دسته ها
پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدل شلوار کتان مردانه جدید برای شیک پوشان

  • نرگس بستگان
  • ۱ دی ۱۳۹۹
  • ۰

اگر به دنبال انواع مدل شلوار کتان مردانه و تیپ مناسب با این شلوار میگردید حتما این مطلب دنیای مد آرگا را مطالعه کنید تا به شما برای انتخاب تیپ مورد علاقه تان کمک کند.

آقایان و پسران همیشه به دنبال خوشتیپ و جذاب بودن هستند ما در ادامه مطلب انواع مدل شلوار کتان مردانه را برای شما قرار داده ایم تا با استفاده از طرح آن ها تیپی جدید برای خود بیابید.

مدل شلوار کتان مردانه برای شیک پوشان

شلوار کتان، یکی از شیک ترین مدل شلوار برای مردان است و مزیت بسیار مهم آن استفاده از آن در هر مکانی می باشد. امروزه مدل شلوار مردانه اسپرت با پارچه کتانی زیاد به چشم می خورد که بسیار جوان پسند و باب سلیقه آنان است.

شلوار کتان مردانه

توجه داشته باشید انتخاب پیراهن هم بسیار مهم است نه بخاطر رنگ و طرح آن بلکه به خاطر ترکیبی که با شلوار شما به وجود می آورد. برای ست کردن پیرهن با شلوار اسپرت کتان یا لی می توانید از لباس های چهارخانه ای رنگی استفاده کنید البته این اصلا یک تیپ رسمی نیست.

شلوار مردانه

شلوار مردانه کتان

  •  آرون گروپس

انتخاب پیراهن های آستین کوتاه نیز برای تابستان خوب به نظر می رسد سعی کنید با پیراهن آستین کوتاه کت به تن نکنید و در صورت الزام از کت اسپرت ست شلوارتان استفاده کنید و اصلا با این پیراهن کروات بستن توصیه نمی شود. یکی از مناسب ترین پیراهن ها با شلوار کتان رنگی پیراهن های رنگ روشن هستند.

شلوار کتان

برای ست کردن شلوار کتان با تیپ خود حتما به ترکیب رنگی که برای لباس های خود انتخاب می کنید دقت داشته باشید و سعی کنید اگر قرار است تیپ شما یک تیپ رسمی و شیک باشد از یک طیف رنگی استفاده کنید.

شلوار مردانه کتان زیبا

توجه داشته باشید یک مدل شلوار مردانه مناسب نباید زیاد گشاد یا تنگ باشد تا ظاهری نامناسب به خود بگیرد و زیادی کوتاه یا بلند بودن آن ها ظاهر شما را آشفته می کند.

مدل شلوار کتان مردانه

قطعا شلوار کتان غیر رسمی تر از شلوار جین است بنابراین پوشیدن آن کمی پیچیده می شود، اگر شما این شلوار را با یک تیشرت و کفش ورزشی بپوشید تیپ شما غیر رسمی است اما اگر می خواهید تیپ رسمی تری داشته باشید یک پیراهن در طیف رنگی شلوارتان و  کفش آکسفورد مناسب تر است.

مدل شلوار مردانه

مدل شلوار کتان مردانه برای شیک پوشان

بسته به مکان استفاده شما از شلوار کتان و رسمی یا غیر رسمی بودن آن مکان شما می توانید هر کفشی که می خواهید با آن ست و هماهنگ کنید.

مدل شلوار کتان مردانه   شلوار کتان مردانه با رنگ های زیبا

شلوار مردانه کتان

مدل شلوار کتان مردانه  مدل شلوار کتان پسرانه

تیپ اسپرت مردانه

مدل شلوار مردانه

شلوار کتان

شلوار کتان اسپرت پسرانه

مدل شلوار کتان مردانه

شلوار مردانه کتان  شلوار مردانه

مدلهای جدیدتری از شلوار کتان پسرانه

شلوار کتان یکی از شلوار های زیبا و پرکاربرد است که می توان از آن در مکان ها و موقعیت های مختلف استفاده کرد، ضمن اینکه پوشیدن این شلوار برای آقایان در سنین مختلف محدودیت سنی ندارد، حال استفاده از شلوار کتان به طور کلی تن پوش زیبایی دارد و در صورتی که به خوبی با لباس های دیگر ست شده باشد، استایل فوق العاده جذابی را به وجود خواهد آورد، به عنوان مثال می توانید شلوار کتان خود را با تیشرت یا پیراهن شیک و یا کت و پلیور ست کنید، در ادامه دعوت می نماییم از جدیدترین مدلهای شلوار کتان برای آقایان دیدن کنید.

تصاویری از شلوار کتان آقایان

شلوار کتان در مدلهای مختلف دمپا کش، دمپا پاکتی و ساده و نیز در رنگ های مختلف تیره و روشن همچون مشکی، سبز و قرمز وجود دارد، ضمن اینکه همانطور که گفتیم از جمله تیپ های اسپرت زیبا می باشد و به دلیل شیک پوشی و جنس سبک و راحتی که دارد، پوشیدن مدلهای مختلف آن در فصل تابستان و در بین آقایان به خصوص جوان تر ها طرفدارن زیادی دارد، بنابراین در صورتی که از جمله افرادی هستید که به ظاهر و تیپ خود اهمیت زیادی می دهید، می توانید در اینجا از مدلهای متنوع شلوار کتان پسرانه دیدن کنید و بهترین مدل آن را انتخاب نمایید.

مدلی از شلوار کتان مردانه

مدلی ساده از شلوار کتان آقایان

جدیدترین مدل شلوار کتان آقایان

انواع شلوار کتان آقایان

مدلی زیبا از شلوار کتان آقایان

مدل شلوار کتان مردانه سدری

مدل شلوار کتان جدید آقایان

مدل زیبای شلوار کتان آقایان

مدل شلوار کتان مردانه رنگی

مدل خاص شلوار کتان آقایان

مدل شیک شلوار کتان آقایان

مدل شلوار کتان آقایان

مدل جدید شلوار کتان آقایان

مدل شلوار کتان مردانه جدید

امیدواریم توانسته باشیم برای انتخاب مدل شلوار کتان و داشتن تیپی زیبا و منحصر به فرد به شما آقایان کمکی کرده باشیم. در صورت تمایل برای مشاهده انواع لباس مردانه می توانید در اینجا کلیک کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *