دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

آموزش آرایش برای صورت بیضی به همراه تصاویر مراحل آن

  • ندا خوشرو
  • ۱۲ شهریور ۱۳۹۶
  • ۰

در این مطلب با انواع روش های آرایش برای صورت بیضی آشنا شدید که امیدواریم با کمک این مطلب آموزشی و انواع مدل های ارائه داده شده بتوانید میکاپ بدون نقص و زیبایی را برای چهره تان داشته باشید.

اگر شما تمایل دارید در مهمانی ها و مجالس چهره ای جذاب و زیبا داشته باشید بهتر است از مدل آرایشهای متناسب با فرم صورت خود استفاده کنید. هر فرم صورتی میکاپ متناسب مخصوص به خودش را دارد و خانم ها با صورت گرد و یا کشیده نمی توانند از مدل های میکاپ برای صورت بیضی استفاده نمایند زیرا این مدل میکاپ مخصوص خانم هایی است که فرم صورت آن ها بیضی شکل است.

یکی از بهترین فرم های صورت فرم صورت بیضی است در این مدل فرم صورت طول صورت نصف عرض آن می باشد و این فرم صورت ایده آل و مناسب است و می توان گفت برای میکاپ کردن صورت بیضی می توانید از هر مدل آرایشی برای مو و یا صورت خود استفاده کنید.

نحوه گریم برای صورت بیضی

آموزش آرایش برای صورت بیضی

در مطالب قبلی با نحوه آرایش برای صورت کشیده و آرایش برای صورت گرد آشنا شدید در این مطلب قصد داریم تا شما همراهان عزیز و گرامی را با نحوه آرایش صورت بیضی آشنا سازیم و ترفندهایی را برای میکاپ کردن این فرم صورت در اختیارتان قرار دهیم.

مدل میکاپ زنانه شیک و زیبا

آموزش مرحله به مرحله میکاپ صورت بیضی

۱. در مرحله اول میکاپ برای صورت بیضی قبل از هر چیز باید گریم صورت ملایمی را روی چهره خود انجام دهید توجه داشته باشید که برای گریم صورت بیضی شکل باید به حالت چهره خود توجه کنید و نیازی نیست از روش های پیچیده برای گریم کردن استفاده کنید.

مراحل آرایش صورت بیضی
۲. افرادی که صورتی بیضی شکل دارند بهتر است از میکاپ غلیظ همزمان چشم ها و لب ها خودداری کنند و فقط برای چشم ها و یا لب هایشان میکاپ غلیظ و پررنگی داشته باشند.
۳. خانم هایی که صورت بیضی شکلی دارند می توانند از همه مدل های میکاپ چشم بدون هیچگونه هراسی استفاده کنند همچنین می توانند برای میکاپ کردن چشم های خود با توجه به رنگ پوستشان از سایه کرم و مژه های بلند و پر استفاده نمایند.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

نحوه آرایش چشم ها برای صورت بیضی
۴. رژگونه یکی از مهم ترین بخش های آرایش صورت است و شما می توانید از رژگونه های پررنگ و یا رژگونه هایی که دارای رنگی طبیعی هستند استفاده کنید. توجه داشته باشید با توجه به فرم صورت بیضی نیازی به استفاده زیاد از رژگونه و یا کرم برنزه نیست و شما می توانید با استفاده از مقدار کمی از رژگونه آرایش صوتی بدون نقص داشته باشید و فقط گونه هایتان را با کمک کرم برنزه و یا رژگونه کمی هایلایت کنید.

محوه زدن رژگونه برای صورت بیضی
۵. هیچوقت در هنگام میکاپ صورت خود از رنگ های مشابه و یکسانی برای هایلایت کردن گونه و صورت استفاده نکنید و همیشه سعی کنید که اگر از رنگ های تیره رژگونه استفاده می کنید از سایه هایلایت روشن استفاده نمایید همچنین اگر از سایه تیره استفاده می کنید از هایلایت روشن برای گونه ها و یا زیرسازی پوست خود استفاده کنید.
۶. افرادی که صورتی بیضی شکل دارند می توانند با توجه به رنگ پوست خود از رژگونه ها با رنگ های مرجانی و صورتی کم رنگ و رنگ رزی استفاده نمایند همچنین باید برای زدن رژگونه فرچه را از سمت داخل به سمت خارج صورت حرکت دهید.

مدل آرایش زیبا و شیک برای صورت بیضی شکل
۷. استفاده از برق لب برای چهره های بیضی شکل مانند یک معجزه عالی عمل می کند و اگر شما میکاپ چشم ملایمی دارید می توانید از رنگ های مختلف رژلب استفاده کنید و در پایان کار با زدن برق لب روی لب هایتان زیبایی میکاپ لب و رنگ رژلب تان را چند برابر کنید.

آموزش آرایش برای صورت بیضی

رنگ رژلب مناسب برای صورت بیضی

مدل های میکاپ مناسب برای صورت بیضی

در مراحل قبل شما را نحوه میکاپ برای صورت بیضی آشنا ساختیم در ادامه این مطلب انواع مدل میکاپ شیک و مناسب برای خانم ها با صورت بیضی شکل را در اختیارتان قرار می دهیم که امیدواریم از مشاهده این مدل میکاپ ها نهایت لذت را ببرید.

      مدل آرایش صورت مناسب برای خانم ها با صورت بیضی مدل میکاپ لایت برای صورت بیضی مدل آرایش زنانه برای صورت بیضی مدل آرایش عروس برای صورت بیضی مدل آرایش ملایم و زیبا برای خانم ها با صورت بیضی مدل میکاپ لایت و زیبا مدل آرایش ملایم دخترانه برای صورت بیضی   مدل آرایش صورت ملایم و شیک زنانه ندل میکاپ جدید برای صورت بیضی مدل آرایش برای صورت بیضی شکل مدل آرایش برای صورت بیضی

در این مطلب ۷ گام ساده آرایش برای صورت بیضی شکل را به شما عزیزان آموزش دادیم که امیدواریم با کمک این مراحل بتوانید آرایش صورت بدون نقص و جذابی داشته باشید و در چهره تان تغییرات مثبتی را ایجاد کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *