دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

تصاویر ۲۰ مدل موی بلند ۲۰۱۵ که شما را متفاوت می کند

  • مرضیه شاکری
  • ۳۰ شهریور ۱۳۹۴
  • ۰

در مجموعه مدل موی بلند ۲۰۱۵، تصاویر زیبایی از انواع مدل موی بلند را گردآوری نموده ایم که برایتان به نمایش می گذاریم و شما می توانید برای خود، از آنها ایده بگیرید تا از همیشه جذابتر باشید.

انتخاب و تغییر مدل مو از جمله مواردی است که هر فردی خواه یا ناخواه دچار آن می شود و ممکن است که برای چند روزی درگیر این موضوع باشد. اینکه چه مدل مویی را برای چه فیس و صورتی انتخاب می کنند بسیار مهم و با اهمیت است. امروزه با استفاده از دانش های وسیعی در رابطه با مدل موی متناسب با مدل صورت و چهره افراد، مدل های متنوعی را طراحی می کنند که ما از بین آنها مدل های شیک را انتخاب کرده ایم و برایتان به نمایش می گذاریم. با تصاویر مدل موی بلند۲۰۱۵ همراه باشید.

انواع زیبای مدل موی بلند ۲۰۱۵ جدید و شیک:

علاوه بر داشتن مدل مویی زیبا، باید از رنگ موهای زیبا نیز بهره برد تا بتوان زیبایی مو را دو چندان نمود. البته این موضوع که هر چیزی، طبیعی آن زیباست، درست است اما در بعضی موارد، داشتن تنوع نیز بسیار مهم و لازم است و افراد گاهی دوست دارند که از چهره تکراری خود چهرهای متنوع بسازند و جذابیتشان را بیشتر کنند.بر این اساس می خواهیم انواع مدل موهای بلند را به همراه رنگ موهای متنوع برای شما خوبان به نمایش بگذاریم. لطفا با ما همراه باشید.

مدل مویی بلند فر شده :

لازم به ذکر است که افرادی که چهره ای کشیده دارند و دوست دارند که کمی صورتشان گردتر دیده شود، از مدل موهای بلند و فر شده استفاده کنند زیرا موهایی که فر شده اند کمی به گردتر نشان دادن چهره کمک می کنند. در ادامه انواع مدل های موی فر شده را با هم ببینیم.

مدل موی بلند 2015 جدید مدل موی بلند 2015 زیبا مدل های موی بلند شیک مدل های موی بلند باکلاس مدل موهای جذاب و جدید بلند مدل موهای جذاب و باکلاس بلند مدرن ترین مدل های موی بلند زیبا ترین مدل های موی بلند جدید ترین مدل های موی بلند جذاب ترین مدل های موی بلند

مدل موی بلند صاف :

ولی آنهایی که چهره گرد دارند باید از مدل های لخت و صاف و یا به اصطلاح اتو کشیده برای موهای خود استفاده کنند. این مدل موها چهره را کمی کشیده تر نشان می دهند. در ادامه انوع مدل موی بلند صاف را با هم ببینیم.

مدل موی بلند 2015 مدرنمدل موی بلند 2015 شیکمدل موی بلند 2015 جذابمدل های موی بلند زیبامدل های موی بلند مدرنمدل های موی بلند جذابمدل موهای جذاب و زیبا بلندمدل موهای جذاب و شیک بلندمدل موهای جذاب و مدرن بلندشیک ترین مدل های موی بلند

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

امیدواریم که مجموعه مدل موی بلند ۲۰۱۵ توانسته باشد رضایت شما عزیزان را جلب کند. اگر تمایل به دیدن مدل های موی بیشتری دارید اینجا را کلیک کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *