دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

مدل کفش پاشنه بلند مجلسی زنانه و دخترانه بسیار شیک و زیبا

  • نرگس بستگان
  • ۵ آبان ۱۳۹۶
  • ۰

اگر به دنبال جدید ترین مدل کفش پاشنه بلند مجلسی میگردید حتما مقاله دنیای مد آرگا را مشاهده کنید و از دیدن گالری عکس های زیبا و به روز انواع مدل کفش های مجلسی پاشنه بلند لذت ببرید.

امروزه علاقه مندان به کفش پاشنه  دار روز به روز بیشتر می شوند بنابراین در این مطلب انواع مدل کفش پاشنه  دار مجلسی را برای شما عزیزان قرار داده ایم.

مدل کفش پاشنه بلند مجلسی شیک و زیبا

خانم ها اساسا به طور میانگین قدشان کوتاه تر از مردان است بنابراین چون ذاتا زن به دنبال زیبایی بیشتر از مرد است برای برطرف کردن این ویژگی از انواع مدل کفش پاشنه بلند دخترانه و زنانه استفاده می کنند.

مدل کفش پاشنه بلند مجلسی

البته امروزه مدل این کفش ها به طرزی عجیب و غریب شده که باید بعد از دیدنشان به کنکاش بپردازیم که این چیست؟ زنان و دختران بسیار به مدل کفش مجلسی پاشنه دار علاقه نشان می دهند بدون در نظر گرفتن اینکه این کفش ها می تواند چه بلایی را بر سر کمر و زانوهای آنها بیاورد.

اگر می خواهید از شر کمر درد خلاص شوید پوشیدن مکرر کفش پاشنه بلند زنانه را فراموش کنید شاید پوشیدن تنها ساعتی کوتاه برای این کفش مناسب باشد.

مدل کفش پاشنه بلند مجلسی

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

در نظر داشته باشید که با کفش پاشنه  دار راه رفتن پاهای شما را در معذب ترین حالت ممکن قرار می دهد چون عملا تمام وزن شما بر روی پنجه است. و یکی دیگر از معایب پوشیدن بلندمدت این کفش ها فرو رفتن ناخن در گوشت است که در آوردن آن کار بسیار دردناکی است. در ادامه مطلب انواع مدل کفش پاشنه  دار مجلسی را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید مدل کفش مورد نظر خود را مطابق با سلیقه و رنگ لباس خود انتخاب کنید.

دنیای مد کیف و کفش

مدل کفش زنانه

جدیدترین مدل کفش مجلسی

مدل کفش پاشنه بلند مجلسی

کفش پاشنه بلند با رنگ و طرح زیبا

جدیدترین مدل های کیف و کفش

مدل کفش پاشنه بلند مجلسی

کفش زیبای مجلسی

کفش مدل جدید

کفش زیبای مجلسی

مدل کفش پاشنه بلند مجلسی زیبا

کفش زیبای مجلسی

دنیای مد و کفش

جدیدترین مدل کفشه پاشنه بلند مجلسی

کفش پاشنه بلند زنانه

این سبک کفش از دوران های قبل بوده است درست است که مدل پاپوش ها از قبل تا به حال تغییر کرده است اما علاقه مندان به این مدل کفش نگذاشته اند که این کفش ها هیچ گاه از بورس کنار رود و در عوض طراحان و سازندگان این مدل کفش ها هر روز با انواع مدل های زیبا و جذاب تری کفش های پاشنه  دار را در بازار عرضه می کنند.

مدل کفش زنانه

مدل کفش پاشنه دار

شما می توانید این مدل کفش مجلسی زنانه را در کوتاه مدت استفاده کنید و اگر قرار است در بلند مدت استفاده شود جایی نشسته پاهای خود را از کفش خارج کنید و به آنها استراحت دهید.

مدل کفش زنانه مجلسی

امید است توانسته باشیم با نمایش انواع مدل های جدید و روز کفش های پاشنه  دار مجلسی شما را برای انتخاب مدل کفش پاشنه بلند مجلسی کمک کرده باشیم.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *