دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

مدل سارافون نوزادی با طرح های بامزه و فانتزی

  • نرگس بستگان
  • ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
  • ۰

سارافون ها حتی برای دختر بچه ها نیز جذاب و شیک هستند. ضمن اینکه لباس های مناسبی برای نوزادان دختر در محیط های مختلف محسوب می شوند در ادامه شما ار با انواع مدل سارافون نوزادی جدید و فانتزی آشنا خواهیم کرد.

مدل سارافون نوزادی یکی از مدل لباس های زیبا و فانتزی است که مناسب نوزاد دختر دلبند شما است و می توانید تیپ های جذاب و دوست داشتنی برای کودکان دختر خود تهیه نمایید.

مدل سارافون نوزادی جدید و شیک

پوشیدن سارافون و یا کت سارافون بچه گانه برای نوزادان کار سختی است اکثر نوزادان از تعویض لباسهایشان راضی نیستند برای کودکانتان سارافون های را انتخاب کنید که در جلو یا پشت لباس از بالا تا پایین دکمه داشته باشد در این صورت پوشیدن و خارج کردن آن راحت تر است.

مدل لباس نوزادی دخترانه

سارافون نوزادان لباسی مناسب فصل گرماست برای کودکان خود در خانه از انواع این مدل های زیبا استفاده کنید. لباس نوزادان را از رنگ های روشن ملایم استفاده کنید مانند: صورتی، گلبهی، آبی روشن و یا یاسی و… رنگ های تند و جیغ به اکثر نوزادان دختر نمی آید.

لباس نوزادی دخترانه

در فصل گرما بباید به لباس نوزادان توجه بسیاری داشته باشید عرق کردن کودک مساوی با از دست دادن آب بدن او می شود، کم آبی در نوزادان بیشتر از بزرگسالان اهمیت دارد. باید توجه داشت که کمترین کاهش آب بدن کودک همراه با مشکلات فراوانی است، این مشکلات در مواقع اسهال و استفراغ خطرناک تر نیز می شود.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

بنابر دلایل گفته شد انتخاب یک لباس خنک برای نوزادان کاری بسیار عقلانی است. در فصل گرما حتما به کودک خود آب بخورانید تا بدن او دچار کم آبی نشود.

لباسهایی انتخاب کنید که از الیاف نرم بافته شده باشند تا پوست نازک کودک را دچار خراش نکند.

تیپ نوزادی زیبا

در ادامه جدیدترین انواع مدل سارافون نوزادی، را برای شما عزیزان قرار داده ایم که با استفاده از الگو برداری آنها برای نوزاد شیرین خود لباسی زیبا انتخاب کنید و از پوشیدن آن و در تن کودک خود دیدن لذت ببرید.

 مدل سارافون نوزادی  سارافون نوزادی دخترانه

لباس نوزادی دخترانه زیبا  لباس نوزادی دخترانه

مدل سارافون نوزادی دخترانه

لباس نوزادی زیبا دخترانه

مدل سارافون لی بچه گانه از دیگر سارافون های محبوب برای نوزادان است.

لباس نوزادی دخترانه

لباس زیبا دخترانه

لباس نوزادی

مدل لباس نوزادی

مدل لباس نوزادی

لباس نوزادی دخترانه

لباس نوزادی دخترانه

لباس نوزادی

سارافون لی

لباس جین دخترانه

لباس نوزادی زیبا

جدیدترین مدلهای سارافون نوزادی

معمولا همه افراد با دیدن لباس نوزادان به خصوص نوزادان دختر ذوق زده می شوند، اگر چه نوزاد دختر به اندازه کافی دوست داشتنی می باشد، اما پوشاندن برخی لباسها به نوزادان، آنها را دوست داشتنی تر و جذاب تر خواهد کرد؛ امروزه انواع لباس نوزادی دخترانه و پسرانه در طراحی های متنوع و شیک وجود دارند که والدین می توانند لباسهای متناسب با نوزادشان را  با توجه به فصول مختلف تهیه و خریداری نمایند، انواع سارافون های دخترانه لباسهایی زیبا و پرطرفدار در بین دختران هستند که انواع مختلف آن برای نوزادان نیز طراحی می شود، حال در ادامه می توانید جدیدترین سارافون های نوزادی را ببیند و لذت ببرید.

مدلهای متنوع سارافون نوزاد

در بین انواع لباسهای شیک و متنوع دخترانه، سارافون ها لباس های جذابی هستند که همانطور که گفتیم برای همه سنین کاربرد دارند و پوشش دخترانه بسیار مناسبی هستند که با جنس پارچه های متنوع در فصول مختلف سال می توان مورد استفاده قرار داد، البته باید در هنگام انتخاب سارافون نوزادان حتما باید به کیفیت لباس، جنس پارچه و برخی نکات دیگر دقت داشته باشید تا پوست کودک اذیت نشود. در اینجا تصاویر مدلهای جدیدتری از انواع سارافون نوزادی شیک و زیبا قرار داده ایم که امیدواریم ضمن لذت بردن از تماشای هر کدام از این مدلها، بهترین آن را انتخاب کرده و خریداری نمایید.

مدل شیک سارافون نوزادمدلی زیبا از سارافون نوزادانواع سارافون نوزادمدل سارافون بافت نوزادمدل سارافون نوزاد مجلسیمدل سارافون نوزادی زیبامدل سارافون نوزاد چین دارمدل سارافون نوزاد گرممدل سارافون نوزادی لیمدل خال دار سارافون نوزادمدل سارافون نوزاد بهاریمدل جدید سارافون نوزادمدل سارافون نوزاد زیبامدل سارافون نوزادی دورنگ

سارافون ها لباس های ساده ای هستند اما زیبایی خاصی به نوزاد شما می بخشد و خاص هستند در انواع مدلها و رنگ ها و طرح ها نیز پیدا می شود. امیدواریم از مشاهده انواع مدلهای سارافون نوزادی دخترانه نهایت لذت را برده باشید و توانسته باشید با استفاده و الگو برداری از مدلهای ارائه شده برای نوزاد خود لباسی زیبا انتخاب کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *