دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

عکس پروفایل عید قربان زیبا و جدید با طرح های مذهبی و فانتزی

  • نرگس بستگان
  • ۷ شهریور ۱۳۹۶
  • ۰

اگر به دنبال عکس پروفایل عید قربان میگردید به شما پیشنهاد دیدن بخش عکس های پروفایل مجله اینترنتی آرگا را میدهیم بی شک شما میتوانید هر نوع پروفایلی که میخواهید را در این بخش بیابید.

عید قربان، عید قربانی کردن اسماعیل های نفس خود و رهایی از پلیدی ها، در این مطلب برای شما عزیزان عکس پروفایل عید قربان را قرار داده ایم تا بتوانید از آن استفاده کنید.

گالری عکس پروفایل عید قربان

عید قربان مصادف با 10 ذیحجه یکی از اعیاد بزرگ مسلمانان است و این روز جشن می گیرند. حجاج پس از این روز برمی گردند و حیوانی را ذبح می کنند و اعمالی که در حج بر آنان حرام شده بود مانند: در آینه نگاه کردن گرفتن ناخن و شانه زدن مو بر آنان حلال می شود.

عکس پروفایل عید قربان

در ادامه برای شما عکس های عید قربان برای پروفایل شبکه های اجتماعی را قرار داده ایم که پروفایل خود را در این عید بزرگ همگام کنید.

عکس مذهبی

عکس نوشته عید قربان

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

عید قربان

عکس پروفایل برای عید قربان

عکس زیبا عید قربان

عکس عید قربان برای پروفایل

عکس پروفایل عید قربان

عکس نوشته برای عید قربان

عکس مذهبی

عکس پروفایل مذهبی عید قربان

عکس مذهبی

عکس زیبا برای پروفایل در عید قربان

تبریک عید قربان

عکس نوشته عید قربان

عکس مذهبی برای پروفایل

عکس پروفایل عید قربان برای شبکه های اجتماعی

تبریک عید قربان

عکس نوشته برای عید قربانعکس پروفایل عید قربان

عکس عید قربان برای پروفایلعکس پروفایل عید قربان

عکس نوشته عید قربان برای پروفایل

عکس عید قربان

تصویر نوشته عید قربان

عکس تبریک عید قربان

عکس عید سعید قربان برای پروفایل

عکس پروفایل مذهبی

عکس پروفایل مذهبی برای عید قربان

عکس عید قربان برای پروفایل

عکس عید قربان مناسب برای پروفایل

عید سعید قربان

مراسم قربانی تنها برای افرادی که زائران خانه خدا در مراسم حج بوده اند، واجب است. این مراسم از قرن های پیش وجود داشته است انسان اولیه که از فهم طبیعت عاجز بوده است برای بدست آوردن ترحم خدایان یا درخواست روزی حیوانات یا انسان های زیادی را قربانی می کردند، این رسم در تمام ملل ها و ادیان وجود داشته و دارد و به دین اسلام نیز راه پیدا کرده.

همرنگی و اتحاد حجاج با هر نژاد و تفاوت یکی از زیباترین نکته های حج است، در آنجا که هر انسان به دور از هر قهر و کینه یا جنگ و خونریزی یک قبله مشترک یک دین و دیک مسیر را دارند.

عکس مذهبی

در این روز بازار اس ام اس های عید قربان و پیام ها و پروفایل های مختلف که بعضی مذهبی و بعضی فان و بامزه است داغ است و هرکس سعی می کند تا این عید بزرگ را به دیگران تبریک بگویید.

عکس فانتزی عید قربان

این عید را روز پیروزی وظیفه بر غریزه نیز می نامند زیرا این روز و قربانی کردن گوسفند برمی گردد به داستان حضرت ابراهیم و قصد قربانی کردن اسماعیل ، وظیفه ای که خداوند به حضرت ابراهیم برای دل کندن از عزیز کرده خود الحاق کرده بود و حضرت ابراهیم سر تسلیم و تعظیم در برابر این وحی فرود آورده بود، اما خداوند به جای قربانی کردن حضرت اسماعیل گوسفندی را فرستاد تا ذبح شود.

عکس مذهبی برای پروفایل

امیدواریم این عید بزرگ برای همه شما عزیزان پر از خیر و نیکی بوده و بتوانید از این عکس پروفایل عید قربان نهایت استفاده را برده باشید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *