دسته ها
پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدل لباس گیپور کوتاه دخترانه جدید و بسیار زیبا

  • نرگس بستگان
  • ۱۳ آبان ۱۳۹۶
  • ۰

مدل لباس گیپور کوتاه دخترانه بسیار مورد توجه خانم های جوان قرار دارد در این مطلب ژورنالی از زیباترین مدل های این لباس برای شما آماده کرده ایم که پیشنهاد می کنیم ببیند و لذت ببرید از این مدل ها الگو برداری کتید.

در این مطلب انواع مدل لباس گیپور کوتاه ژورنالی برای شما دوستان عزیز آماده کرده ایم تا بتوانید با الگو برداری از تصاویر جمع آوری شده لباسی زیبا و مناسب خود پیدا کنید.

مدل لباس گیپور کوتاه دخترانه شیک و زیبا

در این مقاله همراه با قرار دادن ژورنال مدل لباس گیپور دخترانه برای شما مناسب با هر تیپ و اندامی توضیحاتی داده می شود که امیدواریم با استفاده از آن ها به لباس مورد نظر خود برسید.

مدل لباس گیپور کوتاه دخترانه

 مدل لباس های گیپور بدون آستین مناسب دختر خانم هایی است که بالاتنه بزرگی دارند، اساسا آستین حلقه ای مناسب این اندام است، خانم های که در پهلو چربی دارند سعی کند از لباس دوتیکه استفاده کنند تا کنتراست بین رنگ ها اندام آن ها را بپوشاند.

لباس دخترانه مجلسی

لباس های گیپوری که پشت آنها باز است مناسب دخترهای است که اندام مناسبی دارند و اگر رنگ قرمز را انتخاب می کنید بی شک شما خواهید درخشید.

  •  آرون گروپس

توجه داشته باشید که رنگ سفید و یقه گرد برای مدل لباس گیپور دخترانه بسیار مناسب است. رنگ مشکی نیز هیچ گاه از مد نمی افتد یا برای گروه سنی خاصی نیست شما می توانید اگر به یک مهمانی یا مجلس دعوت شدید از لباس گیپور مشکی استفاده کنید.

لباس دخترانه گیپور

پیرهن های مجلسی که یقه آنها قلاب دوزی شده است بیشتر مورد توجه دختر خانم های هستند که به لباس های باز علاقه دارند. ترکیب دو رنگ گیپور سفید و لاجوردی بسیار زیباست و جلوه خاصی به لباس می دهد، این مدل لباس مناسب دختران ریز اندام هستند تا با پوسیدن این لباس درشت تر دیده شوند.

لباس مجلسی دخترانه

لباس زنانه رکابی نیز مناسب دختر هایی با بالاتنه درشت هستند، در انتخاب رنگ پارچه بسیار دقت کنید و رنگی مناسب با پوست خود انتخاب کنید به طور مثال اگر سفید پوشت هستید از لباس های به رنگ سفید و روشن اجتناب کنید و در عوض درخشش خود را در رنگ های تند مثل قرمز و آبی و سبز ببینید.

لباس زیبای مجلسی

به قول یک طراح لباس معروف هر وقت در انتخاب رنگ لباس به مشکل خوردید قرمز را انتخاب کنید. همچنین رنگ آبی یکی از بهترین رنگ ها برای فصل تابستان است این رنگ لباس مناسب دخترهای جوان می باشد. رنگ های خنثی به خوبی با دیگر رنگ ها ست می شود.

لباس مجلسی گیپور آبی

مدل های لباس مجلسی گیپور کوتاه دخترانه

دختران جوان بیشتر به لباسهای کوتاه علاقه دارند در ادامه عکس هایی از این مدل لباسهای گیپور دخترانه کوتاه را برای شما قرار داده ایم.

لباس مجلسیمدل لباس دخترانه کوتاه با پارچه گیپورلباس مجلسی دخترانه زیبا

مدل پیراهن کوتاه دخترانه گیپور

لباس زیبا دخترانه کوتاه

مدل پیراهن مجلسی گیپور کوتاه دخترانه

لباس مجلسی دخترانه

مدل  پیراهن کوتاه دخترانه گیپور

لباس دخترانه

مدل لباس مجلسی با پارچه گیپور

لباس مجلسی دخترانه

مدل لباس مجلسی گیپور دار   لباس گیپور کوتاه

مدل لباس گیپور کوتاه جدید و شیک برای مجالس و مهمانی ها

لباس مجلسی دخترانه زیبا

مدل لباس گیپور سفید دخترانه  لباس دخترانه مجلسی

مدل لباس مجلسی گیپور شیک و زیبای دخترانه

لباس مجلسی زیبای دخترانه

مدل پیراهن گیپور کوتاه دخترانه

لباس گیپور دخترانه

مدل لباس مجلسی گیپور دخترانه جدید و شیک

 

مدل لباس گیپور کوتاه دخترانه

مدل پیراهن گیپور دار برای دختران جوان

لباس دخترانه مجلسی

امیدواریم با ارائه انواع مدل لباس دخترانه کوتاه با پارچه گیپور، توانسته باشیم به شما برای انتخاب یک لباس مناسب کمک کرده باشیم.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *