دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

درمان لاغری صورت با دورازده روش خانگی موثر

  • یلدا محمدی
  • ۲۵ شهریور ۱۳۹۹
  • ۰

بهترین و عملی ترین روش های درمان لاغری صورت در منزل و با استفاده از مواد طبیعی و گیاهی با نتیجه گیری فوق العاده که در این مقاله با این روش های خانگی و اصول مهم برای چاقی صورت آشنا خواهید شد.

درمان لاغری صورت از آن دسته مواردی است که مطمئنا اغلب ما در طول زندگی بارها به آن فکر کرده و به دنبال روش های عملی با نتیجه گیری عالی برای آن بوده ایم. اگه شما نیز از آن دسته افراد هستید که از لاغری صورت رنج می برید، پیشنهاد میکنیم قبل از اقدام برای تزریق ژل و بوتاکس، این مقاله را مطالعه نموده و روش های مطرح شده را امتحان کنید تا بدون نگرانی از عوارض احتمالی، لاغری صورت را از بین برده و به آنچه مطلوب است دست یابید. با این روش های عالی و کاربردی تا پایان همراه ما باشید.

درمان لاغری صورت با مواد گیاهی و طبیعی در منزل:

برای رفع لاغری صورت شیوه ها و روش های متعددی بیان شده است که در این مطلب سعی نموده ایم پرکاربردترین شیوه ها را که بهترین نتیجه را می دهد معرفی نماییم، تا با استفاده از این موارد به نتیجه مطلوب دست یابید. در ادامه این نکات و روش های مهم برای چاقی صورت را مشاهده نمایید.

درمان لاغری صورت

رفع لاغری صورت با نوشیدن آب

نوشیدن مقدار کافی آب در طول شبانه روز به تامین آب میان بافتی سلول های پوست کمک میکند و باعث می شود صورت چاق تر شود. پیشنهاد اغلب پزشکان و متخصصین، نوشیدن روزانه حدود ۷ یا ۸ لیوان آب است که برای سلامت بدن الزامی است. در صورتی که آب مورد نیاز بدن تامین شود شاهد پرحجم شدن عضلات و همچنین چاق شدن صورت خواهید بود.

چاقی صورت با معجون خیار و گلاب

استفاده موضعی و خوراکی از خیار به دلیل بافتی که این میوه دارد باعث آبرسانی بهتر به صورت می شود، خصوصا در صورتی که از این میوه به صورت موضعی و به عنوان ماسک استفاده نمایید. برای این کار خیار را رنده کرده و با کمی گلاب مخلوط نمایید و به مدت بیست دقیقه بر روی پوست صورت قرار دهید. بعد از گذشت دو هفته شاهد نتیجه گیری و تغییر در فرم صورت خواهید شد.

چاق شدن صورت به کمک میوه ها و سبزیجات

استفاده مداوم و مناسب از انواع میوه ها و سبزیجات علاوه بر تامین فیبر مورد نیاز بدن، به آبرسانی بهتر به پوست صورت کمک کرده و در نتیجه بعد از مدت کوتاهی شاهد چاق تر شدن صورت و زیبایی بیشتر خواهید شد. هویج از جمله سبزیجات کم کالری و آبرسان است که پیشنهاد می شود به جای خوردن تنقلات و شیرینی جات که به شدت برای پوست صورت مضر هستند، از هویج به عنوان میان وعده استفاده نمایید.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

چاقی صورت

سالاد کاهو و جوانه گندم برای چاقی صورت

قرار دادن سالاد کاهو و جوانه گندم در وعده غذایی خصوصا وعده شام باعث شادابی صورت و همچنین پرشدن گونه ها و سایر اجزاء صورت می شود. همچنین می توان از دو قاشق از ترکیب پودر جوانه گندم با ماست بعد از صرف شام استفاده نموده که باعث می شود لاغری صورت از بین برود. به این نکته توجه کنید که استفاده بیشتر از جوانه گندم باعث چاقی سایر قسمت های بدن نیز می شود.

رفع لاغری صورت با ماسک گل رس

استفاده از ماسک گل رس باعث شادابی پوست می گردد. گل رس خاصیت آبرسانی دارد و به همین دلیل باعث می شود مشکل لاغری صورت برطرف شود. برای تهیه ماسک یک قاشق غذاخوری خاک رس الک شده را با یک قاشق مرباخوری گلاب مخلوط کنید و خمیر بدست آمده را به مدت ۱۵ دقیقه بر روی پوست قرار دهید و بعد با آب خنک صورت را بشویید و شاهد تاثیرات این ماسک باشید.

درمان لاغری صورت

ماساژ صورت برای درمان لاغری

ماساژ اصولی صورت یکی از تکنیک های سودمند و مفید برای چاق تر شدن صورت است. این ماساژ در دو مرحله در طول روز انجام می گردد. برای این کار روی صندلی بنشینید و تمرکز کنید. لب ها را جمع کنید و ۵ ثانیه به همین حالت نگه دارید و بعد بدون باز کردن لب ها و طوری که دندان ها دیده نشود سعی کنید لبخند بزنید و خط لبخند را تا حد امکان بلندتر کنید. لب ها را به مدت ۵ ثانیه در این وضع نگه دارید و این حرکت را ۱۵ بار تکرار کنید. این کار باعث گردش جریان خون صورت گشته و در نتیجه صورت چاق تر و زیباتر خواهد شد.

ماهی

به منظور چاق شدن صورت می توانید ماهی مصرف کنید زیرا ماهی سرشار از امگا ۳ می باشد و برای چاقی صورت گزینه بسیار مناسبی است و یا می توانید از تن ماهی استفاده کنید، از دیگر غذاهایی که کمک زیادی به رفع لاغری صورت می کند سیب زمینی و تخم مرغ است که با مصرف این دو ماده باید تمرینات ورزش منظمی را نیز انجام دهید.

رفع لاغری صورت با روش های طبیعی

شنبلیله

با استفاده از شنبلیله می توانید صورتی پر و زیبا در عرض یک هفته داشته باشید زیرا این گیاه سرشار از آنتی اکسیدن و ویتامین ها می باشد که باعث می شود پوستی شاداب و سالم داشته باشید، یک قاشق غذا خوری پودر شنبلیله را با کمی آب مخلوط کرده سپس خمیر به دست آمده را بر روی صورت تان بگذارید و آن را به آرامی ماساژ دهید، بعد از زمان ده دقیقه با آب پوست تان را بشویید، از این روش روزی یک بار استفاده کنید و یا می توانید صورت تان را با روغن شنبلیله روزی یک تا دو بار ماساژ دهید.

مصرف آجیل ها

اگر به دنبال صورتی حجیم و زیبا هستید و از لاغری صورت تان خسته شده اید بهتر است از آجیل های خام و بی نمک استفاده کنید مانند : پسته، بادام زمینی، بادام کوهی، بادام هندی و انواع حبوبات دارای پروتئین.

روش های درمان لاغری صورت

نیشگون گرفتن

می توانید از بالا و پایین گونه هایتان را به آرامی نیشگون های ریز بگیرید که این کار باعث قرمز شدن طبیعی گونه ها و براق تر نشان دادن آن ها خواهد شد که البته نگران نباشید نیشگون های کوچک باعث آسیب دیدگی و ورم نمی شوند.

طب سوزنی

اگر تمایل به استفاده از روش های خیلی سریع برای پر شدن صورت تان دارید می توانید از روش طب سوزنی استفاده کنید و با یک متخصص طب سوزنی مشورت نمایید، استفاده از این روش سبب افزایش خون رسانی و در نهایت افزایش گردش خون و تولید کلاژن می شود و باعث خوش فرم شدن عضلات صورت و تقویت آن ها می شود که با کمک این روش کمتر از یک ماه می توانید صورتی پر و زیبا داشته باشید.

راه های پر شدن صورت

مرطوب کردن گونه ها

به منظور برجسته سازی گونه ها می توانید از روغن های طبیعی مانند روغن زیتون، نارگیل و بادام کمک بگیرید تا گونه هایتان مرطوب باشند این کار به حجیم شدن گونه ها کمک شگفت انگیزی می کند.

با دوازده روش علمی و کاربردی برای درمان لاغری صورت آشنا شدید. امیدواریم با به کارگیری این شیوه ها به چاقی صورت و شرایط مطلوب دست یابید. موفق باشید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *