دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

عکس های جشن عروسی بهاره رهنما با امیر خسرو عباسی

  • یلدا محمدی
  • ۵ شهریور ۱۳۹۶
  • ۱

بهاره رهنما بازیگر مشهور سینما و تلویزیون بعد از جدایی از پیمان قاسم خانی مجددا ازدواج نمود و شب گذشته مراسم عروسی با شکوهی در یکی از تالارهای مجلل تهران برگزار نمودند که در این مطلب می توانید عکس های جشن ازدواج و همچنین همسر دوم بهاره رهنما را ملاحظه نمایید.

بهاره رهنما بازیگر 43 ساله سینما و تلویزیون که چندی پیش خبر جدایی اش از پیمان قاسم خانی یک از اخبار و سوژه های داغ رسانه ها بود، برای بار دوم ازدواج نمود. مراسم عروسی وی شب گذشته (4 شهریور 1396) در تالار مجلل تشریفات به مدیریت محسن مالجو برگزار شد. در ادامه می توانید عکس های منتشر شده از مراسم عروسی و ازدواج مجدد بهاره رهنما را مشاهده کنید.

مراسم عروسی و ازدواج مجدد بهاره رهنما :

جشن عروسی بهاره رهنما و امیر خسرو عباسی در سکوت کامل خبری برگزار شد و چندین ساعت بعد از به پایان رسیدن جشن، عکس هایی از آن در فضای مجازی منتشر شد که مورد استقبال و توجه کاربران قرار گرفت. برگزاری مراسم جشن عروسی دوم بهاره رهنما را محسن مالجو مدیر تالار مجلل و باشکوه تشریفات به عهده داشت. طبق اطلاعات گردآوری شده مجله آرگا محسن مالجو یکی از معروف ترین برگزار کنندگان مجالس سطح بالا در تهران است و بیشتر عروسی های مجلل افراد سرشناس و مشهور توسط وی مدیریت شده است. طبق گفته های محسن مالجو در یکی از مصاحبه هایش، وی برای برگزاری مجلس عروسی از 200 نیرو کمک می گیرد و با توجه به درخواست مشتری برای برخی از مراسم ممکن است تا سقف 4 میلیارد تومان نیز هزینه کند.

ازدواج مجدد بهاره رهنماازدواج دوم بهاره رهنما

هنوز اطلاعات دقیقی در رابطه با همسر دوم بهاره رهنما در دسترس نیست، اما آنچه که در مورد آن اطمینان داریم این است که وی چهره ایی هنری نیست. در ادامه عکس های منتشر شده از جشن عروسی و ازدواج مجدد بهاره رهنما را مشاهده می فرمایید که جدیدترین عکس های بهاره رهنما و همسرش در این مراسم می باشند.

عروسی بهاره رهنما و امیر خسرو عباسیعروسی بهاره رهنما و امیر خسرو عباسی

عروسی بهاره رهنما در تالار تشریفاتمراسم ازدواج بهاره رهنما

عکس ماشین عروس بهاره رهنمامدل ماشین عروسی بهاره رهنما

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

بهاره رهنما و همسر دومشعکس بهاره رهنما و همسر جدیدش

برای بهاره رهنما و همسرش آرزوی خوشبختی و موفقیت داریم و از شما عزیزان نیز دعوت می نماییم برای مشاهده دیگر عکس های این بازیگر و مطالعه جدیدترین اخبار منتشر شده از وی بر روی بهاره رهنما کلیک نموده و از جدیدترین تصاویر و مطالب در این زمینه دیدن فرمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۱ دیدگاه برای این نوشته
  • مجیداحمدی خوشنود. گفت:

    سلام.
    عروسی سرکارخانم رهنمامبارک باشه انشاالله و عاقبت بخیر وباهم به پای هم پیرشن انشاالله… ????????????☀??

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *