دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

مدل مانتو مجلسی دانتل کار شده و شیک

  • ندا خوشرو
  • ۲۹ مرداد ۱۳۹۶
  • ۰

مانتو دانتل از انواع مدل مانتوهای پرطرفدار و محبوب در بین خانم ها است و اغلب از این مانتو به عنوان مانتو مجلسی استفاده می شود. در ادامه این مطلب انواع مدل مانتو مجلسی دانتل زنانه و دخترانه با جدیدترین طرح های مد سال را مشاهده خواهید کرد.

مدل مانتوی مجلسی دانتل از انواع مدل مانتوهای سبک و راحت است و این مدل مانتوها در عین سادگی جذاب و شیک است و شما می توانید از مدل های متنوع مانتوی دانتل مجلسی در مهمانی ها و مجالس مختلف استفاده کنید.

مدل مانتوی گیپور مجلسی و مانتوی دانتل مجلسی از انواع مدل مانتوهای پرطرفدار در بین خانم ها هستند و اگر شما تمایل دارید برای مهمانی ها و مجالس مختلف مانتویی با طرح خاص و متفاوتی را بپوشید می توانید از این مدل مانتوها استفاده کنید.

مدل مانتو مجلسی دانتل دار

مدل مانتو مجلسی دانتل زنانه و دخترانه

در طراحی مانتوهای دانتل از تور استفاده شده است و این مدل مانتوها در عین سادگی و راحتی به دلیل جذابیت ظاهری که دارند شما می توانید از آن ها در مهمانی ها و مجالس مختلف استفاده کنید. مانتوهای دانتل دار در انواع رنگ های تیره و روشن و طرح های بلند و کوتاه موجود هستند و بهتر است هر خانمی از بین این مدل های متنوع با توجه به فرم اندامش مدل مانتوی مجلسی دانتل دار مناسبی را برای پوشیدن انتخاب نماید.

در طراحی انواع مدل مانتوی دانتل در قسمتی از مانتوها و یا همه قسمت مانتوها از تور دانتل استفاده شده است و این مدل مانتوها به دلیل طراحی خاصی که دارد باعث متفاوت به نظر رسیدن ظاهر شما در مهمانی ها و مجالس می شود.

مدل مانتو شیک و زنانه دانتل
در ادامه انواع مدل مانتوی مجلسی دانتل زنانه و دخترانه را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که امیدواریم از مشاهده این مدل مانتوها نهایت لذت را ببرید و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها مانتویی مجلسی با طراحی شیک و متفاوتی را برای خود انتخاب کنید.

مدل مانتو مجلسی دانتل

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

مدل مانتو دخترانه دانتل دار

  مدل مانتو مشکی دانتل دار

مدل مانتوی مجلسی دانتل

مدل مانتو مجلسی دانتل

مدل مانتو زیبا و شیک دانتل

مدل مانتو مجلسی شیک دانتل دار

مدل مانتو زیبا و جذاب دانتل

مدل مانتو دخترانه دانتل دار

مدل مانتوی مجلسی دانتل دار

مدل مانتو شیک و مجلسی دانتل دار

مدل مانتو مجلسی کار شده

مدل مانتو دانتل مشکی

مدل مانتوی مشکی و شیک دانتل

مدل مانتو شیک مجلسی دانتل

مدل مانتو زیبا و شیک دانتل

مدل مانتو زنانه مجلسی دانتل

مدل مانتو زرد دانتل

مدل مانتو مجلسی دانتل کره ای

مدل مانتو کره ای دانتل دار

مدل مانتو سفید و آبی دانتل

مدل مانتو کار شده با دانتل

مدل مانتو جذاب و جدید دانتل

مدل مانتو جلوباز دانتل

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا انواع مدل مانتو دانتل مجلسی زنانه و دخترانه با جدیدترین و زیباترین طرح های مد سال را در اختیار شما عزیزان قرار دادیم که امیدواریم این مدل های خاص و متفاوت مورد توجه تان قرار بگیرند و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها مدل مانتویی خاص و متفاوت را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *