برای رنگ دیوار های منزل خود هستید، لازم است طیف آبی آن بیشتر باشد، همچنین در طراحی داخلی منزل با رنگ سبزآبی تنها به نسبت کمی از این رنگ نیاز است. در ادامه توجه شما را به مشاهده انواع دکوراسیون سبزآبی جلب می نماییم.

دکوراسیون سبزآبی منزل

در دکوراسیون سبزآبی استفاده از ترکیب رنگ های دیگر در کنار این نوع رنگ خاص نیز پیشنهاد جذابی است که دکور بی نظیر و زیباتری را به وجود خواهد آورد، حال در چیدمان و دکوراسیون سبزآبی می توانید از رنگ های سفید، صورتی و سایر رنگ های شاد کمک بگیرید، شما می توانید دیوار ها را با سبزآبی رنگ آمیزی کنید و یا اینکه از مبلمان های راحتی سبزآبی و یا کوسن هایی با این تناژ رنگی دکور زیبایی به وجود آورید. در اینجا می توانید از تصاویر انواع دکوراسیون سبزآبی شیک و زیبا دیدن کنید.

انواع دکوراسیون سبزآبی دکوراسیون شیک سبزآبی تصاویر دکوراسیون سبزآبی دکوراسیون زیبای سبزآبی ایده دکوراسیون سبزآبی دکوراسیون سبز پذیرایی دکوراسیون سبزآبی جذاب دکوراسیون سبزآبی نشیمن دکوراسیون سبز و شیک دکوراسیون سبزآبی پذیرایی دکوراسیون سبزآبی جدید دکوراسیون سبزآبی شیک دکوراسیون سبزآبی ایده دکوراسیون سبز

امیدواریم از دیدن گالری عکس های دکوراسیون سبز و نکات ذکر شده نهایت لذت و استفاده را برده باشید و از این رنگ زیبا در دکوراسیون منزل خود بهره ببرید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *